شارژایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

تعریف گروه های مختلف با هر عنوان، امکان جدا سازی هزینه تماس های کاری و غیر کاری و تعریف مراکز هزینه مختلف، تعریف مراکز هزینه مختلف برای نگهداری حساب های شرکت جهت کنترل هزینه ها، اضافه کردن تلفن های همراه شخصی افراد برای جداسازی هزینه تماس های شخصی و کاری، استفاده از طرح های تشویقی مختلف برای تماس های شخصی و کاری مشترکان مختلف، طرح شماره کوتاه متفاوت در هر گروه به اختیار مشترک، متوقف کردن محاسبه تماس های کاری در رومینگ،امکان تعریف سیاست های مالی و شارژایرانسل بانک مسکن حسابداری (مراکز هزینه)، امکان کنترل هزینه های تماس های کاری وامکان تعریف انتقال تماس تا ۵ بار، از جمله مزایای ویژه این سرویس به شمار می رود.
سرویس سلامت شارژایرانسل بانک مسکن همراه
این آهنگ پیشواز مشابه رزومه صوتی شارژایرانسل بانک مسکن شرکت یا کارت ویزیت هر یک از پرسنل عمل می کند و می تواند جایگاه برند شرکت مصرف کننده را ارتقاء دهد. به این ترتیب هنگامی که افراد، منتظر برقراری تماس با کارکنان بخش فروش، پشتیبانی و دیگر بخش های شرکت هستند و توجه آنها معطوف به لحظه برقراری تماس است به جای صدای «بوق ... بوق... » یکنواخت و همیشگی، آهنگ پیشواز شرکت را خواهند شنید و با جدیدترین محصولات، تخفیف ها یا طرح های ویژه آن شرکت آشنا می شوند.درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت
رمز یکبار مصرف شارژایرانسل بانک مسکن
سرویس ارزش افزوده تلفن اینترنتی شارژایرانسل بانک مسکن وایمکس ایرانسل
شارژایرانسل بانک مسکن
پیام پیشواز شارژایرانسل بانک مسکن شرکتی
بر این اساس، شرکت ها و موسسات می توانند با استفاده از سرویس «پیام پیشواز شرکت»، آهنگ یا صوتی ویژه را متناسب با اهداف و ارزش های شرکت خود شارژایرانسل بانک مسکن بر روی خطوط ایرانسل کارکنان کنند.
در بخش معرفی محصولات موجود در بسته خدمات شرکتی ایرانسل، اولین سرویس به نام «خدمات شبکه خصوصی مجازی تلفن شارژایرانسل بانک مسکن همراه» رونمایی شد.
از هماهنگی خدمات پزشکی و بیمارستانی گرفته تا نیازمندیهای شخصی و درمانی بیماران در خانه و ثبت اطلاعات بیماران حادثه دیده در آمبولانس تا مخابره در شارژایرانسل بانک مسکن لحظه آن به مرکز، همگی از جمله نمونه خدماتی هستند که توسط سرویس سلامت همراه ایرانسل مهیا گشته است.
بنا بر این گزارش، این سرویس سلامتی، مهیا کننده بستری جدید برای برقراری ارتباطات در حوزه بهداشت و درمان بوده و با انتقال بسیاری شارژایرانسل بانک مسکن از ارتباطات درمانی بر روی بستر موبایل می تواند سرعتی متفاوت و سطح خدماتی جدید را به شهروندان اهدا نماید.
آنطور که ایرانسل اعلام شارژایرانسل بانک مسکن کرد، افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان، تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع، افزایش سرعت عکس العمل در موقعیت های اضطراری، ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین، افزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان، بازتعریف بهینه سیستم های داخلی شرکت با امکانات و فرآیندهای مبتنی بر موقعیت از جمله مزایای ویژه این سرویس بود.
به گفته مدیران ایرانسل، این فناوری جدید، به سازمان ها و شرکت ها امکان شارژایرانسل بانک مسکن می دهد که تلفن های همراه کارکنان خود را گروه بندی نموده و امکاناتی شبیه به امکانات سیستم تلفن داخلی شرکت به آنها اضافه نمایند و بدین صورت قابلیت ها و مزایای فراوانی را در اختیار مدیران و کارمندان خود قرار دهند.
بر اساس این سرویس، رفع شارژایرانسل بانک مسکن نیاز مشترکین تجاری به خرید سخت افزار PBX، کاهش چشمگیر هزینه مکالمات، طبقه بندی شماره گیری داخلی، ارتباطات داخلی بین شعب و نمایندگی ها، تماس با شماره داخلی یا شناسه وایمکس و ... جنبه های نوینی از قابلیت های تجاری و شرکتی وایمکس را به کاربران عرضه می کند.
رونمایی از «درگاه خدمات مبتنی بر موقعیت» به عنوان سرویسی جهت آگاهی از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین آلات، پخش کننده ها و دیگر منابع و افراد به همراه قابلیت تعریف سیستم ها شارژایرانسل بانک مسکن و فرآیندهای شرکتی و تعریف خدمات جدید آخرین بخش از مراسم این روز بود.
شبکه اختصاصی تلفن شارژایرانسل بانک مسکن همراه
در مراسم رونمایی از محصولات و خدمات جدید شارژایرانسل بانک مسکن ایرانسل اعلام شد که به دلیل استقبال گسترده مشترکین از سرویس «آهنگ پیشواز»، هم اکنون نسخه شرکتی این سرویس نیز جهت استفاده مشترکین تجاری راه اندازی شده است.
رونمایی از خدمات ارزش افزوده بر بستر تلفن اینترنتی وایمکس ایرانسل به عنوان جایگزین سیستم سنتی شارژایرانسل بانک مسکن تلفن داخلی شرکت ها، جنبه های تجاری نوینی از اینترنت بی سیم را در کانون توجه فعالان اقتصادی قرار داد.
ایرانسل از راه اندازی سرویس «رمز یکبر مصرف» خود برای مشترکینی که از تلفن همراه برای تراکنش های شارژایرانسل بانک مسکن بانکی استفاده می کنند، خبر داد.بر اساس اعلام ایرانسل، مشترکین ایرانسل می توانند برای دریافت کد امنیتی یکبار مصرف به وب سایت ایرانسل وارد شوند و با وارد کردن کد دریافت شده در سیم کارت خود، رمز ورودی معتبر برای ۵ دقیقه را دریافت کنند.
سرعت و دقت، که به عنوان دو عامل حیاتی برقراری ارتباط در دنیای پزشکی و سلامت مطرح هستند، به فهرست شارژایرانسل بانک مسکن سرویسهای جدید ایرانسل با عنوان «سرویس سلامت همراه» اضا





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: