شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

به گزارش ایسنا، کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس که در جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل که از یکم دیماه آغاز شد و تا پایان سال ادامه دارد، به ثبت نام اقدام کرده و هزینه اشتراک ماه اول سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات انتخابی خود را پرداخت کرده باشند، هزینه اشتراک ماه بعد را هدیه خواهند گرفت.
در حال حاضر خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل، با پهنای باند بین ۱۲۸ کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه و براساس تقاضا، در ۳۷ شهر اصفهان، اندیشه، اهواز، تبریز، تهران، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، شورآباد، محمودآباد، شهر قدس، شهرک صنعتی اطلس، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی طوس، شهریار، شیراز، فردیس، قرچک، کرج، اسلام شهر، ورامین، دزفول، گلستان، سردرود، کاشان، شارژ ایرانسل بانک صادرات اندیمشک، ری، هشتگرد، شهر صنعتی جی، بهارستان، سبزوار، آبادان، لواسان، شهرک صنعتی بزرگ شیراز، مشهد مقدس و منطقه آزاد تجاری ارس ارائه می‌شود.
چندی پیش اعلام شد که شرکت ترک‌سل، اپراتور تلفن همراه در ترکیه، در راستای یک رقابت قانونی شارژ ایرانسل بانک صادرات که با گروه ام تی ان بر سر مزایده اپراتور خصوصی تلفن همراه در ایران داشت، علیه این شرکت شکایتی تنظیم کرده است.
شارژ شارژ ایرانسل بانک صادرات رایگان ایرانسل
وی افزود: زائرین عزیز می‌توانند از ساعت ۹ الی ۱۳ روز شارژ ایرانسل بانک صادرات شنبه بیست و سوم دیماه، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) جهت دریافت خدمات به مرکز ایرانسل در شهر مشهد مقدس به نشانی بلوار سازمان آب، خیابان قاضی طباطبایی، بین قاضی طباطبایی ۵ و ۷ مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند، همچنین مرکز تماس شبانه‌روزی ایرانسل به شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات احتمالی مشترکین سیم کارت ایرانسل است.
شکایت ترک سل از ام تی ان شارژ ایرانسل بانک صادرات به کجا رسید؟
علاوه بر این کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل دراستانهای فوق الذکر که در طول جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل نسبت به ثبت نام و فعال سازی سرویس وایمکس خود اقدام کرده باشند، در قرعه شارژ ایرانسل بانک صادرات کشی بزرگ ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد نیز شرکت داده می‌شوند.
ترک سل گروه ام‌تی‌ان (MTN Group) یک شرکت ارتباطاتی راه دور چندملیتی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر در ۲۱ کشور شارژ ایرانسل بانک صادرات آفریقایی و خاورمیانه‌ای فعالیت دارد.
مدیر روابط عمومی ایرانسل از مزایا ی این سرویس را عدم نیاز به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت تولید رمز یک‌بار مصرف، یکپارچه‌سازی سامانه تولید رمز یک بار مصرف برای تمامی بانک‌ها، روی یک سیم‌کارت،اختصاص کلید رمز‌نگاری خاص به هر بانک و نیاز نداشتن به حمل‌ونقل قطعه سخت‌افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام مدت به رمز یک‌بار مصرف و افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک‌بار مصرف و امکان ارائه‌ی سبد شارژ ایرانسل بانک صادرات کامل‌تر خدمات بانکی به طیف وسیع‌تری از مشتریان در سراسر کشور بیان کرد
وی افزود: در این سرویس کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب شده برروی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک‌بار مصرف را دریافت کرده و پس از احراز هویت توسط سرور‌های مرتبط، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل شارژ ایرانسل بانک صادرات داشته باشد.
اما گروه ام‌تی‌ان ادعاهای ترک سل مبنی بر دخیل بودن در انجام اقدامات ناشایست برای در اختیار گرفتن بخشی از سهام ایرانسل را رد کرده و رییس این شرکت اعلام کرده که اقدام ام‌تی‌ان به از دست رفتن امتیاز ترک سل در ایران منجر نشده است، بلکه این امر، کوتاهی خود شرکت ترک‌سل بوده که نتوانسته از عهده مقررات قانونی و تجاری دولت ایران برآید و موجب آن شده که از فرایند اعطای امتیاز خارج شود. در نتیجه، هرگونه ادعایی مبنی بر شکست ترک سل در برنده شدن در این مناقصه شارژ ایرانسل بانک صادرات به دلیل اقدامات نابجای ام تی ان، بی اساس است.
نوشته شده در اردیبهشت شارژ ایرانسل بانک صادرات ۱۱, ۱۳۹۱
ابوالقاسم رحیمی‌راد – معاون فروش و توزیع ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شارژ ایرانسل بانک صادرات حضور تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در سالروز شهادت امام رضا(ع) در شهر مشهد مقدس و نیاز این عزیزان به خدمات ارتباطی، مرکز خدمات‌رسانی ایرانسل در شهر مشهد مقدس به صورت شیفتی پاسخگوی نیازهای مشترکین ایرانسل خواهند بود.
بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه ترکیه، با ادعای خسارتی که اقدامات ام تی ان به این شرکت وارد آورده، ماه گذشته دادخواستی را علیه این اپراتور موبایل در آفریقا، به دادگاه واشنگتن تسلیم کرد و خواهان غرامتی معادل ۴٫۲ میلیارد دلار شده است.بر اساس این شارژ ایرانسل بانک صادرات گزارش شرکت امیدوار بوده که نشان بدهد گروه ام تی ان قانون بین‌المللی مرتبط با رشوه خواری و تجارت را نقض کرده است.
شارژ شارژ ایرانسل بانک صادرات رایگان ایرانسل
در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، مرکز خدمات رسانی ایرانسل در مشهد مقدس به صورت ویژه به شارژ ایرانسل بانک صادرات ارائه خدمات به زائران امام هشتم شیعیان می‌پردازد.
شرکت ام تی ان، در سال ۲۰۰۴ توانست در رقابت با شرکت ترک‌سل برنده شود و ۴۹ شارژ ایرانسل بانک صادرات درصد از سهام اولین اپراتور خصوصی تلفن همراه ایران را در اختیار بگیرد.
ایرانسل به کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس شارژ ایرانسل بانک صادرات یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: