شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 یکی قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات خوب این نرم افزار امکان ادامه پخش از مکان پیشین است. به غیر از این قابلیت خوب ، تصور می کنیم در پخش اغلب ویدیوهایی که به گوشی انتقال می دهید ، با مشکل مواجه شوید.
Widget ویژه پخش کننده موسیقی هم جالب است که به شما اجازه می دهد که با یک کلیک به برنامه کامل آن دسترسی پیدا کنید.همین طور این widget امکان شروع پخش ، توقف پخش و یا رد کردن آهنگ ها به صورت مستقیم از طریق صفحه اصلی گوشی را هم مهیا می کند.می توانید زمانی را برای توقف پخش موسیقی تنظیم نمایید.اکولایزر حالت های استانداردی چون پاپ ، جاز ، کلاسیک و... را ارائه می دهد. و سه گزینه دیگر Widening شارژ ایرانسل بانک صادرات ، Dynamic و Surround را هم در بر می گیرد.
پخش کننده شارژ ایرانسل بانک صادرات موسیقی خوب
Samsung C3300K Champ در آزمون کیفیت صدای ما عملکرد خوبی داشت. این گوشی موفق به کسب امتیاز عالی در هنگام استفاده از آن به عنوان منبع صوتی برای تقویت کننده هایی چون استریو خانگی یا اتومبیل داشت و می توان آن را با برخی از بهترین گوشی های موجود از این نظر مقایسه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمود. تولید سیگنال های ناخواسته و میزان بلندی صدا تنها نقاط ضعف گوشی بودند ، گرچه آن ها هم خیلی بد نیستند.
گالری Samsung C3300K Champ شارژ ایرانسل بانک صادرات بخشی جدایی ناپذیر از File Manager گوشی است و با باز کردن پوشه های حاوی تصاویر اجرا می شود.هنگامی که عکسی را باز می کنید، بدون بازگشتن به حالت قبل، می توانید با حرکت انگشتان تان روی صفحه نمایش میان عکس ها حرکت کنید .مرور عکس ها مخصوصا در حین تماشای عکس های 1.3 مگاپیکسلی ثبت شده با دوربین گوشی بسیار سریع صورت می گیرد .
رادیو از RDS و یا سرویس شناسایی موسیقی پشتیبانی نمی کند اما می توان بدون وجود این امکان ها هم سر کرد. Champ گزینه ای برای ضبط برنامه های در حال پخش رادیو در اختیار شارژ ایرانسل بانک صادرات شما قرار می دهد ، سریع ترین راه برای دستیابی به آهنگی جدید.
پخش کننده شارژ ایرانسل بانک صادرات ویدیویی ساده
پخش کننده به خوبی برای کار با رابط لمسی بهینه سازی شده است و شامل کنترل هایی برای جلو و عقب بردن سریع آهنگ ها هم شارژ ایرانسل بانک صادرات هست. این امکانات باعث می شود که این پخش کننده موسیقی به خوبی جای پلیرتان را بگیرد.
پخش کننده موسیقی به کار رفته در Samsung C3300K Champ به شما اجازه می دهد که آهنگ هایتان را با در نظر گرفتن نام خواننده ، نام آلبوم و سبک دسته بندی کنید.همین طور بعد از دسته بندی شارژ ایرانسل بانک صادرات کردن آهنگها بوسیله فیلتر ها می توانید از آنها به طور خودکار یک playlist تهیه کنید. اگر کافی نیست ، امکان ساخت Playlist های دلخواه هم وجود دارد. می توان پخش کننده موسیقی را برای پخش در زمینه هم تنظیم کرد.
رادیو اف ام بدون هدست شارژ ایرانسل بانک صادرات
پخش کننده ویدیویی یک رابط ساده دارد و قابلیت های زیادی در اختیار کاربر نمی گذارد. این نرم افزار قادر به پخش فایل های ویدیویی 3GP و MP4 است ، گرچه ما توانستیم تنها فایل هایی با رزولوشن QCIF را بر روی شارژ ایرانسل بانک صادرات آن تماشا کنیم . حتی رزولوشن QVGA هم به نظر برای این نرم افزار خیلی سنگین می رسد.
میانبری شارژ ایرانسل بانک صادرات برای ارسال سریع فایل ها از طریق MMS ، بلوتوث و ایمیل هم در این مرورگر در نظر گرفته شده است.
این مرورگر می تواند شارژ ایرانسل بانک صادرات پوشه ها را مدیریت نموده ، فایل ها را برای جلوگیری از حذف تصادفی قفل نموده و پوشه ها را بر حسب نام ، نوع ، زمان ساخت و اندازه مرتب نماید.
پوشه های مخصوصی برای انواع فایل ها(عکس ها ، ویدیوها و صداها) وجود دارد و این امر به گوشی اجازه می دهد که محتویات حافظه را به خوبی سازماندهی و مرتب نماید. می توانید پوشه های جدید ایجاد کنید و از آن شارژ ایرانسل بانک صادرات ها بهره بگیرید. آماده سازی اولیه کارت حافظه بسیار سریع است و می توانید فایل هایتان را تک به تک یا به صورت گروهی کپی یا حذف کنید یا انتقال دهید.
میتوانید با ضربه زدن بر روی شارژ ایرانسل بانک صادرات عکس ها آن ها را به صورت افقی هم مشاهده نمایید(خبری از سنسور شتاب سنج و چرخش خودکار صفحه نیست). برای بزرگنمایی باید از کلیدهای مجازی که برای این منظور در نظر گرفته شده است و یا کلیدهای تنظیم صدا بهره بگیرید. بزرگنمایی و Panning بسته به اندازه عکسی که در حال مشاهده آن هستید ، بسیار پرسرعت انجام می گیرد.
مرورگر فایل Samsung C3300K Champ می تواند شارژ ایرانسل بانک صادرات فایل ها و پوشه های موجود در حافظه داخلی یا کارت حافظه گوشی را به صورت مجزا و یا هردو را به صورت همزمان نمایش دهد .
ویدجت صفحه اصلی همانند ویدجت پخش کننده موسیقی کار می کند . می توانید پخش رادیو را متوقف یا آغاز نمایید و بین ایستگاه حرکت کنید. شارژ ایرانسل بانک صادرات این ویدجت جایگزین ویدجت ساعت در نخستین صفحه اصلی خواهد شد.
کیفیت شارژ ایرانسل بانک صادرات صدا
Samsung C3300K Champ به یک رادیو اف ام استریو مجهز است که از آنتن داخلی بهره می برد. این به آن معناست که رادیو اف ام گوشی حتی بدون اتصال هدست هم کار می کند و با وجود اسپیکرهای شارژ ایرانسل بانک صادرات استریو گوشی ، این نرم افزار می تواند لحظات سرگرم کننده ای برای گروهی از افراد فراهم نماید.
یکی از قابلیت های خاص این رادیو ، امکان تنظیم یادآورهاست ، می توانید یادآورهایی برای ایستگاه های خاص و در روزهای خاص تنظیم نمایید. هنگامی که زمان معین شده فرا برسد ، هشداری به شارژ ایرانسل بانک صادرات صدا در خواهد آمد و کلیدی برای آغاز رادیو و دستیابی به فرکانس تعیین شده در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر می خواهید چند برنامه رادیویی را حتما دنبال کنید ، این امکان را نمی توانید با هیچ چیز دیگری ع





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: