شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 ا

 

گر شما نسخه ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی را خریداری بکنید و یک کارت microSD با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی به ان وصل کنید ، شارژ ایرانسل بانک صادرات به حافظه ای بسیار زیاد خواهید رسید که می توان شما را راضی نگه دارد. مشکل حافظه در گوشی های هوشمند بسیار مشهود می باشد ام شرکت های سازنده ی کارت های microSD قول داده اند این کارت ها را تا ۲ ترابایت ارتقا دهند!
ظاهراً سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی که بهترین گوشی های دنیا را به چالش کشیدند پایانی قایل نیست چراکه هر روز مدلی جدیدتر با قابلیت های خاص تر به بازار عرضه می نماید. SIII قبل از عرضه حواشی زیادی داشت که البته به نوع انتخاب تبلیغ سامسونگ برای این گوشی باز می گشت که تا حدی به دارندگان گوشی های غیر سامسونگ توهین کرده بود. سامسونگ قصد دارد با این مدل تیر خلاص را به سمت آیفون های اپل شلیک کند و به کاربران ثابت کند که حرف اول را در این بازار این برند است که می زند. به دلیل اندازه مانیتور، بدنه این گوشی هم دراز و هم پهن است ولی در عین حال بسیار بسیار نازک طراحی شده است. طول این گوشی 136.6 میلی متر و عرض آن هم 70.6 میلی متر می باشد. با وجود این اندازه ها، ضخامت این مدل تنها 8.6 میلی متر است که با این ضخامت Galaxy SIII در زمره نازک ترین گوشی های دنیا جای می گیرد. این گوشی از مانیتور بسیار بزرگ لمسی 4.8 اینچی برخوردار است که می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل نمایش دهد و این به معنای تراکم 306 پیکسل در هر اینچ است. تراکم رنگ این مانیتور نیز 16 میلیون رنگ را شامل می شود. چنین تراکم رنگی و پیکسلی روی مانیتوری با این اندازه دقت و کیفیت تصویری بی نظیری را در اختیار کاربران قرار داده است. SIII از دو دوربین برخوردار است که دوربین اول در بالا مانیتور قرار داشته و از کیفیت 1.9 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم و اصلی گوشی در پشت گوشی بوده و از کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد. این گوشی با وجود آخرین نسخه سیستم عامل آندروید در آن به قابلیت های فوق هوشمندی مجهز شده که هیچ از رقبا از آنها بهره نمی برند. این گوشی از تکنولوژی Smart Stay بهره می شارژ ایرانسل بانک صادرات برد که با در نظر گرفتن چشمان کاربر هر گاه کاربر به مانیتور گوشی نگاه نکند مانیتور خاموش و هرگاه نگاه کند دوباره روشن می شود. تکنولوژی پیشرفته تشخیص صوت و پاسخ گویی به سوالات با نام S Voice در این مدل مانند Siri در آی فون اپل عمل می کند با این تفاوت که با زبان های بیشتری سازگار است.
2- SAMSUNG شارژ ایرانسل بانک صادرات Galaxy SIII
این محصول در ادامه موفقیت های مدل های قبلی اپل و با الهام از تجربیات گذشته این شرکت در ساخت گوشی های تلفن همراه خود عرضه شد. این گوشی نسبت به آی فون های قبلی پیشرفت بسیاری کرده که بزرگ شدن مانیتور آن اصلی ترین نقطه این پیشرفت هاست. بدنه آی فون 5 به صورت کلی مشابه مدل قبلی یعنی 4S طراحی شده است. این گوشی هم همانند سلف خود از پنل های پشت و جلوی صاف با یک نوار فلزی در کنار آن شکل گرفته است. اولین نکته در طراحی این گوشی این است که جنس بدنه آن از فلز و شیشه است و در ساخت بدنه از پلاستیک بهره گیری نشده است. البته یکی از معایب این کار پس از عرضه این گوشی به بازار مشخص شد. متاسفانه روی نوار فلزی کناری این گوشی با کشیده شدن کلید و اجسامی نظیر آن خط و خش ایجاد می شارژ ایرانسل بانک صادرات شود که این امر به مرور زمان ظاهر این مدل را بسیار زشت می کند. مانیتور این با 0.5 اینچ بزرگ تر شدن نسبت به آی فون 4S به چهار اینچ رسیده است و تصاویر را با رزولوشن 640 در 1136 پیکسل نمایش می دهد که این به معنای تراکم 326 پیکسل در هر اینچ مربع است. این مانیتور از تراکم رنگی 16 میلیون عددی برخوردار است و شفافیت رنگ ها روی آن نسبت به آی فون 4S بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده است. این گوشی به دو دوربین مجهز شده است. دوربین اول آن در بالای مانیتور تعبیه شده و از کیفیت 1.2 مگاپیکسل برای تماس های تصویری بهره می برد. دوربین دوم این گوشی هم در پشت آن در کنار فلاش LED این گوشی با کیفیت 8 مگاپیکسل تعبیه شده است. سیستم عامل این گوشی iOS نسخه 6 بوده و از امکانات ارتقا یافته ای نسبت به نسخه قبلی این سیستم عامل برخوردار است. Siri هم در این مدل باهوش تر شده و پاسخ گوی سوالات بیشتری است. سیستم حذف نویز محیط هم با میکروفون های اختصاصی آن به خوبی عمل می کند. تنها نکته بد نرم افزاری این گوشی نرم افزار نقشه آن است که به واقع ضعیف عمل می کند!
سخنگوی سامسونگ همچین حرفی زده است و گفته که گلگسی اس ۴ هیچ وقت حافظه اش پر نخواهد شد. این در حالی است که خود سیستم عامل اندروید نصب شده روی کهکشان چهارم نزدیک به ۸ گیگابایت حجم دارد و از حافظه ی داخلی گوشی استفاده شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند و اگر شما نسخه ی ۱۶ گیگابایت این گوشی را خریداری بکنید ، خیلی زود با پر شدن حافظه برخورد خواهید کرد.
این روز ها بازی شارژ ایرانسل بانک صادرات های اندروید حجم دار شده اند و حتی این روز ها بازی هایی وجود دارند که نزدیک به یک گیگابایت حجم دارند و این حافظه نمی تواند دووام بیاورد. البته کهکشان چهارم از کارت های microSD پشتیبانی می کند و شما می توانید حافظه جانبی خوبی را به ان وصل کنید. سامسونگ ادعا کرده که هر گونه کارت های microSD را پشتیبانی می کند چون این روز ها کارت های microSD تا ۶۴ گیگابایت پیش رفته اند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: