شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مشترکین سیم‌ کارت‌ های ایرانسل می‌توانند با استفاده از سرویس اطلاعات شهری نقاط مورد علاقه خود از جمله فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات ارائه‌دهنده خدمات و محصولات را جست‌وجو و و اطلاعات شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مورد نیاز خود را دریافت کنند.
او ادامه داد: تماس از طریق سیم‌ کارت جهانگردان ایرانسل با اپراتورهای برون مرزی، برای آن دسته از مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند بسیار مقرون به صرفه تر و با کیفیت بالاتر نسبت به تماس از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد طریق سایر سیم‌کارت‌ها به ویژه سیم‌کارتهای اپراتورهای خارجی است.
به گزارش آلامتو به نقل از ایسنا ، اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد: مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند علاوه بر استفاده از بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل برای پرداخت قبوض تلفن همراه خود، از طریق روش‌های شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اینترنتی، دستگاه‌های خودپرداز، شارژ خط به خط ، شارژ الکترونیکی و غیره نسبت به پرداخت قبوض تلفن همراه خود اقدام کنند.
منبع شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد سیم کارت جدید ایرانسل به زودی برای جهانگردان
نوشته شده در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دی ۵, ۱۳۹۱

استفاده از دستگاه‌های خودپرداز(ATM) بانک ملت روش دیگری برای پرداخت قبوض خطوط دائمی ایرانسل به شمار می‌رود که در این روش کافی است مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به یکی از این دستگاه‌ها مراجعه کرده و شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد با انتخاب گزینه انتقال وجه عملیات پرداخت قبض تلفن همراه خود را انجام دهند.
مشترکان سیم‌کارت‌ های دائمی ایرانسل همچنین می‌توانند ازطریق شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد وب سایت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir و با استفاده از یکی از کارت‌های عابربانک عضو شتاب اقدام به پرداخت قبوض تلفن همراه خود کنند.
سرویس جدید ایرانسل “اطلاعات شهری” شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شده در دی ۵, ۱۳۹۱
علاوه بر این، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل می‌توانند شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد با استفاده از شارژ الکترونیکی (E-Charge) نیز اقدام به پرداخت قبوض خود کنند که در این روش کافی است با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل که مجهز به سرویس شارژ الکترونیکی هستند، نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند و پس از پرداخت، پیام کوتاهی مبنی بر تایید پرداخت قبض‌شان نیز دریافت کنند.
روش دریافت صورتحساب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تلفن همراه با پیامک
استفاده از کارت شارژ برای پرداخت قبوض تلفن مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل روش دیگری است شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که در آن مشترکان می‌توانند با استفاده از کد OK #رمزکارت شارژ*۱۳۰* مبلغ کارت شارژ خریداری شده را به حساب سیم کارت دائمی خود واریز کنند.
شارژ خط به خط روش جدیدی برای پرداخت قبوض تلفن همراه دائمی خطوط ایرانسل محسوب می‌شود که در این روش مبلغ قبض یک مشترک دائمی ایرانسل را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد سیم‌کارت اعتباری خود پرداخت کند.
آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این، صاحبان شرکت‌ها و کسب و کارها نیز می‌توانند اطلاعات شرکت و یا خدمات و محصولات خود را به سرویس اطلاعات شهری ایرانسل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اضافه کنند و به این ترتیب نه تنها محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنند، بلکه تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
مشترکان سیم کارت‌های دائمی ایرانسل که مایل به پرداخت قبض تلفن همراه خود از طریق بانکی هستند، می‌توانند جهت پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود به کلیه شعب بانک‌های ملت، ملی و تجارت مراجعه کنند.این دسته از مشترکان باید شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هنگام پرداخت صورت‌حساب تلفن همراه خود، شناسه پرداخت‌شان را در اختیار داشته باشند که برای دریافت این شناسه می‌توانند با وارد کردن کد YES/OK #ر۱*۱ *۱۳۰* از سیم کارت دائمی‌شان، کد شناسه پرداخت را مشاهده کنند.
نوشته شده در دی ۹, ۱۳۹۱ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
مشترکان دائمی خطوط همراه اول و ایرانسل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می‌توانند از طریق تلفن همراه خود از مبلغ میان دوره و پایان دوره قبوض مطلع شوند.
به گزارش میهن شارژ آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا،‌ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گفت: سیم‌کارت جهانگردان به منظور رفاه حال بیش‌تر آن دسته از گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند و تماس‌های زیادی با اپراتورهای برون مرزی دارند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.
ایرانسل به زودی و در راستای ارائه خدمات نوین، اقدام شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد به عرضه سیم‌ کارت جهانگردانخواهد کرد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: