خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ه تازگی شایعاتی مبنی بر رونمایی از نسخه بعدی آی‌فون منتشر شده که قرار است اوایل تابستان به شکل رسمی از سوی شرکت اپل معرفی شود.به گزارش اخبار خارجی موبنا، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بر اساس شایعاتی که درباره آی‌فون جدید منتشر شده،‌ با نام آی‌فون 5S در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.گزارش‌ها حاکی است، یک اپراتور مخابراتی ژاپنی اعلام کرده که شرکت اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آی‌فون را تا تابستان یعنی کمتر از دو ماه دیگر به دست کاربران جهانی برساند.
تاکنون شارژرهای خورشیدی هم برای گوشی‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی موبایل ارایه شده که به موقعیت نور و خورشید بستگی دارد و شب هنگام نمی‌توان از آنها استفاده کرد. اما شارژرهای آبی با این مشکلات روبه‌رو نیستند و به اندازه یک قاشق غذاخوری می‌تواند برای شارژ گوشی کافی باشد.
در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 99/4 اینچی Super AMOLED با وضوح 1920×1080 پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی 441 دارد.
به گزارش فاکس‌نیوز، شارژرهای دستی و قابل حمل برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افرادی که در مناطق جنگی زندگی می‌کنند یا دور از شهر به کاری مشغولند و به الکتریسیته دسترسی ندارند، مناسب است.
گزارش‌ها حاکی است که قیمت Galaxy S4 تا 6 ماه آینده تا 25 درصد کاهش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خواهد یافت.
البته آب زیادی لازم نیست فقط به اندازه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک قاشق غذاخوری آب نیاز است.
محققان سوئدی تکنیک جدیدی ارایه کرده‌اند که می‌توان بدون نیاز به منبع الکتریسیته گوشی‌های موبایل را فقط به وسیله آب شارژ کرد.به گزارش اخبار خارجی موبنا، محققان سوئدی اعلام کرده‌اند که برای شارژ گوشی‌های موبایل نیازی به منبع الکتریسیته نیست و لازم است به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آب دسترسی وجود داشته باشد.
این خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گوشی در سه مدل 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.
این شارژر قادر است 25 تا 100 درصد ظرفیت گوشی آی‌فون را شارژ کند و از آب‌ جوی گرفته تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آب خوردن می‌توان برای شارژ گوشی‌های موبایل استفاده کرد.
شارژر آبی توسط تیمی از محققان موسسه فناوری KTH Royal سوئد ارایه شده و نخستین شارژری است که می تواند با استفاده از آب شور یا شیرین دستگاه‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی موبایل را شارژ کند.
این اسناد و مدارک توسط یک پایگاه اینترنتی فرانسوی منتشر شده و فروشگاه اینترنتی KDDI نیز برخی اطلاعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فنی مربوط به آن را تایید کرده است.
Galaxy S4 به طور پیش فرض از نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد که به رابط کاربری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است.
Galaxy S4 شبیه مدل Galaxy S3 است. عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی انحنا هستند. ضخامت این گوشی فقط 9/7 میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است. وزن آن نیز تنها 130 گرم است که برای یک گوشی 5 اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.
بنابراین خط سیر قیمت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این دستگاه به تدریج با افت نزولی همراه خواهد شد، بنابراین به کاربران پیشنهاد می‌شود که اگر تصمیم به خرید Galaxy S4 دارند فعلا از گوشی‌های فعلی خود استفاده کنند تا چند ماه آینده با افت همراه شود.
پردازنده Galaxy S4، Exynos 5 Octa است و از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A15 با فرکانس 6/1 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 پشتیبانی می‌کند. البته مدل دیگری از این گوشی برای بازارهای خاص نیز عرضه خواهد شد که از چیپ Snapdragon 600 کوآلکام استفاده خواهد کرد. هر دو مدل دارای دو گیگابایت حافظه RAM بوده و از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کنند. باتری 2600 میلی‌آمپری در پشت گوشی جاسازی شده است.
بر اساس این گزارش، گوشی آی‌فون در تاریخ 20 ژوئن به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی می‌شود و پیش‌فروش آن مدت کوتاهی پس از آن آغاز می‌شود تا فروش این محصول از ماه بعد به طور رسمی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آغاز شود.
دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و از دوربین ثانویه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 1/2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند.
این شارژرها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با نام PowerTrekk ارایه شده‌اند و لازم است که به اندازه یک قاشق غذاخوری داخل محفظه آن آب ریخت، سپس درب آن را بسته و کابل یواس‌بی را به دستگاه موبایل وصل ‌کنید. به این ترتیب دستگاه شروع به آزاد کردن هیدروژن کرده و این گاز با اکسیژن ترکیب می‌شود و انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود.این دستگاه با گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال، آی‌پد و GPS سازگار است.
تحلیلگران با توجه به روند قیمت گذاری نسخه‌های قبلی همچون Galaxy S3 و Galaxy S2 که در طول چند ماه کم‌کم با کاهش قیمت مواجه شدند، پیش‌بینی کرده‌اند که تا چند ماه آینده این دستگاه با افت شدید قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گوشی Galaxy S4 با قیمت حدود 900 دلار به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بازار جهانی عرضه شد. بر این اساس انتظار می‌رود در طول سه ماه آینده قیمت این گوشی 15 درصد و تا شش ماه آینده تا 25 درصد کاهش یابد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: