شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شارژ ایرانسل بانک ملی شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
شرکت شارژ ایرانسل بانک ملی کیوسرا اقدام به ساخت یک دستگاه گوشی ویژه بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
این گوشی با قیمت 700 دلار در دسترس است و کاربران می توانند با قیمت 50 دلار شارژ ایرانسل بانک ملی هدست بلوتوث آن را نیز خریداری کنند.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی مدیران شارژ ایرانسل بانک ملی ارشد این شرکت در حال برنامه ریزی است.
انتظار می شارژ ایرانسل بانک ملی رود پورتال یاهو تا هفته آینده رونمایی شود.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته شارژ ایرانسل بانک ملی جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش های مختلف این شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی ها منتشر نشده است. شارژ ایرانسل بانک ملی
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس را از چند ماه پیش برای کار بر روی شارژ ایرانسل بانک ملی این پورتال به خدمت گرفته است.
این گوشی ها با نام HTC 7 شارژ ایرانسل بانک ملی Pro و Venue Pro به بازار انگلیس عرضه می شوند.
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل اندرویید گوگل پشتیبانی می کند و شارژ ایرانسل بانک ملی ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شارژ ایرانسل بانک ملی شخصی را بر اساس انتخاب کاربران دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی جمع آوری می کند.
این گوشی همچنین از نسخه سوم سیستم عامل سیمبیان بهره شارژ ایرانسل بانک ملی می برد و دارای صفحه نمایش VGA است اما می تواند تصاویر را با کیفیت HD نمایش دهد.
صفحه نمایش گوشی لمسی است اما سایز شارژ ایرانسل بانک ملی آن هنوز مشخص نشده است.
دوربین گوشی هشت مگاپیکسلی با پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک ملی از فلش LED و زوم ثابت است.از دیگر ویژگی های E6-00 می توان به دوربین ثانویه، اتصالات 3G و Wi-Fi و بلندگوی استریو اشاره کرد.
بر اساس تصاویری که از گوشی E6-00 نوکیا منتشر شده، شارژ ایرانسل بانک ملی دارای صفحه کلید کشویی QWERTY است.
دو گوشی از برند HTC و دل که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون هفت هستند شارژ ایرانسل بانک ملی و پیشتر وعده عرضه آنها داده شده بود به زودی به بازار انگلیس عرضه می شوند.
گوشی Venue Pro دل هم که شارژ ایرانسل بانک ملی با تاخیر طولانی مدت قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود با قیمت 730 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.
اطلاعات بیشتر راجع به E6-00 منتشر شارژ ایرانسل بانک ملی نشده، اما شنیده ها حاکی است که این گوشی در کنگره جهانی موبایل بارسلون هفته آینده رونمایی خواهد شد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.شرکت یاهو گزارش داده که در شارژ ایرانسل بانک ملی حال کار بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
\\\"ترو اوجانپرا\\\"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و \\\"کای اویستامو\\\"، مدیر توسعه این شرکت هم شارژ ایرانسل بانک ملی در این گروه هستند.
به شارژ ایرانسل بانک ملی تازگی تصاویر و اطلاعاتی درباره گوشی جدید نوکیا با نام E6-00 منتشر شده که حاکی از عرضه آن تا پیش از پایان سه ماهه نخست سال 2011 است.
گوشی HTC 7 Pro دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و قرار بود که همزمان با کریمس در اختیار کاربران قرار گیرد اما تا کنون عرضه آن به تاخیر شارژ ایرانسل بانک ملی افتاده است.
استفن الوپ، گزارش داده که در حال برنامه ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شارژ ایرانسل بانک ملی شرکت است.
سایز صفحه نمایش اعلام شارژ ایرانسل بانک ملی نشده، اما به نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
یاهو همچنین ماه گذشته اعلام کرد شارژ ایرانسل بانک ملی که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران شارژ ایرانسل بانک ملی کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج از





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: