شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اپل شرکتی است که توجه زیادی به طراحی شارژ ایرانسل بانک ملی محصولات خود دارد، و آن را کاملا با iPhone 5 نشان می دهد. یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار امروز، iPhone 5 است زیبا، سبک، جمع و جور و دارای گارانتی. که جلوه ای از چیزهای گران و پیچیده است. در عین حال، S4 در مقابل دقیق است. گوشی سامسونگ است که از جنس پلاستیک نازک ساخته شده و به عنوان محصولی گران قیمت آن را احساس نمی کنیم با این حال، این یک طراحی بسیار جذاب به شیوه خود است، به این دلیل که کاملا جمع و جور برای گوشی های هوشمند، با صفحه نمایش ۵ اینچ است. لبه های گرد و صاف، پلاستیک براق آن باعث می شود با وجود ابعاد قابل توجه، آن را راحت نگه دارید و استفاده کنید. البته، IPHON 5 گوشی کارا تری است است، اما نباید تلاشی که سامسونگ برای ساخت Galaxy S4 انجام داده را نادیده گرفت. برای گوشی هوشمند با چنین صفحه نمایش بزرگ که آنقدر کوچک و راحت احساس می شود.
صفحه شارژ ایرانسل بانک ملی نمایش
اگر شما زیاد ویدئو تماشا می کنید، و یا اگر شما بازی زیادی را بر روی گوشی خود نصب می کنید، پس شما شانس این را دارید که از صفحه نمایش غول پیکر ۵ اینچ S4 استفاده کنید درحالیکه اندازه صفحه نمایش Iphone 5 4 اینچ است، و هنوز به طور قابل توجهی کوچک تر از آن چیزی است که سامسونگ می تواند ارائه دهد. صفحه نمایش S4 یک بار دیگر افزایش یافته است، به یک صفحه نمایش ۵ اینچ عظیم با تصویر با تفکیک پذیری بالاتر HD تغییر یافته است. تراکم پیکسلی galaxy s4 به میزان ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ است. این به این معنی همان مقدار پیکسلی که شما در یک تلویزیون که چهار سال پیش ،بیش از ۱۰۰۰ پوند هزینه می کردید وجود داشت در حال حاضر در جیب شما قرار دارد. هر دو صفحه نمایش درعین سادگی دارای زرق و برق است، اما صفحه نمایش Iphone 5 مدیریت می شود. از سوی دیگر، صفحه نمایش S4 دارای رنگ های اشباع شده، کاملا مطابق تصویر واقعی است. شارژ ایرانسل بانک ملی آنچه باعث تمایل به بهتر بودن iphone 5 شده است، قابلیت دید در فضای باز به دلیل روشنایی بیشتر صفحه نمایش آن است. همچنین می تواند تیره تر از s4 شود، که باعث می شود بیشتر مناسب برای استفاده در شب (در تاریکی) باشد.
گوشی Samsung galaxy s4 سومین گوشی محبوب هوشمند شناخته شده از برند کره ای، تنها چهار روز پس از شروع به کار شارژ ایرانسل بانک ملی در درجه ی پایین تری از iPhone 5 قرار گرفت و iPhone 5 همچنان به افتخارات بالای خود ادامه داد. به رغم وجود ناکامی در خلع iPhone 5 ، گوشی که جشن ماه دوم خود را در صدر جدول گوشی های هوشمند می گذراند، به عنوان محبوب ترین گوشی جدید در بازار ثابت شده است. و بنا به گزارش فروش باعث افول برندهای رغیب،همچون HTC ONE شده است. در بررسی گلکسی اس ۴ از آنجا که اس ۴ شباهت زیادی به گلکسی اس ۳ دارد زمانی که شما S3 و S4 را مقایسه می کنید، متوجه می شوید که دکمه ای با نام home به آن اضافه شده است. صفحه نمایش ۵ اینچ S4 بزرگتر و قاب اطراف صفحه نمایش باریک است.
پیش از این شایعات بسیاری را در مورد آیفون جدید اپل شنیده بودیم اما اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که مهر تاییدی بر بسیاری از آن شایعات خواهد زد. تصاویر با کیفیت قطعات درونی مورد استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی در آیفون جدید به بیرون درز کرده که نوید آیفونی بسیار قویتر و با کیفیت‌تر را می‌دهند.
همانگونه که می‌دانید، اپل در سری S از آیفون هیچگاه تغییرات ظاهری جدیدی را ارائه نکرده، اما همواره سعی کرده که ویژگی‌های درونی تلفن‌های خویش را بیش از پیش ارتقاء دهد. این روال سعی شده شارژ ایرانسل بانک ملی در سری ۵ نیز رعایت شود. عکس‌های درز کرده نیز، جزئیات بیشتری از این تلفن را فاش کرده‌اند.
طرح شارژ ایرانسل بانک ملی
، یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای، همچنین به عنوان یک تلویزیون / DVR از راه دور نیز می توان آن را به حساب آورد. دارای NFC، یک باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز هست و دارای رم ۲ گیگابایتی است. iPhone 5 مجهز به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی و یک رم ۱ گیگابایتی است. s4 مجهز به حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و درگاه کارت حافظه به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به احتیاج خود شارژ ایرانسل بانک ملی تا ۶۴ گیگابایت به حافظه‌ی این گوشی اضافه کند. galaxy s4 دارای سیستم عامل آندروید ۴٫۲٫۲٫ دوربین فوق العاده ۱۳ مگاپیکسل. کاربر می‌تواند با galaxy s4 به مدت ۱۴ ساعت مکالمه کند. گوشی‌ مجهز به دوربین دوم هست. وضوح دوربین دوم galaxy s4 دو مگاپیکسل است. وزن این گوشی، ۱۳۰ گرم است و وزن iPhone 5 ۱۱۲گرم است. تراکم پیکسلی iPhone 5 میزان ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ است. مجهز به سیست





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: