خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همانطور که در عکس ها نیز ملاحظه می کنید این گوشی از یک صفحه کلید کامل QWERTY در زیر مانیتور برخوردار است. این امر موجب شده که همانند سایر گوشی های به این شکل نوکیا مانیتور این مدل را به صورت افقی روی بدنه جاگذاری نماید. اندازه این بدنه این گوشی به نحوی است که شما می توانید این مدل را در هر جیبی جای دهید. طول این گوشی 115.2 میلی متر و عرض آن هم 58.9 میلی متر می باشد. ضخامت این مدل هم به 13.5 میلی متر رسیده است. با توجه به جنس پلاستیکی بدنه این گوشی وزن آن تنها 105 گرم می باشد.نوکیا این گوشی را با تنوع رنگی مناسبی در رنگ های آبی، خاکستری، قرمز، سفید و طلایی به بازار عرضه کرده است. روی کمتر مدلی چنین تنوع رنگی دیده می شود که این امر برای این گوشی مزیت مثبتی محسوب می خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود. نوکیا در کناره های بدنه این مدل نوار نقره ای رنگ براقی را پیش بینی کرده که زیبایی ظاهری آن را دو چندان کرده است.
مانیتور: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
طراحی: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در سمت راست بدنه این گوشی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی المان خاصی تعبیه نشده است ولی در سمت چپ اسلات کارت حافظه قرار گرفته است که این اسلات از روکش هم رنگ بدنه برخوردار است. در قسمت بالای این گوشی پورت های microUSB در کنار جک شارژ گوشی و جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته است. با وجود این جک هدفون می توانید از هر هدفون دلخواهی روی این گوشی بهره بگیرید
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه های شاتر دوربین خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و پاور گوشی دیده می شود. دکمه پاور گوشی برای قفل کردن عملکرد مانیتور گوشی نیز کاربرد دارد. در قسمت زیر گوشی اسپیکر تقریباً بزرگ آن و در بالای گوشی هم جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه پورت microUSB دیده می شود که متاسفانه روکشی برای آن در نظر گرفته نشده است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی هم برای گرفتن نویز محیط از صدا نیز تعبیه شده است. در کنار میکروفون نویز گیر در بالا اسلات سیم کارت نیز قرار گرفته است.
یکی از اصلی ترین نقاط خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قوت این گوشی مانیتور بزرگ 4.3 اینچی لمسی آن است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 480 در 800 پیکسل نشان دهد که این معنای تراکم 217 پیکسل در هر اینچ است. ای مانیتور که از تکنولوژی ساخت AMOLED بهره می برد با فناوری Gorilla Glass در برابر خط و خش و تا حدی ضربات فیزیکی مقاوم شده است. تکنولوژی لمسی مانیتور Lumia 900 از نوع خازنی یا Capacitive است که بسیار روان و حساس در این گوشی عمل می کند. همچنین تکنولوژی انحصاری نوکیا با نام Nokia Clear Black با ایجاد کنتراست بیشتر موجب شده تصاویر بسیار شفاف روی مانیتور نمایش داده شوند. این مانیتور از تفکیک رنگی 16 میلیون عددی پشتیبانی می کنند. در زیر مانیتور هم سه دکمه لمسی خازنی برای دسترسی به منوی ویندوز، بازگشت به صفحه قبلی و جستجو دیده می شود.این شرکت در حال عرضه گوشی های جدیدی است که بتواند جایگاه قبلی خود را باز پس گیرد. یکی از مدل هایی که این شرکت به تازگی روانه بازار کرده است Asha 302 نام دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.
طول این گوشی 127.8 میلی متر و عرض آن هم 68.5 میلی متر است. این طول و عرض زیاد به دلیل مانیتور 4.3 اینچی این گوشی است. ضخامت این مدل هم به 11.5 میلی متر رسیده است که البته نازک ترین در نوع خود نیست ولی با توجه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به قابلیت های گوشی ضخامت قابل قبولی است. وزن این گوشی با وجود روکش فلزی بدنه 160 گرم می باشد. نوکیا این گوشی را در رنگ های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه کرده است.
طراحی: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
طراحی بدنه در این گوشی به صورت کاملاً یکپارچه صورت پذیرفته است که این امر زیبایی این مدل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را دو چندان کرده است. البته این سبک طراحی امکان تعویض باتری را از کاربران گرفته است.
نوکیا با عرضه گوشی های N8، E7 و در آخر هم N9 فرم طراحی جدیدی را وارد گوشی های هوشمند خود کرد که ادامه آن در سری Lumia هم همچنان مشاهده می شود. این فرم طراحی که در Lumia 900 هم آن را می بینید بنا شده به تاکید روی نازک سازی گوشی و ایجاد لبه های کاملاً منحنی در کناره های گوشی به همراه حذف زواید از اطراف مانیتور برای تاکید روی بزرگی مانیتور گوشی که به خوبی هم صورت گرفته است. حاصل کل این تلاش ها این شده که خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این گوشی با وجود اندازه بزرگ به مانند یک گوشی خوش دست در دستان شما جای بگیرد.
البته مدیرعامل جدید خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این شرکت معظم اقدامات تقریباً موثری در این مسیر به انجام رسانده که روزآمد کردن طراحی نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های هوشمند نوکیا جزو اصلی ترین این اقدامات است. ایجاد سری Lumia هم در بین سایر گوشی های نوکیا در همین راستا ارزیابی می شود که اقدام هوشمندانه، به موقع و تا حدی موثر نیز بوده است. بنا بر آخرین آمار فروش نوکیا این شرکت از این سری توانسته 2 میلیون محصول را به فروش برساند. بارزترین خصوصیت نرم افزاری این گوشی هم سیستم عامل ویندوز آن است که حاصل توافق نوکیا و مایکروسافت می باشد. در ادامه با جدیدترین مدل این سری با نام Lumia 900 بیشتر آشنا می شویم.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: