خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

همانطور که در ابتدا اشاره شد یکی از قابلیت های جدید N8 امکان اتصال حافظه های خارجی یا خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی هارد دیسک ها به پورت USB از طریق قابلیت USB OTG یا USB On the Go است این قابلیت که از طریق مبدل Micro USB به USB حاضر در جعبه دستگاه صورت می پذیرد علاوه بر امکان دسترسی و کپی کردن فایل های درون حافظه جانبی امکان پخش مستقیم فایل های صوتی و تصویری حاضر در حافظه متصل شده را نیز فراهم می آورد. البته این پخش مسقیم مخصوصا در رابطه با فایل های سنگین تصویری گه گاه با کندی های محسوسی همراه است که این موضوع نیز با کپی کردن آنها در حافظه داخلی دستگاه به راحتی قابل حل کردن است. انتقال فایل های حاضر در حافظه Micro SD گوشی بروی یک حافظه جانبی برای انتقال سریع آنها به کامپیوتر بدون نیاز به کارتخوان از دیگر کارکردهائی ست که می توان برای USB OTG در نظر گرفت.
پخش کننده ویدئوی حاضر در N8 یکی دیگر از بهترین های این گوشی ست این پخش کننده تقریبا هر فرمتی از جمله DivX و XviD را به راحتی و بدون نیاز به هیچگونه تبدیلی پخش می کند البته بالاترین کیفیت این پخش کننده ویدئو ظاهرا با فرمت WMV بدست می آید چرا که در ویندوز هفت و به هنگام انتقال فایل های ویدئویی مختلف، خود گوشی پیشنهاد تبدیل آنها به WMV را می دهد. از جمله فایل های غیر قابل پخش در بخش ویدئویی می توان به M4V و در بخش صوتی به OGG اشاره کرد. کیفیت صفحه نمایش دستگاه در حین پخش ویدئو علیرغم رزولوشن پائین تر نسبت به دیگر اسمارت فون های فعلی بازار در سطح بسیار بالائی قرار دارد و به هیچ عنوان اثری از پائین خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی بودن وضوح دستگاه دیده نمی شود. یکی از جذابیت های اصلی در این قسمت خروجی Mini HDMI در نظر گرفته شده برای انتقال فایل های صوتی و تصویری به گیرنده های دارای این پورت است که نمایش محتویات صوتی و تصویری حاضر در گوشی را به امر ساده ای بدل کرده است این پورت برخلاف اکثر دیگر نمونه های حاضر در این کلاس از وضوح 720p پشتیبانی می کند و به همین علت تصویر بسیار با کیفیت تری نسبت به دیگر مدل های دارای این پورت (همچون Motorola Milestone XT720) ارائه می دهد البته داستان پورت HDMI حاضر در N8 به قابلیت های تصویری محدود نمی شود چرا که از طریق این پورت و برای اولین بار در دنیای موبایل ها صدای بسیار با کیفیت Dolby 5.1 نیز منتقل می شود که این برای دستگاهی با پردازنده نچندان رویائی 680 مگاهرتزی نکته بسیار فوق العاده ای محسوب می شود. همراه با معرفی گوشی نسخه ای از ویدئوی دارای صدای دالبی 5.1 ارائه شده و نوکیا همچنین سرویسی برای دانلود ویدئوهای اینچنینی در نظر گرفته است. از دیگر قابلیت های بخش ویدئویی N8 باید به امکان DLNA برای اشتراک محتوا بر بستر Wi-Fi با پخش کننده های دارای این فناوری اشاره کرد.
رادیوی FM با ظاهری ساده و با پشتیبانی از RDS از خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی دیگر حاضران بخش مولتی مدیائی N8 است.
8 با مشکل جدی در پخش روان و بدون پرش اینگونه سایت ها خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی روبرو ست علاوه بر این همچنان امکان نمایش نسخه HTML5 سایت یو..ت..یوب که در خانواده آیفون ها و مدل های آندروید پشتیبانی می شود در N8 وجود ندارد. حضور گزینه ای برای غیر فعال کردن فلش برای لودینگ سریعتر سایت ها از مواردی ست که می تواند در آپدیت های آینده این مرورگر در نظر گرفته شود. از موارد فنی حاضر در مرورگر که بگذریم ظاهر این قسمت نسبت به قبل تغییر چندانی را تجربه نکرده است جائیکه همچنان گزینه های بسیار معدودی پیش چشم کاربر قرار گرفته و تقریبا همه چیز به درون منوهای تو در تو منتقل شده است در اینجا و در حین لودینگ یک وب سایت و برای استفاده از تمامی فضای صفحه نمایش حالت این قسمت بصورت خودکار به نمایش تمام صفحه تغییر می کند و تنها کنترل در دسترس کاربر یک فلش دو سر در پائین صفحه است که با زدن آن منوهای مرورگر به نمایش در می آیند تصمیم عجیبی که تنها برای یک Reload کردن ساده صفحه، چندین و چند مرحله را پیش روی کاربر می گذارد (زدن فلش دو طرفه برای ظاهر شدن منوها، زدن منوی Option برای نمایش کل تنظیمات، ورود به تب Menu برای نمایش دستورات و در نهایت یافتن آیکون Reload) طی تمامی این مراحل در حالیست که اغلب دیگر مرورگرهای محبوب بازار آیکون Reload را بعنوان یکی از اصلی ترین کنترل های این قسمت در صفحه اصلی مرورگر قرار داده اند. اما جدا از موارد گفته شده نکات مثبت متعددی نیز در این مرورگر به چشم می خورد که سرعت بالا، امکان افزودن مستقیم فید یک سایت به صفحه Stand-by، نمایش Thumbnail از وب سایت های استفاده شده در History، دقت در حفظ فرم وب سایت ها و بلاخره امکان جستجوی مستقیم در گوگل و بینگ از جمله این موارد مثبت به حساب می آیند.
nokia_n8_mobile_review_16.jpgبدون شک یکی از قابلیت های اصلی N8 به امکانات متعدد و پر شمار این گوشی در رده مولتی مدیائی باز می گردد جائیکه علاوه بر موارد سخت افزاری قدرتمند بکار گرفته شده در این مدل در رده نرم افزاری نیز با گزینه های مناسبی روبرو هستیم. پخش کننده موسیقی N8 تغییرات چندانی را نسبت به قبل تجربه نکرده است اما این موضوع به خودی خود لزوما نکته بدی به حساب نمی آید چرا که پخش کننده های موسیقی نوکیا در این کلاس همواره از بهترین نمونه ها به حساب آمده اند و پخش کننده N8 نیز طبیعتا از این قاعده مستثنی نیست. از جذابیت های بصری فوق العاده زیبای این قسمت باید به نمایش کاور آلبوم ها در حالت افقی که به لطفا شتاب دهنده گرافیکی تعبیه شده در دستگاه بسیار روان و بدون کوچکترین مشکلی در زیر دست حرکت می کنند اشاره کرد. دیگر موارد همیشگی این قسمت همچون اکولایزرهای متعدد و دسته بندی خودکار آهنگ ها در Playlist های اتوماتیک در اینجا نیز تکرار شده اند. همچنین در این قسمت یک FM Transmitter با کیفیت دیده می شود که به راحتی آهنگ در حال خرید شارژایرانسل بانک کشاورزی پخش را بروی فرکانس مورد نظر کاربران انتقال می دهد نکته جالب در این قسمت زمانی ست که امکان RDS در رادیوی دریافت کننده این امواج فعال باشد که در این حالت اطلاعات آهنگ در حال پخش نیز به همراه صدا به گیرنده منتقل می شود. کیفیت صدای خارج شده از اسپیکر دستگاه نیز کاملا راضی کننده به نظر می رسد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: