شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سونی تصمیم گرفته که اسمارت فون های Xperia tipo ،Xperia miro ،Xperia U و Xperia sola را ارتقاء ندهد و بدین ترتیب نسخه 4.0 سیستم عامل اندروید -- ملقب به بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwich) -- شارژ ایرانسل بانک صادرات آخرین سیستم عامل این گوشی ها خواهد بود.
سه اسمارت فون Xperia J ،Xperia P و Xperia go نیز از انتهای مارس (اواسط فروردین 1392 به بعد) به شارژ ایرانسل بانک صادرات اندروید 4.1 ارتقاء خواهند یافت. پس از آن اسمارت فون های Xpria ion ، Xperia SL ،Xperia S و Xperia acro S طی چند هفته این به روز رسانی را دریافت می دارند.
تنها نکته ای که در خصوص این فهرست ها لازم است مورد توجه قرار گیرد این است که معمولاً سایت‌های تخصصی این فهرست ها شارژ ایرانسل بانک صادرات را برای کاربران عادی طراحی کرده و کسانی که قصد خرید اسمارت فون هایی با تمرکز بر روی قابلیت‌های ویژه، مانند اسمارت فون هایی با بهترین دوربین، شارژ دهی بسیار بالا، مقاومت بیشتر و غیره دارند، می‌بایستی به طور تخصصی‌تر به انتخاب اسمارت فون اقدام کنند.
رقیبان این گوشی را تنها می توان گلگسی اس چهارم ، HTC one و Optimus G Pro نامید که قیمتشان یا برابر با این گوشی است و یا بیشتر البته این سه رقیب هنوز کاملا وارد بازار ها نشده اند و هنوز معلوم نیست چه میزان فروش خواهند داشت اما گوشی Xperia Z که یکی از بهترین و شیک ترین گوشی های نیم سال اول ۲۰۱۳ می باشد سود بسیار خوبی برای شرکت سونی داشته و به این شرکت جانی تازه بخشیده!کمپانی سونی در روز 17 دسامبر 2012 (27 آذر 1391) آخرین زمیانبندی خود را برای ارتقاء برخی از گوشی های هوشمند خانواده شارژ ایرانسل بانک صادرات اکسپریا به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید -- ملقب به آبنبات ژله ای (Jelly Bean) -- اعلام نمود.
اسمارت فون Xperia T - یکی از اسمارت فون هایی که به اندروید شارژ ایرانسل بانک صادرات 4.1 ارتقاء می یابند
با ارتقاء گوشی های هوشمند یاد شده به نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید، کاربران می توانند از مزایای این نسخه منجمله بهبود سرعت و روان تر شدن واسط کاربر، بهبود در ویجت ها، بهبود برنامه دوربین و تسهیل در مشاهده و به اشتراک گذاری عکس ها، بهبود در سیستم اعلانات (Notification)، بهبود صفحه کلید، دیکشنری و قابلیت های تبدیل گفتار به متن و ... بهره گیرند (برای آشنایی با ویژگی های جدید اندروید 4.1 به اینجا مراجعه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمائید.) احتمالاً سونی ویژگی های دیگری را نیز به این نسخه از سیستم عامل اندروید اضافه خواهد نمود و قرار است که اطلاعات بیشتر در این مورد را در سال 2013 به اطلاع کاربران خود برساند.
امروزه در بازار، اسمارت فون های بسیاری برای خریداران وجود دارد و گاهی تنوع در مشخصات سخت افزاری، ظاهر و قیمت این اسمارت فون ها به همراه تبلیغات گسترده، باعث سردرگمی خریداران شده و امکان انتخاب صحیح و مناسب را از آنها سلب می‌کند. به همین خاطر نقد ها و مقایسه های دو به دو اسمارت فون ها تهیه و منتشر می‌شوند که کمک بسزایی به انتخاب صحیح کاربران می‌کنند، اما با این وجود و همچنان به دلیل تعداد نسبتاً بالای اسمارت فون ها، شارژ ایرانسل بانک صادرات برگزیدن بهترین اسمارت فون کاری دشوار و زمان گیر است که انجام آن برای برخی کاربران مقدور نیست.
اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود داشته و آن انتشار فهرستی شارژ ایرانسل بانک صادرات از بهترین اسمارت فون هاست که توسط برخی از سایت‌های تخصصی در فواصل زمانی خاص منتشر می‌شود. این فهرست ها، معمولاً در انتخاب اسمارت فون ها از معیارهای مشخص و حساب شده ای استفاده می‌کنند و به همین دلیل در بسیاری از موارد، این فهرست ها اسمارت فون های یکسانی را به کاربران پیشنهاد می‌کنند که نشان از دقت و یکی بودن استاندارد ها در بین این سایت‌ها دارد.
اگر به خاطر شارژ ایرانسل بانک صادرات داشته باشید ماه گذشته در خبری به معرفی 5 اسمارت فون برتر از نگاه سایت معتبر CNET پرداختیم و این ماه نیزعلاوه بر بروز رسانی خبر ذکر شده، فهرست بهترین اسمارت فون های سایت های معتبر دیگر از جمله PCMag ،DigitalTrends ،TechRadar و LaptopMag را برای انتخاب بهتر خریداران اضافه کرده ایم.
Sony Xperia T شارژ ایرانسل بانک صادرات
برای کاربران عادی نیز هرچند چنین فهرست هایی شارژ ایرانسل بانک صادرات از دقت بالایی برخوردارند، اما نباید این نکته نیز فراموش شود که در انتخاب اسمارت فون های چنین فهرست هایی، سلیقه نیز نقش داشته و بنابراین لزوماً مکان نخست این فهرست به بهترین اسمارت فون تعلق ندارد، بلکه کاربران برای رسیدن به مناسب‌ترین گزینه بهتر است بعد از انتخاب سیستم عامل، نیاز ها و میزان هزینه مورد نظر خود را نیز در کنار این فهرست مورد توجه قرار داده و از نقد های تخصصی برای اطمینان از انتخاب خود بهره گیرند.
بر اساس اعلام این کمپانی اسمارت فون های Xperia TX ،Xperia T و Xperia V طبق برنامه قبلی در خلال ماه های فوریه شارژ ایرانسل بانک صادرات و مارس 2013 (اواسط بهمن 1391 به بعد) به روز رسانی جلی بین را دریافت می دارند.
گوشی Xperia Z را خیلی ها می شناسند و می دانند که پرچم دار شرکت سونی می باشد و اکنون در بین گوشی های اندرویدی در بین برترین ها قرار دارد. این گوشی از طراحی بسیار ظریفی برخوردار است و نسبت به گوشی های رقیب بسیار نازکتر می باشد و از نظر صفحه نمایش بهترین می باشد. پردازند های این گوشی نیز بسیار سریع و پرقدرت هستند و شاید تنها دو یا سه گوشی وجود داشته باشد که سرعت پردازنده اش از این گوشی بیشتر است ان هم به مقدار بسیار کم!این گوشی تقریبا چهل روز می باشد که وارد بازار موبایل ها شده است و مدتی است که وارد ایران نیز شده اما در کشور های بزرگ و اقتصادی این گوشی موجود است و شرکت سونی اعلام کرده است که در این شارژ ایرانسل بانک صادرات مدت حدود ۴٫۶ میلیون دستگاه از این گوشی فروخته است. میزان فروش این گوشی به مراتب باز هم افزایش پیدا خواهد کرد و این تنها فروش ۴۰ روز ان است. در بازار ایران نیز این گوشی قیمتی حدود ۲ میلیون دارد و نسبتا به رقیبان خود قیمت به صرفه ای دارد.
Best شارژ ایرانسل بانک صادرات





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردين 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: