شارژایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در عین حال Korea Times گزارش می دهد که LG نیز در حال توسعه ساعت هوشمند است. فراتر اینکه، شرکت کره ای قصد دارد برای گوگل گلس هم رقیب بتراشد و منبع خبر می گوید این دو گجت شارژایرانسل بانک مسکن پوشیدنی جزو طرح های بلند مدت ال جی هستند که هنوز به طور عمومی معرفی نشده اند.
غیر از سامسونگ که رسماً کار بر روی ساعت هوشمند را تایید کرده، سه شرکت دیگر (اپل، گوگل و ال جی) توسعه این گجت را تایید نکرده اند ولی به نظر می رسد در نهایت امسال شارژایرانسل بانک مسکن را باید سال ساعت های هوشمند نامید.
شرکت SOS Ready که نخستین بار شارژر دستی SOSCharger را در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس (یا CES 2013) معرفی کرده، شارژایرانسل بانک مسکن امیدوار است تا با جمع‌آوری ۲۷۰۰۰ دلار کمک‌های مالی، بودجه‌ی لازم برای آغاز تولید انبوه این دستگاه کاربردی را بدست آورد تا تولید این شارژر را از تابستان آینده آغاز کند. گفتنی است، آن‌ها تاکنون با پیش‌فروش‌های ۲۵ دلاریشان نزدیک به ۱۷۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده‌اند.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای شارژایرانسل بانک مسکن خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
جالب این است که ساعت مورد ذکر از آزمایشگاه X گوگل -که مسئول گوگل گلس است- بیرون نیامده شارژایرانسل بانک مسکن بلکه گزارش اخیر آن را حاصل کار تیم اندروید می داند، بنابراین به احتمال فراوان سیستم عامل آن هم اندروید خواهد بود. آیا از دستورات صوتی هم پشتیبانی می کند؟ چه نوع سنسورهایی خواهد داشت؟ و سوالات بسیار دیگر.
فایننشال تایمز گزارش می دهد که تیم اندروید (در کمپانی گوگل) مشغول کار بر روی یک ساعت هوشمند است. در این گزارش آمده که قرار است این دستگاه به عنوان یک همراه برای تلفن های هوشمند کار کند ولی جزئیات زیادی درباره آن منتشر نشده. بعد از اپل و سامسونگ، گوگل سومین شرکتی است که گفته شده می خواهد وارد کار و بار ساعت شود. طبق شنیده ها ساعت گوگل در پایان تابستان رونمایی خواهد شد و شارژایرانسل بانک مسکن یکپارچگی کاملی با ایکس فون خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
این ژنراتور جیبی همچنین دارای یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپری از نوع لیتیوم – پلیمری است که با توجه به نوع گوشی تلفن همراهی که دارید با سه تا پنج دقیقه شارژ دستی، می‌توانید پنج تا ۱۲ دقیقه انرژی لازم برای برقرار تماس‌های ضروری را داشته باشید. در ضمن این شارژر دستی که هم قد و شارژایرانسل بانک مسکن قواره‌ی تبلت آی‌پد اپل است، دارای نشانگرهای LED برای تعیین میزان شارژ و سطح باتری دارد.
شرکت SOS Ready که مقر آن در شهر سیاتل واقع در غرب ایالات متحده است پس از بروز طوفان‌های متعدد در امریکا و عدم دسترسی میلیون‌ها نفر به برق شهری برای چندین روز متوالی به فکر ابداع دستگاهی کوچک و ساده برای شارژ گجت‌هایی افتاده که شارژایرانسل بانک مسکن امروزه هر کسی از آن‌ها بهره می‌برد.
ابزاری که امروز معرفی می‌کنیم به شما اجازه می‌دهد تا در مواقع اضطراری و بحرانی و حتی خارج از شهر که کاربر دسترسی به برق شهری ندارد، گوشی‌های هوشمند و شارژایرانسل بانک مسکن سایر گجت‌های خود را شارژ کنید. تنها کافی است کابل USB مخصوص این شارژر را به گوشی‌تان زده و دسته‌ی آن را چند دوری بچرخانید؛ به همین سادگی! در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
یکی از پتنت های کاربردی گوگل که مربوط به سال ۲۰۱۱ است هم به توصیف ساعتی پرداخته که دو شارژایرانسل بانک مسکن نمایشگر دارد و یکی از آنها با چرخش رو به بالا باز می شود، رابط کاربری آن لمسی است و یک دوربین هم دارد. یک یا تمام این ویژگی ها می تواند در طراحی نهایی ساعت هوشمند گوگل هم وجود داشته باشد.
دیگر محصولات کاربردی از این دست، شارژرهای خورشیدی هستند که هر چند می‌توانند به رایگان از انرژی موجود در طبیعت و پرتوهای خورشید انرژی الکتریکی تولید کنند، اما قابلیت SOSCharger سرعت بالا و کاربری ساده شارژایرانسل بانک مسکن در مواقع بروز بلایای طبیعی؛ شرایط اضطراری یا خارج از شهر است. از نقاط ضعف شارژرهای خورشیدی می‌توان به کند بودن روند شارژ، عدم دسترسی دائمی‌به نور خورشید، ظرافت و حساسیت بالای دستگاه و مواردی از این دست اشاره کرد
این شارژر جیبی که SOSCharger نام دارد، برای تولید جریان الکتریکی از توان فیزیکی کاربر استفاده می‌کند. گفتنی شارژایرانسل بانک مسکن است، این دستگاه که در داخل خود یک ژنراتور کوچک دارد، می‌تواند به کمک نیرویی که کاربر از طریق چرخاندن دسته‌های آن ایجاد می‌کند برق تولید کرده و با کابل مخصوص USB آن را به گوشی یا تبلت شما برساند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: