شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در شارژایرانسل بانک تجارت نهایت باید گفت که این گوشی در دورنگ-سفید سرامیکی و خاکستری تیتان- وارد بازار خواهد شد.هنوز این کمپانی اطلاعات دقیقی از زمان ارائه و قیمت محصول جدیدش را اعلام نکرده است.
این گوشی صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پردازنده ان نیز چهار هسته خواهد بود و دو گیگابایت رم خواهد شارژایرانسل بانک تجارت داشت. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 320 خواهد بود. گویا صفحه نمایش این گوشی Full HD نخواهد بود که این یک نکته ی منفی می باشد. این گوشی در واقع یک مدل ارزان تر و با دوام تر Xperia Z می باشد که می توان فروش خوبی را بدست اورد. اندروید ۴٫۲ بر روی این گوشی نصب خواهد شد و با پردازنده ی قدرتمند خود می تواند گوشی خوبی باشد و تنها ضعف ان از نظر صفحه نمایش می باشد.
چند روز پیش در مورد گوشی ارزان قیمت احتمالی آینده سونی نوشتم که احتمالا از چیپ ست های mediatek در آن استفاده خواهد شد.اما این بار سامسونگ یک گوشی ارزان قیمت(به گفته خودش)معرفی کرده است که در زیر کمی آن را بررسی میکنیم.در ابتدا باید بدانید که شارژایرانسل بانک تجارت این گوشی ابتدا فقط برای بازار چین بود ولی حالا سامسونگ حضور جهانی آن را برای به دست آوردن رده متوسط قیمتی تایید کرده است.
نوکیا از محصول جدید خود رو نمایی کرده است که ان یک نوع باتری شارژایرانسل بانک تجارت جانبی با قدرت ۱۷۲۰ میلی امپر می باشد. این باتری ها در رنگ ها مختلف وارد بازار می شوند و می توانند گوشی را در سریعترین زمان شارژ کنند و بسیار سریع تر از شارژ گوشی شما کار خواهند کرد. این باتری ها به گفته خود شرکت مناسب گوشی های جدید نوکیا یعنی Asha 500 می باشد و برای ان گوشی ساخته شده است اما کابل ورودی این باتری های جانبی microUSB می باشد و می توان دیگر گوشی ها را نیز شارژ کند.
خب نتیجه ازمایش سایت معتبر GSMarena این گونه می باشد که گلگسی چهارم در زمان وبگردی فقط ۷ ساعت ۲۴ دقیقه می توان روشن بماند و بعد از ان باتری ان خالی می شود. این شارژایرانسل بانک تجارت رقم خوبی نیست چراکه برخی گوشی های رقیب ، با میلی امپر کمتر بیشتر از این می توانند دووام بیاروند.
این گوشی با اندروید 4.1 وارد بازار خواهد شد و دارای یک صفحه نمایش TFT WVGA با تراکم پیکسلی 199 است.دوربین این گوشی 5 مگاپیکسل است و در جلوی آن یک دوربین 0.3 شارژایرانسل بانک تجارت مگاپیکسلی نیز موجود است.با این که این گوشی فقط 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد اما با اسلات کارت حافظه تا 64 گیگابایت هم ارتقا خواهد یافت.
باتری گلگسی اس ۴ روی کاغذ ۲۶۰۰ میلی آمپر می باشد اما هر چیزی با این میلی آمپر مشخص نمی شود چراکه مثلا شرکت سازنده از نمایشگری کم مصرف استفاده می کند که باتری مثلا ۱۰۰۰ آمپری نیز جواب گوی ان موبایل می باشد ، پس زیاد به این میزان میلی آمپر شارژایرانسل بانک تجارت توجه نکنید.
سایز و اندازه ی این باتری های کمکی کم می باشد و می تواند به راحتی در جیب جای بگیرد. شارژایرانسل بانک تجارت به گفته ی شرکت نوکیا این باتری های جانبی تولید انبوده خواهند شد و به ۹۰ کشور مختلف صادر خواهد شد.مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی های جدید سونی شنیده می شود و این شایعات کم کم دارند صحت می یابند. خب در این مطلب می خواهیم در مورد گوشی Xperia ZR صحبت کنیم که شایعات زیادی در مورد ان در اینرتنت موجود می باشد. این گوشی مهمترین مشخصه اش دووام ان در مقابل اب می باشد. خبر ها حاکی از ان است که این گوشی تا ۱٫۵ متر زیر آب نیز می تواند کار کند و فشار آب نمی تواند بر ان غلبه کند.
چیپ ست این گوشی شارژایرانسل بانک تجارت از نوع Qualcomm MSM8625Q Snapdragon 200 خواهد بود که دارای چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی با معماری Cortex A5 است.Galaxy Win دارای 1 گیگابایت رم است که به همراه یک شتابدهنده گرافیکی Adreno 203 به نظر کافی میرسد اما در کل این گوشی چهار هسته ای در بهترین حالت میتواند از یک دو هسته ای معمولی قویتر باشد چون معماری Cortex A5 ضعیف است و همچینین Adreno 203 قدرتی حتی کمتر از Adreno 205 در اختیار شما میگذارد که اصلا نباید از آن انتظار اجرای بازی هایی که در سال آینده خواهند آمد را بدون هیچ لگی داشت.باید منتظر ماند و دید که سونی چه چیزی آماده کرده است تا سهمی بزرگ در میانه قیمت ببرد.
خب عمر باتری یکی از معیار های شارژایرانسل بانک تجارت انتخاب گوشی هوشمند می باشد و گلگسی اس ۴ نیز از این موضوع جدا نمی باشد و کاربران به عمر باتری ان توجه می کنند. ما در این مطلب نتیجه ی ازمایش گلگسی چهار نسخه ی چهار هسته ای را برای شما می اوریم. عمر باتری گلگسی چهار نسخه ی هشت هسته ای کمی کمتر از این نسخه خواهد بود چراکه پردازنده ی قوی تری دارد و مصرف باتری ان نیز بیشتر می





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: