شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 با استفاده از این سرویس رمز تولید شده به گوشی مشترک ارسال می‌شود و باتوجه به ماهیت خدمات، دو نوع رمز یکبار مصرف و رمز دوم شارژ ایرانسل بانک صادرات روی آنها تعریف شده است.
قراردادن نشانکها روی صفحه اصلی شارژ ایرانسل بانک صادرات
کمپانی فنلاندی تولید کننده گوشی های موبایل ، نوکیا ، گوشی هوشمند Lumia 510 خود را به بازار موبایل هند می آورد. برخی منابع نوکیا لومیا 510مانند BGRIndia اعلام کردند که نوکیا Lumia 510 در مقایسه با سایر گوشی های Lumia می تواند تجربه بهتری را برای کاربران فراهم شارژ ایرانسل بانک صادرات کند. این گوشی دارای یک صفحه اصلی جدید است و امکان تغییر اندازه Tiles را برای کاربران فراهم می کند.همچنین گزینه ای برای به اشتراک گذاشتن فایل ها از طریق بلوتوث و یک سری ویژگی های جدید نیز وجود دارد. نوکیا Lumia 510 با ویندوزفون ۷٫۸ دارای لنز جدید دوربین است که برای ویندوزفون ۸ معرفی شده بود. تمامی گوشی های Lumia بعنوان بخشی از ارتقای OS آن را دریافت می کنند با اینحال زمان دقیق برای ارتقای سایر گوشی ها به این لنز مشخص نشده است.
عد از نگارش فارسی برای جاوا و سیمبیان، بلاخره اولین نگارش فارسی مرورگر یو سی (UC Browser) برای گوشیهای اندروید نیز عرضه شد. بنا به گفته کمپانی UCWeb — سازنده مرورگر یو سی — کاربران ایرانی تاکنون استقبال گسترده ای از محصولات پیشین این کمپانی به شارژ ایرانسل بانک صادرات عمل آورده اند و این کمپانی امیدوار است که نسخه فارسی مرورگر یو سی ویژه اندروید نیز مورد استقبال ایرانیان قرار گیرد.
حالت پرسرعت شارژ ایرانسل بانک صادرات
سونی شارژ ایرانسل بانک صادرات اکسپریا سری ایگوشی های هوشمند مقرون به صرفه سونی Xperia E و Xperia E Cloud کمتر از دو هفته قبل بطور رسمی معرفی شدند اگرچه این گوشی ها تا سه ماهه نخست ۲۰۱۳ موجود نمی شوند. کمپانی سونی در آلمان پیش از این قیمت این گوشی های آندروید را تعیین کرد اگرچه تاریخ دقیق عرضه آنها تاکنون مشخص نشده است.
پیش از این نیز اعلام شده بود که Xperia E و Xperia E Cloud به ترتیب با قیمت ۱۵۹ یورو معادل ۲۰۵ دلار و ۱۶۹ یورو معادل ۲۱۸ دلار در آلمان موجود می شوند. این در حالی است که کمپانی انگلیسی Carphone Warehouse نیز گوشی سونی Xperia E را در فروشگاه آن لاین خود ارائه داده است و شارژ ایرانسل بانک صادرات اعلام نمود که این گوشی از فوریه ۲۰۱۳ در اختیار کاربران قرار می گیرد. ظاهرا تاریخ عرضه گوشی تغییر می کند اما این اطمینان وجود دارد که اوایل ۲۰۱۳ در انگلیس به فروش می رسد.
شرکت ارتباطات سیار ایران سرویس رمز یکبار مصرف (OTP) را با شارژ ایرانسل بانک صادرات نام تجاری کلید همراه به مشترکان خود عرضه کرد.
رمز یکبار مصرف، رمزی است که مشترک در هنگام مراجعه به دفاتر خدماتی و به منظور دریافت خدمات ذیل ارائه می‌کند و پس از دریافت رمز، مشترک زمان معینی فرصت دارد تا خدمت درخواستی را دریافت کند شارژ ایرانسل بانک صادرات و بعد از آن رمز منقضی خواهد شد.
این روش با رویکرد افزایش نقاط سرویس‌دهی به مشترکان، تسهیل در ارائه خدمت، افزایش شارژ ایرانسل بانک صادرات امنیت خدمت‌رسانی و حفظ محرمانگی اطلاعات شخصی مشترکان، موجب ارتقای ضریب اطمینان آنها خواهد شد.
منوی فارسی، بخش ناوبری همراه با سایتهای جذاب و پرطرفدار و نمایش درست و کامل سایتهای فارسی از جمله ویژگیهای این نگارش جدید می باشد. مرورگر UC Mini 8.1 شارژ ایرانسل بانک صادرات مختص کاربران عزیز ایرانی تهیه شده است.
سرویس کلید همراه روشی نوین شارژ ایرانسل بانک صادرات در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول است که در آن بستری فراهم شده تا مشترکان از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت کنند.
کلیدهای ولوم شارژ ایرانسل بانک صادرات برای پیمایش صفحات
مرورگر UC Mini 8.1 به عنوان اولین نگارش فارسی شارژ ایرانسل بانک صادرات این مرورگر قابلیتهای جدید زیادی دارد:
برای دریافت رمز یکبار مصرف نیز باید عدد ۲ را به سامانه پیام کوتاه ۸۹۶۹ ارسال کرد یا از سوی اپراتور دفتر خدماتی در هنگام درخواست خدمت رمز به شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی مشترک ارسال شود. همچنین از طریق کدهای میانبر*۱۱۱*۲۱۱# نیز دسترسی به این سرویس ممکن است.
بعد از نگارش شارژ ایرانسل بانک صادرات فارسی برای جاوا و سیمبیان، بلاخره اولین نگارش فارسی مرورگر یو سی (UC Browser) برای گوشیهای اندروید نیز عرضه شد.
سرویس کلید همراه روشی نوین شارژ ایرانسل بانک صادرات در ارائه خدمات به مشترکین همراه اول است که در آن بستری فراهم شده تا مشترکان از طریق ارائه رمز بتوانند خدمات خود را دریافت کنند.
منوی فارسی، بخش شارژ ایرانسل بانک صادرات ناوبری همراه با سایتهای جذاب و پرطرفدار و نمایش درست و کامل سایتهای فارسی از جمله ویژگیهای این نگارش جدید می باشد. مرورگر UC Mini 8.1 مختص کاربران عزیز ایرانی تهیه شده است.
خدمات قابل ارائه با رمز یکبار مصرف از طریق دفاتر شامل قطع و وصل سرویس ویژه، شارژ ایرانسل بانک صادرات تغییر نام، تغییر آدرس و اصلاح آدرس و اصلاح کد ملی هستند.
کلید شارژ ایرانسل بانک صادرات همراه
اسکن کد شارژ ایرانسل بانک صادرات QR
کمپانی سازنده این مرورگر — که مرکز آن شارژ ایرانسل بانک صادرات در شهر گوانگ ژو چین است — می گوید: «مرورگر UC Mini 8.1 برای کاربرانی است که به دنبال تجربه وبگردی سریع و انعطاف پذیر هستند تا از مرورگر موبایل کم حجمی که عملکردهای عالی، سرعت وبگردی بالا و کارکرد نرم و آسان د





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: