شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

آیا صفحه نمایش ایفون بزرگتر می شود؟ این سوالی هست که خیلی ها از شرکت اپل می پرسند. ایفون که همیشه در اندازه ۳٫۵ اینچ معرفی می شد ، بالاخره در سال قبل سنت شکنی کرد و صفحه نمایش خود را ۴ اینچی کرد. اما این روز ها کاربران صفحه نمایش هایی با رزلوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ می خواهند. بله این رزولوشن به لطف شرکت HTC برای اولین بار شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد وارد صفحه نمایش های موبایل شد و اکنون کاربران از هر موبایل پر ادعا این انتظار را دارند.
iOS سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل می باشد که بر روی ایفون ها و ایپد ها نصب می شود و به گفته ی خیلی از حرفه ای ها سیستم عامل اندروید نیز یک کپی ناقص از همین سیستم عامل بسیار قوی اپل می باشد که خبر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ها حاکی از این است که نسخه ی هفتم ان نیز همزمان با انتشار ایفون بعدی معرفی خواهد شد.
یکی دیگر از دلایل قدرتمندی این گوشی پردازنده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد s سامسونگ است که به طور دقیق تمام عملکرد ها را مدیریت و پردازش می کند.
گوشی Galaxy شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد Note یک نوع جدید دیگر از گوشی های سامسونگ است که درواقع جفت یا زوج تبلت ها به شمار می رود.
و فوق العاده تر از همه این که میتوانید این نمایشگر را شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برای دو عملکرد و برنامه مجزا استفاده کنید.
انگری بیردز را همه می شناسند! بهترین بازی سال گذسته که هنوز هم جزو بهترین هاست مخصوصا از زمانی که در ان بازی دو طرفه و رقابتی ایجاد شده ، ماندگاری ان بازی افزایش پیدا کرده! اکنون شرکت Rovio که با ساخت بازی انگری بیردز به ثروت بزرگی رسیده است ، دیروز شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نسخه ی جدیدی از این بازی منتشر کرد که کاملا رایگان می باشد.تفاوت این نسخه از بازی از نسخه های دیگر این می باشد که تکی نیست و شما در این نسخه انلاین خواهید بود و با افراد واقعی بازی خواهید کرد. این بازی با فیس بوک در ارتباط است و شما با دوستان خود در این شبکه ی اجتمائی می توانید انگری بیردز بازی کنید و نهایت لذت را از این بازی ببرید. شما هم اکنون می توانید از فروشگاه اپل و همینطور گوگل پلی این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.
شرکت اپل امروز اپدیت جدیدی را برای سیستم عامل iOS خود منتشر کرده است که نسخه ی ان را به ۶٫۱٫۴ تغییر می کند. حجم این اپدیت تنها ۱۱٫۵ مگابایت می باشد و تنها اختصاصی برای ایفون ۵ می باشد و ایپد و ایپد مینی این اپدیت را هنوز نمی توانند دریافت کنند. این اپدیت برای هماهنگی بیشتر پروفایل شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد صوتی شما در گوشی خود با اسپیکر ها می باشد و تغییر خاصی را اینجاد نمی کند.
اما اکنون هنوز هیچ شرکتی نتوانسه این رزولوشن را در صفحه نمایشی کوچکتر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد از ۴٫۸ اینچی بگذارد. اگر احتمال ان را دهیم که ایفون بتواند کمی نیز جلو برود و این روزولوشن را در صفحه نمایش کوچکتر از این بگذارد ، می شود گفت که ایفون ۶ ممکن است ۴٫۵ اینچی خواهد بود.
پزدازنده ۱٫۴GHz دو هسته ای فشرده که بر روی این را مدیریت و برنامه ها را پردازش می کند موجب می شود که شما بتوانید با کمترین تاخیر یا اختلال در تاخیر به شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد طور آنلاین بازی کنید .
احتمال می رود که سامسونگ این گوشی را در نمایشگاه IFA در ماه سپتامبر معرفی کند. با این مشخصاتی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که برای این گوشی گفته شده ، می توان گفت قوی ترین گوشی خواهد بود اما خب خریدار باید به کار کردن با این گوشی با دو دست خود عادت کند و همینطور جیب بزرگی داشته باشد تا این گوشی در ان جا بشود!
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتکا، این نام زوج تبلت از آنجایی گرفته شده است که ظاهر و عملکردی شبیه به تبلت ها دارد و علاوه بر این دارای عملکرد تلفن همراه نیز می باشد.( میتوان گفت هم گوشی هم تبلت ) یا همان یک تیرو دو نشان خودمان.و شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این خلاصه ای از ویژگی های فوق العاده این گوشی است.
Galaxy Note دارای صفحه نمایش مسطح AMOLED شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد است که اندازه آن ۵٫۳ اینچ است. و این یعنی Galaxy Note یک نمایشگر فوق العاده و واضح را در اختیار شما قرار می دهد.
نمایشگر ۵٫۳ اینچی این دستگاه به شما اجازه می دهد تا به بهترین روش و با بهترین کیفیت صفحات اینترنتی را مشاهده کنید و به وبگردی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بپردازید.دیدن فیلم و خواندن کتاب های الکترونیکی بدون بزرگنمایی زیاد یا اسکرول از دیگر موهبت های این صفحه نمایش فوق العاده است.
همانطور که می دانید ، تعداد اندکی از گوشی های گلگسی اس ۴ هشت هسته ای خواهند بود و بقیه همان چهار هسته را خواهند داشت اما سامسونگ قصد دارد گلگسی نوت بعدی خودش را در به چیپ Exynos شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد 5 مجهز کند که می تواند یک پردازنده ی هشت هسته ای و یا دو پردازنده ی چهار هسته ای را ساپورت کند. این تنها چیزی نیست که در مورد این گوشی شنیده می شود. گفته می شود گلگسی نوت سوم دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود. پردازنده ی گرافیکی این گوشی هم در نقطه ی ابهام قرار دارد اما گویا سامسونگ می خواهد از پردازنده ی گرافیکی Mali-450 استفاده کند که بسیار قدرتمند می باشد.صفحه نمایش این فبلت نیز ۶ اینچی از نوع AMOLED خواهد بود که رزولوشن ان ۱۰۸۰p خواهد بود و در واقع FullHD خواهد بود. همچنین این گوشی دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت و از همان S-pen استفاده خواهد کرد که در گلگسی نوت دوم بود.
این صفحه نمایش گسترده دقیقا بیانگر نام این گوشی است .note درواقع بیانگر این است که با بزرگ نمایش دادن note های رو گوشی باعث می شود بیشتر به آنها توجه کنید.نوع قلم جدید برای نوشتن در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این گوشی نیز از ویژگی های دیگر آن است.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: