نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به گزارش ایسنا، کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس که در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل که از یکم دیماه آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد، به ثبت نام اقدام کرده و هزینه اشتراک ماه اول سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات انتخابی خود را پرداخت کرده باشند، هزینه اشتراک ماه بعد را هدیه خواهند گرفت.
در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، شارژ ایرانسل بانک صادرات اندیمشک، ری، هشتگرد، شهر صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.
چندی پیش اعلام شد که شرکت ترک‌سل، اپراتور تلفن همراه در ترکیه، در راستای یک رقابت قانونی شارژ ایرانسل بانک صادرات که با گروه ام تی ان بر سر مزایده اپراتور خصوصی تلفن همراه در ایران داشت، علیه این شرکت شکایتی تنظیم کرده است.
شارژ شارژ ایرانسل بانک صادرات رایگان ایرانسل
وی افزود: زائرین عزیز می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۳ روز شارژ ایرانسل بانک صادرات شنبه بیست و سوم دیماه، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) جهت دریافت خدمات به مرکز ایرانسل در شهر مشهد مقدس به نشانی بلوار سازمان آب، خیابان قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی ۵ و ۷ مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل به شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات احتمالی مشترکین سیم کارت ایرانسل است.
شکایت ترک سل از ام تی ان شارژ ایرانسل بانک صادرات به کجا رسید؟
علاوه بر این کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل دراستانهای فوق الذکر که در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نسبت به ثبت نام و فعال سازی سرویس وایمکس خود اقدام کرده باشند، در قرعه شارژ ایرانسل بانک صادرات کشی بزرگ ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد نیز شرکت داده می‌شوند.
ترک سل گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) یک شرکت ارتباطاتی راه دور چندملیتی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر در ۲۱ کشور شارژ ایرانسل بانک صادرات آفریقایی و خاورمیانه‌ای فعالیت دارد.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد شارژ ایرانسل بانک صادرات کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل شارژ ایرانسل بانک صادرات داشته باشد.
اما گروه ام‌تی‌ان ادعاهای ترک سل مبنی بر دخیل بودن در انجام اقدامات ناشایست برای در اختیار گرفتن بخشی از سهام ایرانسل را رد کرده و رییس این شرکت اعلام کرده که اقدام ام‌تی‌ان به از دست رفتن امتیاز ترک سل در ایران منجر نشده است، بلکه این امر، کوتاهی خود شرکت ترک‌سل بوده که نتوانسته از عهده مقررات قانونی و تجاری دولت ایران برآید و موجب آن شده که از فرایند اعطای امتیاز خارج شود. در نتیجه، هرگونه ادعایی مبنی بر شکست ترک سل در برنده شدن در این مناقصه شارژ ایرانسل بانک صادرات به دلیل اقدامات نابجای ام تی ان، بی اساس است.
نوشته شده در اردیبهشت شارژ ایرانسل بانک صادرات ۱۱, ۱۳۹۱
ابوالقاسم رحیمی‌راد – معاون فروش و توزیع ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شارژ ایرانسل بانک صادرات حضور تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر مشهد مقدس و نیاز این عزیزان به خدمات ارتباطی، مرکز خدمات‌رسانی ایرانسل در شهر مشهد مقدس به صورت شیفتی پاسخگوی نیازهای مشترکین ایرانسل خواهند بود.
بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه ترکیه، با ادعای خسارتی که اقدامات ام تی ان به این شرکت وارد آورده، ماه گذشته دادخواستی را علیه این اپراتور موبایل در آفریقا، به دادگاه واشنگتن تسلیم کرد و خواهان غرامتی معادل ۴٫۲ میلیارد دلار شده است.بر اساس این شارژ ایرانسل بانک صادرات گزارش شرکت امیدوار بوده که نشان بدهد گروه ام تی ان قانون بین‌المللی مرتبط با رشوه خواری و تجارت را نقض کرده است.
شارژ شارژ ایرانسل بانک صادرات رایگان ایرانسل
در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، مرکز خدمات رسانی ایرانسل در مشهد مقدس به صورت ویژه به شارژ ایرانسل بانک صادرات ارائه خدمات به زائران امام هشتم شیعیان می‌پردازد.
شرکت ام تی ان، در سال ۲۰۰۴ توانست در رقابت با شرکت ترک‌سل برنده شود و ۴۹ شارژ ایرانسل بانک صادرات درصد از سهام اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه ایران را در اختیار بگیرد.
ایرانسل به کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس شارژ ایرانسل بانک صادرات یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

براساس این گزارش، این شارژ رایگان 25درصدی برای مکالمه، تبادل پیام کوتاه، پیام چند رسانه‌ای، استفاده از خدمات اینترنت همراه (GPRS) و یا خرید از ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل قابل استفاده بوده و تنها شارژایرانسل بانک مسکن در یک بازه زمانی مشخص، مشابه شارژ شگفت انگیز، قابل استفاده خواهد بود.
دریافت نامه های الکترونیکی از تلفن همراه شارژایرانسل بانک مسکن
در این سرویس، برای هر فرد شارژایرانسل بانک مسکن یک نشانی پست الکترونیکی با این ویژگی منحصر به فرد که شناسه نشانی الکترونیکی همان شماره خط ایرانسل شخص درخواست کننده است، در نظر گرفته می شود.
با توجه به پیشرفت فناوری، مفهوم شبکه تلفن همراه در زمینه های جدیدی همچون سرگرمی، اطلاع رسانی، آموزش و توسعه فرهنگی نیز مطرح شده است و با استفاده از ویترین ایرانسل، تلفن همراه دیگر تنها یک وسیله مکالمه و یا شارژایرانسل بانک مسکن ارسال پیامک نیست.
مهمترین مزیت این سرویس رایگان بودن آن برای کلیه مشترکین اعتباری و دائمی است، ضمن اینکه یک نشانی پست الکترونیکی تحت دامنه Irancell.ir مانند: @irancell.ir 989351234567 به مشترک اختصاص پیدا می کند و مشترک شارژایرانسل بانک مسکن می تواند از این سرویس رایگان جهت مکاتبات الکترونیکی شخصی و تجاری از طریق رایانه شخصی خود استفاده کند.
از ویژگی های بارز این سرویس، می توان به سهولت استفاده بدون نیاز به نصب نرم افزار خاص روی گوشی، سازگاری با انواع گوشی ها، امکان دریافت پست های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین روی گوشی به شکل پیامک و پیام شارژایرانسل بانک مسکن چند رسانه ای، قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیکی مختلف،امکان ارسال پاسخ به پست الکترونیکی یا ارسال پست الکترونیکی جدید از طریق پیامک یا پیام چند رسانه ای، تنظیم زمان بندی دلخواه جهت دریافت پست الکترونیکی روی گوشی و تعریف لیست سفید و سیاه اشاره کرد.
برای استفاده از این سرویس هوشمند شارژایرانسل بانک مسکن ایرانسل، مشترکین کافی است رمز کارت شارژ خریداری شده را در قالب کد دستوری #رمز 12 یا 16رقمی شارژ*189* از طریق خط ایرانسل خود شماره گیری کنند.
مشترکین برای اطلاع از میزان اعتبار خویش می‌توانند کد دستوری شارژایرانسل بانک مسکن #1*140* را از سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شماره‌گیری کنند.
مشترکین علاقه مند می توانند با استفاده از سرویس پستچی (Push Mail) ایرانسل و با ثبت نشانی های الکترونیکی (email address)شخصی خود در این سیستم، از آن پس به محض دریافت هر پست شارژایرانسل بانک مسکن الکترونیکی جدید ارسال شده به آن نشانی ها، به سادگی از طریق تلفن همراه خود از آن مطلع شده و حتی به راحتی فایل های ضمیمه آن را هم مشاهده کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از این سرویس هوشمند، مشترکین ایرانسل به سادگی و از طریق شماره گیری یک کد دستوری ویژه، شارژایرانسل بانک مسکن قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی خود را خواهند داشت و می‌توانند از پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه‌ای استفاده کنند.
ایرانسل امکان دریافت 25درصد شارژ رایگان ویژه سرویس نماشارژ را تا پایان زمستان در قالب چند دوره و در مناسبت ویژه به مشترکین خود عرضه خواهد کرد. براین اساس، دوره اول این طرح از اول تا 30 دی ماه سال جاری در بیش از 35مکان مذهبی، مسجد جامع، حسینیه و 16 ورزشگاه کشور، دوره دوم از اول تا 30 بهمن ماه و همزمان با برگزاری جشنواره های هنری تئاتر، موسیقی و سینمایی فجر در اماکن فرهنگی، هنری و سینماها شارژایرانسل بانک مسکن و دروه سوم از اول تا 29 اسفندماه و به مناسبت استقبال از نوروز در مراکز خرید سراسر کشور اجرا خواهد شد.
علاقه مندان شارژایرانسل بانک مسکن استفاده از این سرویس می توانند اطلاعات و سرگرمی های مورد دلخواه خود ر ا همیشه و به سادگی در دسترس داشته باشند و با مراجعه به پورتال ویترین لیست محصولات را مشاهده، انتخاب و به آسانی سفارش دهند.
ایرانسل شارژ مبتنی بر موقعیت را شارژایرانسل بانک مسکن ممکن ساخت
در ادامه روند شارژایرانسل بانک مسکن ارائه سرویس های نوین و هوشمند مبتنی بر موقعیت از سوی ایرانسل، برای اولین بار در ایران و همزمان با آغاز جشنواره زمستان، از این پس مشترکین این اپراتور می‌توانند با استفاده از سرویس هوشمند شارژ مبتنی بر موقعیت با نام تجاری "نماشارژ" از 25درصد شارژ رایگان برخوردار شوند.
صندوق پست الکترونیک شارژایرانسل بانک مسکن
براین اساس، در صورتی که ایرانسل منطقه‌ای را به عنوان منطقه دریافت نماشارژ تعیین کند، مشترکین می‌توانند با حضور در آن شعاع جغرافیایی، از 25درصد شارژ رایگان برخوردار شوند. شارژایرانسل بانک مسکن
ویترین شارژایرانسل بانک مسکن
فهرست شارژایرانسل بانک مسکن این امکان در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir منتشر خواهد شد.
همچنین مشترکین با ثبت نام در این سرویس از تمامی امکانات استاندارد خدمات صندوق های پست الکترونیکی به علاوه 50 مگابایت فضای رایگان و همچنین دسترسی دو زبانه به سرویس و دسترسی به تقویم شمسی برخوردار می شوند. شارژایرانسل بانک مسکن



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

سامانه همراه‌مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان شارژایرانسل بانک تجارت بهزیستی راه‌اندازی شد
به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه شارژایرانسل بانک تجارت "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.
در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در شارژایرانسل بانک تجارت خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.
دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت شارژایرانسل بانک تجارت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ي مديران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ در چهار سطح معتمد به چشم‌انداز، همگام با چشم‌انداز، پیشرو در چشم‌انداز و سازمان بهره‌ور، عصر روز دوشنبه طی مراسمی با حضور احمد بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مهندس محمد خواجه‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات و مدیران عامل شركت‌ها و سازمان‌های پذیرفته شده در فرآیند ارزیابی این جایزه ملی، در مركز همایش‌های بین‌المللی مجموعه انقلاب تهران برگزار و طی شارژایرانسل بانک تجارت آن تندیس طلایی و گواهی‌نامه برترین سازمان بهره‌ور جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اهدا شد.
شارژایرانسل بانک تجارت
مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ٨١١١، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در شارژایرانسل بانک تجارت نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ شارژایرانسل بانک تجارت به ایرانسل اعطا شد
دزفولی شارژایرانسل بانک تجارت با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.
براساس این گزارش، در بخشی از این مراسم، دكتر ابراهیم محمودزاده –رئیس هیئت مدیره ایرانسل- طی شارژایرانسل بانک تجارت سخنانی با اشاره به تحقق ۱,۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی و اشتغال‌زایی برای هزاران نفر گفت: ایرانسل خوش حساب‌ترین شرکت در پرداخت حق‌السهم به دولت بوده و موفق به تحقق اهداف و برنامه‌ها فراتر از تعهدات پروانه شده است.
مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ٨١١١ برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی شارژایرانسل بانک تجارت کل کشور اعطا کنند.
تندیس طلایی و شارژایرانسل بانک تجارت گواهی‌نامه "سازمان بهره‌ور" دومین دوره جایزه ملی بهره‌وری ۱۴۰۴ به شركت خدمات ارتباطی ایرانسل اعطا شد.
در انتهای این شارژایرانسل بانک تجارت نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.
رئیس سازمان بهزیستی كل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی شارژایرانسل بانک تجارت است.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای تفاهم‌نامه همكاري میان دكتر احمد شارژایرانسل بانک تجارت اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه ظهر روز گذشته در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.
براساس اين گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در شارژایرانسل بانک تجارت خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در آینده کدهای دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام شارژایرانسل بانک تجارت می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

علاوه بر ایرانسل، بانکهای ملی، مسکن و تجارت نیز به جهت عملکرد درخشان، موفق به دریافت تندیس نخستین مجمع جهانی برند شدند. در مراسم اختتامیه همایش دو روزه مجمع جهانی برند، علاوه بر دکتر جمشید پژویان – رییس شورا و مرکز ملی رقابت ایران – چند تن از اساتید و سخنرانان برجسته بین المللی از جمله مدیر کل توسعه و تعالی فیلیپس، موسس و بنیانگذار انجمن سخنرانان حرفه ای مدیریتی جهان در استرالیا، مدیر برخی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین از برندهای جهانی از جمله گپ و پولو و جمعی از کارشناسان، پژوهشگران و صاحبان صنایع کشورمان نیز حضور داشتند.
۱۸ آذرماه ۹۱ در مراسم اختتامیه مجمع جهانی نشان منتخب، ایرانسل به عنوان تنها شرکت پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران انتخاب و تندیس زرین این مجمع به ایرانسل شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین اعطاء شد.
پیش از این با کم شدن حجم سیمکارت‌ها، میکروسیم به عنوان یک سیم کارت کوچکتر برای گوشی و تبلت های پیشرفته به بازار تکنولوژی عرضه شده بود شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین اما در نانوسیم کارت، ضخامت نیز تغییر یافته و در مقایسه با میکروسیم کارت، نانوسیم ۱۵ پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.
استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد. «میکروسیم» ایرانسل، پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به کاربران فناوری‌های جدید عرضه شده بود. اکنون ایرانسل با عرضه نانوسیم کارت، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین به عنوان جدیدترین نسل سیمکارتهای ویژه تلفن‌ها و تبلت‌های پیشرفته، به نیاز کاربران این ابزارها پاسخ داده است.براساس این گزارش، این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
از دیگر قابلیت‌های این سرویس شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
سرویس پیامک صوتی به مشترکین ایرانسل شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین عرضه شد
اعطای نشان شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مجمع جهانی نشان منتخب به ایرانسل
برای اولین شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بار در ایران
بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده اند شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم ایرانسل تهیه کنند.
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند.در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند از طریق تماس با شماره های ۷۱۹ و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بشنود.در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
مجمع جهانی نشان منتخب با همکاری انجمن بهره وری ایران، انجمن کیفیت ایران و انجمن فناوری ایران، روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه در مرکز همایش شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین برای نخستین بار در ایران
این سیم‌کارت‌های شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین نسل جدید با قیمت ۶ هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانوسیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ از شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین طریق وب سایت رسمی ایرانسل به متقاضیان عرضه خواهد شد.
ایرانسل نانو سیم‌کارت عرضه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین می‌کند
نشان مجمع جهانی نشان منتخب به ایرانسل اعطا شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شد
بر اساس این گزارش، شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.
ارائه سرویس شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین پیامک صوتی توسط ایرانسل
شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین اعتباری ایرانسل از پس می توانند هر زمان که مایل باشند با شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند.
به عنوان تنها شرکت در حوزه فناوری اطلاعات و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارتباطات ایران
هزینه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ارسال هر پیامک صوتی برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران و همگام با شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه «نانوسیم‌کارت» به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها، به کاربران نسل تازه ابزارهای ارتباطی می‌کند.
ایرانسل به عنوان یکی از مجموعه های دارای توانمندی های شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین علمی و عملی و نیز به عنوان یکی از پیشگامان و نام های درخشان صنعت و تجارت کشور، در جمع ۱۰۰ واحد ملی، به عنوان تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موفق به دریافت تندیس زرین این مجمع شد.
ایرانسل نانوسیم‌کارت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین عرضه می‌کند



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

چتر شارژ ایرانسل بانک صادرات وایمکس ایرانسل
این سرویس دارای امکانات شارژ ایرانسل بانک صادرات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و شارژ ایرانسل بانک صادرات قابلیت استفاده دارد.
این سرویس می تواند به عنوان رسانه ای هدفمند و اثربخش در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی بر بستر تلفن همراه عمل کند. سرویس تبلیغات هوشمند منطقه ای با ویژگی‌های منحصر به فردی چون امکان اطلاع رسانی با استفاده از پیامک یا پیام چند رسانه‌ای به مشتریان هدف در یک محدوده جغرافیایی خاص، ارسال تبلیغات موثر به جامعه هدف بر‌اساس ویژگی های مختلف مثل سن، جنسیت، علایق و سطح درآمد، ارسال کوپن و کارت‌های تخفیفی شخصی سازی شده و همچنین با قابلیت استثنائی «مشاهده و شارژ ایرانسل بانک صادرات تحلیل نتایج کمپین های تبلیغاتی»، فصل نوینی را در عرصه تبلیغات همراه رقم بزند.سرویس اعلام دسترسی
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون شارژ ایرانسل بانک صادرات نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات تبلیغات هوشمند منطقه ای
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به شارژ ایرانسل بانک صادرات صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
این سرویس که به سادگی و از طریق شماره شارژ ایرانسل بانک صادرات گیری کدهای دستوری ویژه فعال می شود، قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترک را داشته و می تواند پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع و جذاب را در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه ای به مشترکین ارائه کند.
شارژ ایرانسل بانک صادرات تماس تصویری
شارژ ایرانسل بانک صادرات مودم بی سیم جیبی
این شارژ ایرانسل بانک صادرات مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک صوتی دریافتی و یا شارژ ایرانسل بانک صادرات ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به شارژ ایرانسل بانک صادرات سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش های متنوعی چون پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.
VoIP، علاوه بر شارژ ایرانسل بانک صادرات امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می کند.
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن شارژ ایرانسل بانک صادرات از طريق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
پیامک صوتی ایرانسل شارژ ایرانسل بانک صادرات
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایی می کرد.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو شارژ ایرانسل بانک صادرات و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
تلفن اینترنتی وايمكس ايرانسل شارژ ایرانسل بانک صادرات
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان شارژ ایرانسل بانک صادرات دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات شارژ ایرانسل بانک صادرات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
این سرویس جدید نیز به سهولت و تنها با شماره گیری یک کد دستوری فعال شده و از طریق آن می توان به وسیله پیامک از زمان بازگشت به شبکه مشترکینی که شارژ ایرانسل بانک صادرات خط ایرانسل آنها خاموش یا خارج از شبکه بوده، مطلع شد. در فاز اول راه اندازی این سرویس، امکان استفاده آن برای مشترکین اعتباری ایرانسل فراهم می شود.
سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

علي اصغر عيني پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر افزود: اگر کسي درباره برگشت پيامک به ارسال کننده يا ارسال به شخصي غير از شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مقصد، ادعا و يا مصداقي دارد به شرکت ايرانسل براي پيگيري اعلام کند.
بسته افزایشی ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بوده و مشترک تا همان تاریخ و سقف میزان مصرف تعیین شده در بسته ها میتواند از اعتبار موجود در آنها برخوردار شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه طرح تشویقی جدید و پیشرفته بسته افزایشی و برای نخستین بار در ایران، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین اعتباری ایرانسل میتوانند در یک بازه زمانی معین، از بهای کاهش یافته در ارسال پیام کوتاه (SMS) داخل شبکه ایرانسل برخوردار شوند.
ICTna.ir - بانك ملت در راستاي ترويج استفاده از پول الكترونيك در مبادلات روزمره، خريد شارژ كارت‌هاي شركت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ايرانسل را از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي خود، امكان پذير كرد.
بر اين اساس، بانك ملت در يك برنامه مدون، در آينده اي نزديك اين امكان را براي همه پايانه‌هاي فروشگاهي منصوب در سطح شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین كشور فعال خواهد كرد.
عرضه بسته افزایشی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین و تخفیف در بهای پیام کوتاه توسط ایرانسل
[Only registered and activated users شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین can see links]
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های جشنواره تابستان 88 ایرانسل از جمله کدهای دستوری (USSD) مربوط به انتخاب و فعال سازی بسته افزایشی ایرانسل و همچنین طرح 50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه، از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) و همچنین اطلاعیه ها و بروشورهای راهنمای جشنوراه تابستان 88 ایرانسل در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
در این طرح، مشترکین میتوانند با خرید یک بسته افزایشی 14400 ریال، 100 پیام کوتاه داخل شبکه، با خرید یک بسته 27200 ریالی، 200 پیام کوتاه داخل شبکه و با خرید یک بسته 38400 ریالی 300 پیام کوتاه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین داخل شبکه ارسال کنند.
در عين حال، بانك ملت در نظر دارد امكانات جديدي را به پايانه‌هاي فروشگاهي اضافه كند كه در اين زمينه، پيشتر شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین امكان پرداخت تمامي قبوض شركت‌هاي خدماتي از طريق اين پايانه‌هاي عملياتي شده است.
وي گفت: اگر پيامي بعد از ارسال به مقصد نرسد، در صورتي که مشترک از سيم کارت دائمي ايرانسل استفاده مي کند، در صورت حساب منظور نمي شود و اگر از سيمکارت اعتباري استفاده مي کند در صورت ارسال ناموفق، هزينه آن به حساب مشترک بر مي شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین گردد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي بانك ملت اعلام كرد: با عملياتي شدن اين طرح، از اين پس متقاضيان قادر خواهند بود تا با استفاده از تمامي كارت‌هاي بانكي عضو شتاب، نسبت به خريد شارژكارت‌هاي مورد نظر خود اقدام كنند. شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
برای برخورداری از این تخفیف، مشترکین میبایست در ابتدا سیم کارت اعتباری خود را حداقل به مبلغ بیست هزار ریال شارژ کرده و پس از دریافت یک پیام کوتاه خودکار از سوی ایرانسل، با شماره گیری کد دستوری #شماره مورد نظر*1*5*3*3*140* جهت انتخاب شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شماره مورد نظر خود اقدام کنند، سپس مشترکین طی 48 ساعت یک پیام کوتاه مبنی بر موفقیت آمیز بودن انجام فرآیند دریافت خواهند کرد.
اين گزارش حاكي است، پيش از اين نيز ارائه خدمات فروش شارژ ايرانسل در محيط اينترنت و همچنين سايت بانكداري اينترنتي بانك ملت به نشاني [Only registered and activated users can see شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین links] فراهم شده است.
شارژ كارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي بانك شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ملت
از سوی دیگر، در طول جشنواره تابستان 88 ایرانسل، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های اعتباری ایرانسل میتوانند شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین با تکمیل ثبت نام و فعال سازی سیم کارت خود، در فاصله 20 تیر تا 31 شهریورماه، یک شماره ایرانسل را به دلخواه خود انتخاب کنند تا از آن پس، هزینه تمامی پیام های کوتاه ارسالی به شماره فوق با 50 درصد تخفیف محاسبه شود.
ICTna.ir ([Only registered and activated users can see links]) - با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و تا 31 شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شهریور، طرح های تشویقی جدید "بسته افزایشی" و "50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه" به مشترکین ایرانسل ارائه می شوند.
معاون فني شرکت ايرانسل درباره برگشت پيام ها و يا ارسال پيام به غير از مقصد شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین گفت: چنين مشکلي تاکنون نداشتيم.
تاریخ انقضا برای هر بسته افزایشی ایرانسل 30 روز می باشد اما در صورتی که هر یک از مشترکین بسته افزایشی ایرانسل را مجددا سفارش دهند، میتوانند باقی مانده اعتبار دروه قبل، شامل روزها و اعتبار باقی مانده را در دروه جدید مصرف کنند. حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی، با توجه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین به قابلیت تمدید این بسته ها 90 روز می باشد.
به این ترتیب مشترکین در صورت اطمینان از میزان مصرف در ارسال پیام کوتاه، میتوانند در دروه ای که بیشترین مصرف را خواهند داشت با استفاده از بسته افزایشی ایرانسل، هزینه های خود را کنترل و مدیریت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین کنند.
هزینه SMSهای ناموفق شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین از مشترکین ایرانسل دریافت نمی شود
بر اساس اين گزارش، هم اكنون امكان خريد شارژكارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي بانك ملت در مراكز فروش اين شركت فراهم شده است و دارندگان سيم كارت‌هاي ايرانسل مي‌توانند شارژ كارت‌هاي مورد نظر را در مبالغ 10، 20، 50 ،100 و 200 هزار ريالي از طريق اين شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین سامانه خريداري كنند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

در این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت های مشارکتی کمیته شارژ ایرانسل بانک تجارت امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
مهندس شارژ ایرانسل بانک تجارت علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در لوح تقدیر وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل آمده است: «براساس بررسی های به عمل آمده توسط هیئت علمی همایش نوآوری و عدالت اقتصادی و با توجه به خدمات و تلاش های ارزشمند و سازنده حضرتعالی در جهت توسعه و اعتلای کشور، در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفته اید. از خداوند ممنان مزید توفیق آنجناب شارژ ایرانسل بانک تجارت و مجموعه تحت مدیریت شما در ابعاد مختلف صنعت و بازرگانی کشور را خواستاریم.»
وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس شارژ ایرانسل بانک تجارت سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.
مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته، گفت: این سامانه کاملا براساس نیات شارژ ایرانسل بانک تجارت خیرخواهانه و ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی ایرانسل راه‌اندازی شده است.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.ایرانسل با شارژ ایرانسل بانک تجارت سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS شارژ ایرانسل بانک تجارت ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام شارژ ایرانسل بانک تجارت ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده است.
ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت. با انتخاب هیئت علمی «چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی»، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور شارژ ایرانسل بانک تجارت در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفت و با اعطای لوح تقدیر توسط وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل، از جایگاه این شرکت به عنوان برگزیده و جهادگر نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی تقدیر شد.
تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و شارژ ایرانسل بانک تجارت بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.
مهندس دزفولی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده شارژ ایرانسل بانک تجارت بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ۸۱۳۳ برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال پیام کوتاه رایگان و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.
به گفته سعید ستاری، با عقد این قرارداد همکاری بین ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی(ره) گامی بلند، روزآمد و با تاثیر گذاری فوق العاده در گسترده کل کشور برای جذب مشارکت های شارژ ایرانسل بانک تجارت مردمی از طریق مجموعه مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل برداشته شده است.
وی تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۱۳۳، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به کمیته امداد كمك كنند، به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی شارژ ایرانسل بانک تجارت از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این شارژ ایرانسل بانک تجارت تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.
جام شارژ ایرانسل بانک تجارت لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شارژ ایرانسل بانک تجارت شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.
با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر شارژ ایرانسل بانک تجارت خلیج فارس، جام ا



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تمبر یادبود چهارمین سالروز راه‌اندازی شارژ ایرانسل بانک پارسیان شبکه تلفن‌همراه ایرانسل رونمایی شد
سهولت استفاده و كارائی بالا، قابلیت استفاده در همه مدل‌های گوشی تلفن‌همراه، امنیت و محرمانگی بالا در تراكنش‌های بانكی، خدمت رسانی رایگان، سرعت و كیفیت بالا، صرفه جویی در زمان و كاهش سفرهای درون شهری، امكان شارژ ایرانسل بانک پارسیان استفاده از چند كارت بانكی مختلف با قابلیت انتخاب در هنگام انجام تراكنش از جمله مزایا و جاذبه‌های خدمات بانكداری همراه ایرانسل می‌باشند.
با استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل، تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند در هر لحظه شارژ ایرانسل بانک پارسیان به‌وسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و کیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.
تمبر مذکور عدد ۴، نماد چهارمین سالروز تأسیس این شبكه، سیم‌کارت ایرانسل و لوگوی این شرکت را به تصویر کشیده است. شارژ ایرانسل بانک پارسیان
گسترش پوشش شبکه شارژ ایرانسل بانک پارسیان EDGE ایرانسل!
با استفاده از خدمات «شارژ الکترونیکی» (e-Charge)، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به شارژ ایرانسل بانک پارسیان خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امکانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشترکین می‌توانند به هر میزان که مایل باشند، سیم کارت خود را شارژ کنند و یا صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را بپردازند.
گستره عرضه خدمات شارژ الکترونیک که پیش از این و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه‌اندازی شده بود، شارژ ایرانسل بانک پارسیان رشد و گسترش پیدا خواهد کرد.
برای استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، پس از تكمیل ثبت‌نام، كافی است در هر لحظه و هر شارژ ایرانسل بانک پارسیان كجا، كد دستوری #۷۲۴* توسط مشترك شماره‌گیری و در منوی نمایش داده شده سرویس مورد نظر انتخاب شود.در حال حاضر امكان خرید شارژ و پرداخت كلیه قبوض از طریق خدمات بانكداری همراه ایرانسل ممكن بوده و به زودی استفاده از خدماتی نظیر انتقال وجه، اعلام مانده حساب و دریافت صورت‌حساب نیز ممكن خواهد شد.
ایرانسل پیش از این و برای نخستین بار در ایران، در کلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبکه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS) General Packet Radio Service) و در شهرهای پرجمعیت کشور، سرویس ممتاز و پرسرعت‌تر EDGE) Enhanced Data شارژ ایرانسل بانک پارسیان rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبکه بی‌سیم دیتای کشور راه‌اندازی کرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داده است.
برای نخستین بار در ایران، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری شارژ ایرانسل بانک پارسیان نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تمبر اختصاصی، روز شنبه ۱ آبان شارژ ایرانسل بانک پارسیان ۱۳۸۹ و در بخشی از مراسم نشست مدیران ایرانسل با اصحاب رسانه، توسط احمدی، عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رونمایی و ابطال شد.
گسترش خدمات شارژ الکترونیک شارژ ایرانسل بانک پارسیان ایرانسل(e-Charge)!
واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های ایرانسل نخستین بار در روز یکشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۳۸۵، در سه شهر تهران، تبریز و مشهد مقدس صورت گرفت و در حال حاضر و تنها با گذشت ۴سال از آغاز فعالیت این شبكه، ۱۶۶۰ شهر و دهستان، بیش از ۱۷ هزار روستا، ۷۷ درصد جمعیت کشور و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش شبکه تلفن‌همراه ایرانسل قرار دارند، به طوری كه در این مدت، به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان شارژ ایرانسل بانک پارسیان و ۱۴ روستا جدید تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار گرفته‌اند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از خدمات بانكداری همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم‌كارت‌های این اپراتور كه دارای یكی از كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب بوده و رمز اینترنتی كارت بانكی خود را دریافت نموده‌اند، می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن‌همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار شارژ ایرانسل بانک پارسیان و یا اعمال تنظیمات خاص در آن، از خدمات بانكداری همراه ایرانسل استفاده كنند.براساس این گزارش، مشتركین سیم‌كارت‌های ایرانسل، برای استفاده از این سرویس كافی است با شماره‌گیری كد دستوری #۷۲۴* و دنبال كردن دستورالعمل‌های بسیار ساده‌ای كه از طریق پیام‌كوتاه برای وی ارسال می‌شود، به صورت رایگان در این سرویس ثبت‌نام و آن را بروی خط ایرانسل خود فعال كنند.
خدمات بانكداری همراه ايرانسل راه‌اندازی شارژ ایرانسل بانک پارسیان شد!



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

علاوه بر ایرانسل، بانکهای ملی، مسکن و تجارت نیز به جهت عملکرد درخشان، موفق به دریافت تندیس ایرانسل نخستین مجمع جهانی برند شدند.
ایرانسل به عنوان یکی از مجموعه های دارای توانمندی های علمی و عملی و نیز به ایرانسل عنوان یکی از پیشگامان و نام های درخشان صنعت و تجارت کشور، در جمع ۱۰۰ واحد ملی، به عنوان تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موفق به دریافت تندیس زرین این مجمع شد.
در روش تماس خودکار، سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و پیام صوتی ضبط شده را برای ایرانسل وی پخش می کند و در روش ارسال از طریق پیام چندرسانه‌ای نیز پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک مورد نظر ارسال می‌شود.
در روش پیامکی، مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه پیامک صوتی برای وی ارسال شده است مطلع می شود و می تواند از ایرانسل طریق تماس با شماره های ۷۱۹ و ۷۲۰، پیامک صوتی خود را بشنود.
همزمان با نمایشگاه تلکام ۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایرانسل ایران
براساس این گزارش، این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده ایرانسل و دارای ابعاد ۱۲.۳ میلیمتر (طول) در ۸.۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰.۶۷ میلیمتر است.
هزینه ارسال هر پیامک ایرانسل صوتی برای مشترکین سیم کارت های اعتباری ۶۲۰ ریال تعیین شده است.
آذرماه ۹۱ در مراسم اختتامیه مجمع جهانی نشان منتخب، ایرانسل به عنوان تنها ایرانسل شرکت پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران انتخاب و تندیس زرین این مجمع به ایرانسل اعطاء شد.
استفاده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد. «میکروسیم» ایرانسل، پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به کاربران فناوری‌های جدید عرضه شده بود. اکنون ایرانسل با ایرانسل عرضه نانوسیم کارت، به عنوان جدیدترین نسل سیمکارتهای ویژه تلفن‌ها و تبلت‌های پیشرفته، به نیاز کاربران این ابزارها پاسخ داده است.
از دیگر قابلیت‌های این سرویس نوین، می‌توان به امکان ارسال یک پیامک صوتی برای چند مشترک ایرانسل و ارسال پیام‌های صوتی دریافت شده برای دیگر مشترکین به روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای اشاره کرد.
ایرانسل از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه سالی جاری و در سالن اختصاصی ۲۷ محل دائمی برگزاری نمایشگاههای ایرانسل بین المللی تهران، جدیدترین محصولات و خدمات خود را به همراه راهکارهای منحصر به فرد سازمانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ معرفی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، برای دریافت پیامک صوتی از طریق پیام چندرسانه‌ای، گیرنده پیام باید ابتدا تنظیمات مربوط به MMS ایرانسل را از ایرانسل طریق شماره‌گیری کد دستوری دریافت و مطابق دستورالعمل ارسالی، روی گوشی خود نصب کرده باشد.
در مراسم اختتامیه همایش دو روزه مجمع جهانی برند، علاوه بر دکتر جمشید پژویان – رییس شورا و مرکز ملی رقابت ایران – چند تن از اساتید و سخنرانان برجسته بین المللی از جمله مدیر کل توسعه و تعالی فیلیپس، موسس و بنیانگذار انجمن سخنرانان حرفه ای مدیریتی جهان در استرالیا، مدیر برخی از برندهای جهانی از جمله گپ و پولو و جمعی از کارشناسان، پژوهشگران و ایرانسل صاحبان صنایع کشورمان نیز حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانوسیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به متقاضیان عرضه خواهد شد.
برای اولین بار در ایرانسل ایران
سرویس پیامک صوتی به مشترکین ایرانسل ایرانسل عرضه شد
ایرانسل نانو سیم‌کارت ایرانسل عرضه می‌کند
پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار مشترکین اعتباری قرار گرفته تا بتوانند پیام خود را سریعا پس از ضبط و یا در روز و ساعت دلخواه ایرانسل خود به یکی از ۳ روش ارسال پیامک، تماس خودکار و یا پیام چند رسانه ای (MMS) برای مخاطب مورد نظر خویش ارسال کنند.
این سیم‌کارت‌های نسل جدید با قیمت ۶ هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریافت مدارک و تکمیل ثبت نام، در ایرانسل مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت.
مجمع جهانی نشان منتخب با همکاری انجمن بهره وری ایران، انجمن کیفیت ایران و انجمن فناوری ایران، روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه در مرکز همایش ایرانسل های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران و همگام با آخرین فناوری‌های روز دنیا، ایرانسل ایرانسل اقدام به عرضه «نانوسیم‌کارت» به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها، به کاربران نسل تازه ابزارهای ارتباطی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین اعتباری ایرانسل از پس می توانند هر زمان که مایل باشند با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹، تا ۶۰ ثانیه برای مشترک مورد نظر خود به صورت صوتی پیام ارسال کنند. ایرانسل
پیش از این با کم شدن حجم سیمکارت‌ها، میکروسیم به عنوان یک سیم کارت کوچکتر برای گوشی و تبلت های پیشرفته به بازار تکنولوژی عرضه شده بود اما در نانوسیم کارت، ضخامت نیز تغییر یافته و در مقایسه ایرانسل با میکروسیم کارت، نانوسیم ۱۵ پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.
بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین ایرانسل مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم ایرانسل تهیه کنند.



:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز فازهای صفر تا سه دومین شبکه اپراتوری تلفن همراه کشور در طول سه سال گذشته موفق به دریافت این جایزه ملی شد. براساس بیانیه kharid sharj هیات داوران جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، به دلیل مدیریت ریسک، انتقال موفق فناوری، مدیریت یکپارچه ایرانی-خارجی، مدیریت زمان و منابع، بازاریابی موفق و دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده، جایزه ملی مدیریت پروژه به ایرانسل اهدا شد.
4,5 آبان 1388:ایرانسل برنده جایزه ملی مدیریت پروژه ایران شد kharid sharj
براساس اعلام ایرانسل، در فاز بعدی، خدمات پیشرفته تلفن اینترنتی (VoIP) نیز به kharid sharj کاربران خانگی و تجاری وایمكس ایرانسل عرضه خواهد شد.
هزینه اندک توسعه و نگهداری، مودم کوچک و قابل حمل، عدم kharid sharj تداخل امواج، امنیت بالای شبکه، یکپارچگی مودم، ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده، توسعه ظرفیت تجارت الکترونیک، عدم نیاز به کابل کشی و خطوط تلفن از جمله مزایا و برتری های فناوری وایمکس به شمار می روند.
kharid sharj
براساس این گزارش، ثبت نام آسان، عرضه پهنای باندهای مختلف بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت و بر ثانیه بر اساس نوع درخواست کاربر، تنوع در نحوه پرداخت هزینه ها، امکان پرداخت هزینه اینترنت از طریق کارت های شارژهای ایرانسل موجود در بازار، امکان استفاده از چندین مودم برای یک حساب و پرداخت متمرکز، بازپرداخت مبلغ خرید در صورت عدم رضایت کاربر و پشتیبانی نصب و راه اندازی مودم های kharid sharj وایمکس از جمله مزایای اشتراک وایمکس ایرانسل هستند.
مشتركین این سرویس نوین و منحصر به فرد همیشه و در هر مکانی که تحت پوشش شبکه وایمكس ایرانسل باشد، به اینترنت با سرعت و استانداردی مناسب دسترسی خواهند داشت. ایرانسل امکان دسترسی و بهره مندی از این سرویس منحصر به فرد را در تمامی شهرها و مناطقی که تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل هستند، فراهم کرده است.برای استفاده از وایمکس ایرانسل، نیازی به نزدیکی kharid sharj و یا دید مستقیم نسبت به آنتن ارسال کننده نیست و با بهره گیری از انواع مودم های وایمکس ایرانسل، امکان دسترسی به این سرویس چه در داخل ساختمان و چه در فضای باز فراهم خواهد بود.
شایان ذکر است که برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند. در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه موفق به کسب عنوان "برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال kharid sharj 1387" شد.
ایرانسل برترین kharid sharj سرویس دهنده مخابراتی سال کشور شد
در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران" (ITA)، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل به عنوان برترین kharid sharj سرویس دهنده مخابراتی کشور انتخاب و معرفی شد.
عرضه خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم از kharid sharj طریق وایمکس ایرانسل برای نخستین بار در ایران در هفت شهر آغاز شد.
برای نخستین بار در ایران: عرضه kharid sharj خدمات وایمكس ایرانسل در 7 شهر آغاز شد
ترغیب سازمان پروژه برای انجام خودارزیابی، تبادل تجربیات الگوهای برتر، ایجاد رقابت سالم در کشور جهت تعالی و بالندگی و ارزیابی و شناخت نقاط قوت در زمینه های بهبود از مهمترین اهداف اهدای kharid sharj جایزه ملی مدیریت پروژه بوده است.
به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعرفه های استفاده از سرویس وایمکس، از تاریخ 1 تا 22 بهمن ماه، به صورت تشویقی ارائه شده و پس از این تاریخ، مشتركین این سرویس می توانند در صورت تمایل و تا هر زمان که مایل باشند، با همان طرح تعرفه فعال به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل ادامه داده و یا در غیر این صورت، با انتخاب یکی از طرح های تعرفه تشویقی جدیدی که متعاقباً اعلام kharid sharj خواهد شد، نسبت به تغییر طرح تعرفه خود اقدام کنند.طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از سرعتی که مشترك برای اتصال انتخاب می كند و میزان ترافیک ماهانه ای که مایل به استفاده از آن می باشد، بعنوان مثال مشترکین، امکان انتخاب طرح تعرفه ای با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه و ترافیک ماهانه 3 گیگابایت را خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این سرویس نوین ایرانسل به مناسبت سی و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارك فجر، برای اولین بار در ایران با پهنای باندهایی بین 64 کیلوبیت بر ثانیه تا 2 مگابیت بر ثانیه، در شهرهای اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس راه اندازی و عرضه آن آغاز شد. پس از تجربه ایرانسل در kharid sharj زمینه ارایه خدمات مختلف تلفن همراه، اکنون این اپراتور قصد دارد تجربه ای کاملاً متفاوت از اینترنت پرسرعت بی سیم را با سرویس جدید وایمکس و با کیفیتی مطلوب در اختیار کاربران اینترنت كشور قرار دهد. متقاضیان می توانند با استفاده از وایمكس ایرانسل و تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از رایانه خود، به اینترنت پرسرعت بی سیم دسترسی داشته باشند.
در بخش اصلی مراسم اهدای جوایز فناوری ایران (ITA) که به همت هفته نامه تخصصی عصرارتباط و با حضور مدیران ارشد شرکت های خصوصی و kharid sharj دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد هیئت داوران جوایز فناوری ایران، شركت خدمات ارتباطي ایرانسل را به سبب پیشرو بودن در ارائه خدمات نوین تلفن همراه، به عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 معرفي كرد.



:: برچسب‌ها: Irancell iran , mtn irancell , irancell mtn , irancel , irancell mms , mms irancell , sharj irancell , irancell sharj , irancell charge , charge irancell , iran sharj , kharid sharj , kharide sharj , e sharj , kart sharj ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 | نظرات ()