شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت شارژ ایرانسل بانک صادرات پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد:‌ در افق 1404، اهداف روشنی برای کشور تعیین کرده‌ایم تا به واسطه آن رتبه اول برای کشور در میان کشورهای منطقه به دست خواهد آمد و حتی علاوه بر این می‌توانیم الگویی برای سایر کشورهای جهان در جهت توسعه و پیشرفت باشیم. اما باید بدانیم که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن جایگاه داریم ولی رگولاتوری می‌تواند با نظام‌دهی و نظام‌بخشی در این حوزه جایگاه ما را بالاتر ببرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با شارژ ایرانسل بانک صادرات توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر شارژ ایرانسل بانک صادرات کشورهای عضو بهره‌مند شود.
تقی‌پور شارژ ایرانسل بانک صادرات عنوان کرد: ‌امروزه کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد؛ هرچند که در حوزه تصویر نیاز به توجه ویژه‌ای داریم و شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت حوزه، فقدان دانش مقررات در آن بوده است زیرا تمامی جوامع در برخورد با تکنولوژی‌های جدید نیازمند تسلط به آن دانش هستند.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی شارژ ایرانسل بانک صادرات پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که در زمینه‌های مطرح شده می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، نه تنها در شارژ ایرانسل بانک صادرات راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
او توجه ویژه به رگولاتوری را به سال 83 و حال حاضر مربوط دانست و گفت: در این مدت زمان کوتاه فعالیت‌های خوبی توسط این بخش انجام شده شارژ ایرانسل بانک صادرات که موضوع آزادسازی و خصوصی‌سازی در حوزه ICT که توانست سریع‌تر از سایر حوزه‌ها به نتیجه برسد، می‌تواند مرهون فعالیت‌های این بخش باشد. وزیر ارتباطات دفاتر ICT روستایی کشور را یکی از عمده محورهای برجسته در راستای اهداف وزارت ICT عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو، یکی از همکاران نقشه این دفاتر را ارائه کرد که این موضوع برای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی حائز اهمیت بود تا جایی که از ما خواستار انتقال تجربیاتمان شدند.وی افزود: خصوصی‌سازی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در متن فعالیت‌های ما دارد و با صدور پروانه توسط این وزارتخانه شانه به شانه و قدری جلوتر از نیاز مباحث تشخیص داده شده، حرکت می‌کنیم و با صدور پروانه‌های لازم و تسلط و شناخت کافی موجب ثبات در این حوزه شده‌ایم و نگذاشته‌ایم که ورود تکنولوژی جدید موجب هرج و مرج و آسیب‌هایی شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این شارژ ایرانسل بانک صادرات مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و ایفای نقش تاریخی در این برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
او افزود: با وجود این که امروزه در بحث ارتباطات باند پهن، در بسیاری از کشورها شاهد ابهام و نوعی آشفتگی هستیم، خوشبختانه کشور شارژ ایرانسل بانک صادرات ما با پرداختن به کشیده شدن فیبر نوری تا در منازل، استقبال خود را به این موضوع نشان داده است.
وزیر فناوری اطلاعات پنج ذی‌نفع اصلی شارژ ایرانسل بانک صادرات را در راستای مقررات رگولاتوری مطرح دانست و اظهار کرد: مردم و خدمت‌گیرندگان، اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات، دولت‌ها و حکومت‌ها که نقش هدایت و نظارت این حوزه را در جهت اهداف ملی دارند، صنعت و اشتغال و رابطه با سایر کشورها و مجامع بین‌المللی از جمله این ذی‌نفعان محسوب می‌شوند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: