شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

کمپانی لنوو که جدیدا در بازار اسمارت فون ها هم فعال شارژایرانسل بانک تجارت تر از قبل شده است رسما Lenovo S920 را معرفی کرد و بر روی وب سایت این کمپانی در چین نیز قرار گرفت. Lenovo S920 همراه با اندروید ۴.۲ عرضه میشود که به نوعی در این زمینه، اولین اسمارت فون این کمپانی نیز بحساب می آید.در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
یکی از شارژایرانسل بانک تجارت اولین شرکت‌های پیشگام در عرضه حافظه داخلی شرکت نوکیا بود که در حدود چند سال پیش گوشی N95 خود را در دو نسخه N95 و N95 8GB عرضه کرد که البته در آن زمان این انتقاد به این شرکت فنلاندی وارد شد که داشتن حافظه داخلی برای یک تلفن همراه باعث فشار بر روی پردازنده گوشی و بالطبع مصرف بالای باتری خواهد شد.
در طول تاریخ ۲۰ ساله PDA ها و تلفن‌های همراه هوشمند همیشه یک جنگ در بین سازندگان در بعد طراحی و همچنین ساخت با کیفیت‌تر تلفن همراه وجود داشته شارژایرانسل بانک تجارت است و البته حالا یک سوال نیز به تازگی در بین کاربران تلفن‌های همراه هوشمند مطرح شده است که حافظه داخلی بهتر است یا حافظه داخلی تلفن همراه و البته سوال را می‌توان این گونه نیز مطرح کرد که بازدهی تلفن همراه در زمانی که از حافظه داخلی استفاده می‌کند بهتر است یا زمانی که تلفن همراه از مموری کارت بهره می‌برد دارای کارایی بالاتری است؟در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
اسمارت فون 4 شارژایرانسل بانک تجارت هسته ای جدید لنوو S920 رسما معرفی شد
به هر حال از پنج سال گذشته ،همواره تناسب میان ظرفیت کارت حافظه پشتیبانی شده توسط تلفن همراه و همچنین حافظه داخلی تلفن همراه در حال افزایش بوده است و در این اواخر به حافظه داخلی تا ۶۴ گیگابایت و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ شارژایرانسل بانک تجارت گیگابایت نیز افزایش یافته است.
البته یک خبر خوشحال کننده برای طرفداران کارت حافظه که اگر خدای ناکرده کوشی شما دچار بحران آبی شد به صورت بسیار سریع می‌توانید شارژایرانسل بانک تجارت کارت حافظه را خارج کنید که بالطبع اگر گوشی شما دارای حافظه فقط داخلی باشد دیگر باید دور احیای آن اطلاعات را یک خط قرمز درشت بکشید.
کی از محکمترین استدلال های طرفداران حافظه داخلی این است که در نهایت قیمت تمام شده این روش هم ارزان تر و هم ایمن تر بوده و شارژایرانسل بانک تجارت ممکن است کارت حافظه در اثر یک شوک الکتریکی و یا حما و نقل و جابجایی دچار آسیب شود و در ضمن تلفن همراه با داشتن حافظه داخلی دارای طراحی یکدست تر و شیک تر خواهد بود که البته این مورد در مورد باتری غیر قابل تعویض و .. نیز صدق می‌کند.
Lenovo S920 تنها ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و دارای پردازنده ۴ هسته ای MT6589 با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز خواهد بود. این محصول که شارژایرانسل بانک تجارت بنظر میرسد برای رقابت با گلکسی نوت ۲ سامسونگ آماده شده است از ماه آپریل وارد بازار چین خواهد شد. عرضه جهانی این محصول به همراه قیمت آن بطور مشخص اعلام نشده اما مطمئنا ارزان تر از نوت ۲ خواهد بود.
البته سازندگان تلفن همراه برای بدست اوردن دل هر دو طرف شارژایرانسل بانک تجارت اقدام به ساخت گوشی هایی هم با ظرفیت داخلی و هم کارت حافظه کرده‌اند که در این مورد برنامه‌ها بر روی حافظه داخلی و موزیک و ویدیو بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شود که ریسک را از هر دو سو به حداقل می‌رساند.
حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی یا مموری کارت: کدام بهتر است؟
یکی از معضلات کارت حافظه انتقال یا عدم انتقال برنامه ها بر روی کارت حافظه است و به طور مثال در محصولات نوکیا اگر شما بخواهید کارت حافظه را خارج کنید دیگر تمامی برنامه‌های موجود بر روی آن را از دست می‌دهید که این می‌تواند در کارایی گوشی شما تاثیر فراوانی داشته باشد و حتی ممکن است تمامی اطلاعات مخاطبین و یا اطلاعات حساس را در صورت مشکل دار شدن کارت شارژایرانسل بانک تجارت حافظه از دست بدهید.
لبته من به شما قول می‌دهم که گوشی های هوشمند با هر دو سیستم وجود دارند اما چیزی که مرا آزار می دهد این است که استدلال طرفدارن حافظه داخلی این است که ممکن است یک کارت حافظ با ظرفیت بسیار بالا در طول زمان دچار مشکل شود و استدلال طرفداران کارت حافظه نیز این است که اگر شما دستگاه خود را تعویض کنید باید شارژایرانسل بانک تجارت تمامی اطلاعات ۶۴ گیگابایت را از تلفن همراه خود منتقل کنید در صورتی که با کارت حافظه تمامی موزیک ها ،ویدیوها و.. به راحتی قابل انتقال به دستگاه بعدی شما خواهند بود.
به هر حال اینکه تلفن همراه شما دارای قابلیت‌های کارت حافظه و هم حافظه داخلی باشد بحث کاملا سلیقه‌ای است ولی با جمیع این نکات خودم گوشی لومیا ۶۲۰ را خریداری کردم که دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه و درگاه کارت حافظه برای ذخیره شارژایرانسل بانک تجارت سازی فیلم و موزیک است و دیگر نگران از دست دادن برنامه و اطلاعات با مشکل احتمالی کارت حافظه نخواهم بود.
در بحث مشخصات فنی، Lenovo S920 دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۵.۳ اینچی اچ دی با شارژایرانسل بانک تجارت رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین های ۸ و ۲ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، پشتیبانی از کارت حافظه مایکرو اس دی و باطری ۲۲۵۰ میلی آمپر میباشد.
به هر حال ما لیستی از شارژایرانسل بانک تجارت جوانب مثبت و منفی برای هر دو نوع حافظه در این جا ذکر می‌کنیم دیگر انتخابش با شما؟؟

 





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: