شارژایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در فاصله 15 ماهه از نوامبر 2005 یعنی زمان شارژایرانسل بانک مسکن به بازار آمدن 770 تا ژانویه 2007 یعنی زمان ارائه N800، دو ورژن دیگر از این سیستم عامل با نام های OS2006 و OS2007 به ترتیب در ژوئن 2006 و ژانویه 2006 به بازار ارائه شدند که این آخری بطور رسمی و برای اولین بار در N800 بکار گرفته شد. OS2006 شامل ورژن های 2.1، 2.0 و 2.2 و OS2007 هم شامل ورژن های 3.1، 3.0 و 3.2 می گردد. از جمله تغییراتی که OS2006 در عملکرد ورژن قبلی سیستم عامل ایجاد نمود می توان به پایداری و عملکرد روانتر دستگاه، قرارگیری کلاینت Google Talk در لیست Application های دستگاه، ظاهر جدید منوها، یک کیبورد مجازی جدید و در نهایت پشتیبانی دستگاه از کارت های 2 گیگابایتی RS-MMC بود. این آخرین ورژنی بود که بصورت رسمی برای 770 به بازار آمد.
اکتبر 2007 زمانی بود که اولین نسخه از N810 با ورژن جدیدی از سیستم عامل به نام OS2008 به بازار ارائه شد در شارژایرانسل بانک مسکن نسخه اول این ورژن به نام ورژن 4.0 که بر پایه Linux 2.6.21 ساخته شده بود برای اولین بار مرورگر Opera همیشگی با یک مرورگر جدید به نام MicroB از شرکت موزیلا جایگزین گردید.
نخستین ورژن این سیستم عامل نسخه 1.1 شارژایرانسل بانک مسکن و یا OS2005 نامیده شد و در اولین تبلت نوکیا به نام 770 بکار گرفته شد.
شرکت سازنده را حداقل برای یک سال از تولید محصول جدید بی نیاز می ساخت از طرف دیگر بی رقیب بودن این محصولات که در لیست تولیدات دیگر بزرگان دنیای موبایل نمونه دومی برای آنها نمی توان یافت دست نوکیا را همواره در تولید نمونه های کم شمار از این رده کاملا آزاد گذاشته است. داستانی که هنوز هم تا اندازه زیادی صادق بوده و تا به امروز نیز در محصولات دیگر تولید کنندگان نمی توان سراغ از رده ای به نام Internet Tablet گرفت. مدل های پنج گانه نوکیا در این رده شامل 770 در سال 2005 (در آن سال سری N تنها در غالب یک نام و در معرفی N70 بکار گرفته شده بود)، N800 در ژانویه 2007، سپس N810 در اکتبر 2007 سپس مدل N810 با قابلیت WiMAX در آوریل 2008 (که البته در ژانوبه 2009 تولید آن متوقف گردید) و در نهایت نیز N900 که قرار است اکتبر 2009 وارد بازار شود اما پس از معرفی این مدل ها بهتر است با هم نگاهی به مشخصات استاندارد این کلاس که از پس چهار سال تغییراتی اندکی را به خود دیده اند، بیاندازیم. مهمترین نکته در رابطه با Internet Tablet ها بدون شک ابعاد بسیار بزرگ و صفحه نمایش های عریض و البته لمسی آنهاست جائیکه وضوح فوق العاده این صفحه نمایش ها (400×800 پیکسل) و ابعاد بالای 4 اینچ آنها در تمامی مدل های پیشین نیز به چشم می خورد که این مشخصات نه تنها برای سال 2005 بلکه در شرایط حاضر یعنی سال 2009 نیز کاملا برتر و فوق العاده به نظر می رسند. از دیگر موارد شایسته توجه در این خانواده پردازنده های قدرتمند (البته در زمان خود) آن هاست که همواره از دیگر پردازنده های حاضر در محصولات مشابه نوکیا یک سر و گردن بالاتر ایستاده اند. بهره گیری از حافظه های فلش و RAM بالا ازدیگر مشخصه های Internet Tablet ها در تمامی موارد به حساب می آید. اما شاید بزرگترین نقطه اختلاف مدل های این کلاس با پسرعموهای دو رقمی سری N آنها به مسئله مهمی به نام سیستم عامل باز گردد جائیکه نوکیا از همان ابتدا بجای استفاده از سیستم عامل نوظهور و پر طرفدار Symbian به نمونه ای کاملا متن باز و بر پایه لینوکس روی آورد که بخشی اعظمی از قدرت اعضای این گروه نیز بدون شک مدیون این سیستم عامل پیشرفته است. این سیستم عامل که توسط نوکیا توسعه داده شده است و در آخرین ورژن نام خود را به Maemo تغییر داد، در حقیقت یک سیستم عامل مبتنی بر Debian Linux است که در ابتدا بطور ساده Internet Tablet OS نامیده می شد و نه تنها آنطور شارژایرانسل بانک مسکن که بسیاری از آی تی نویسان دنیای مجازی و اصحاب رسانه های نوشتاری در این چند روز پس از معرفی N900 نوشته اند، جدید و نوظهور نیست بلکه تاریخچه پر افتخار و نسبتا کاملی را نیز در پشت سر خود می بیند و نوکیا مدتهاست که از آن در تبلت های خود استفاده می کند.
پس از آن با آمدن N800 و معرفی رسمی OS2007 تغییراتی همچون برطرف کردن bug ها، ظاهر جدید منوئی، پشتیبانی از Opera 8 و Flash 7 در سیستم عامل گنجانده شارژایرانسل بانک مسکن شد.
از دیگر تغییرات در این سیستم عامل می توان به سیستم اشتراک گذاری فایل Samba، پشتیبانی از فرمت های جدید از جمله H.264 در مدیا پلیر و مدیریت بهتر از اتصالات USB اشاره کرد. همه اینها در کنار یک ساختار منوئی کاملا جدید جذابیت های N810 را تشکیل می دادند. اما مطمئنا مهمترین ویژگی حاضر در OS2008 پس از ارائه Diablo معرفی گردید. Diablo کد نام آپدیت جدید سیستم عامل به ورژن 4.1 بود که برای OS2008 در ژوئن 2008 و پس از نمایش نسخه WiMAX از N810 (درماه آوریل) ارائه گردید. این آپدیت علاوه بر آنکه ورژن 4.0 (با کد نام Chinook) را در مواردی همچون تغییرات در سیستم مدیریت و ارائه ورژن جدیدی برای MicroB و کلاینت ایمیل با تغییر روبرو ساخت، یک ویژگی فوق العاده نیز به سیستم عامل افزود که از این پس SSU خوانده می شارژایرانسل بانک مسکن شود SSU که مخفف Seamless Software Update می باشد شرایطی را برای کاربر مهیا می کند که بدون نیاز به فلش کردن دستگاه بتواند به ورژن جدیدی از سیستم عامل و یا آپدیت های نرم افزاری از آن ارتقا پیدا کند.
این ورژن به مرورگر Opera، کلاینت های ایمیل، RSS Reader و پلیرهای صوتی و تصویری، Flash 6 و امکان مرور تصاویر و نمایش فایل های شارژایرانسل بانک مسکن PDF مجهز گردیده بود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: