شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اگر شما به دنبال تعریف جدیدی از گوشی های شارژایرانسل بانک تجارت با عظمت هوشمند هستید وقت آن رسیده است که به دنبال کهکشان سری جدید سامسونگ S4 بروید و انتظارات خود را در این گوشی هوشمند ببینید.
گوشی شاخص جدید هوشمند با نام تجاری جدیدی ارائه می شود که آخرین ورژن آندروید (Jelly Bean ) را بر روی خود نصب دارد و به میزان قابل توجهی سخت شارژایرانسل بانک تجارت افزار و ویژگی های انبوه آن ارتقا داده شده است.
در نگاه اول گوشی سامسونگ s4 شارژایرانسل بانک تجارت شبیه به GS3 است اما کمی بزرگتر ، دارای همان لبه های گرد و باریک و دکمه صفحه اصلی فیزیکی به عنوان پوشش است، اما کمی سبک تر و نازک تر است بدین صورت که ۱۳۰ گرم وزن دارد.بلندی بدنه این گوشی ۱۳۶٫۶ میلی متر است که در بین گوشی های هوشمند بسیار مناسب است . از لحاظ بصری بسیار جذاب است و با کیفیت ساخت بالا و ظریف باعث کارآیی راحت کاربر می شود.هدف سامسونگ این است که پس از همه این تکنولوژی ها ، از پلاستیک استفاده کند که این امر دلیل مشخصی دارد ( سر و صدا و مشکلات جنس شیشه را ندارد ) و یاعث شده سامسونگ بین منافع تولید خود و قیمت گیر کند.
بسیاری دیگر از شارژایرانسل بانک تجارت نرم افزار های اضافه شده ، ایده های جالبی هستند که ممکن است برخی از کاربران پس از یک بار کشف آن از آن لذت ببرند.
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شارژایرانسل بانک تجارت شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی
سری جدید کهکشان سامسونگ در مقایسه با S3 بسیار موفق تر بوده است شارژایرانسل بانک تجارت که پیش از S4 تولید شده بود و توسط اندازه فوق العاده صفحه نمایش S4 و بسته بندی و نرم افزار های بسیار تخصصی و GS4 خود مجموعه ، جلوتر از آیفن قرار دارد.
به عنوان یک شارژایرانسل بانک تجارت ابزار ترجمه دستی و رد یاب چشم و قابلیت حرکت است که به شما اجازه می دهد به توقف یک ویدیو بپردازید هنگامی که شما نگاه خود را از گوشی می گیرید گوشی را متوجه توقف نگاه خود می کنید و فیلم متوقف می شود و همین طور اجازه دهید انگشت خود را بر روی یک آیکن برای نمایش نگه دارید.
سیستم عامل و شارژایرانسل بانک تجارت برنامه های کاربردی
با توجه به اعتبار سامسونگ که چندین ابزار کاربردی بر روی محصول پرفروش قبلی خود شارژایرانسل بانک تجارت داشت(Galaxy Note 2) دارای حالت چندگانه است که به شما اجازه می دهد که تقسیم صفحه نمایش به تعامل با دو برنامه داشته باشید برای مثال : مرورگر و یادداشت ها.یک بار دیگر تلاش به خارج کردن گوگل از گردانه رقابت، سامسونگ به معرفی ابزار مترجم پرداخته است و همین طور برنامه مسنجر ChatOnکه دارای خصوصیات ویژه ای است: مکالمه تصویری سه طرفه ، صفحه نمایش، به اشتراک گذاری، و تماس های ویدئویی است که دارای قابلیت استفاده از هر دو دوربین می باشد.
هم در بازار قدرت نمایی شارژایرانسل بانک تجارت می کنند.
با این حال، سامسونگ، استفاده از قابلیت TouchWiz برای اضافه کردن یک شارژایرانسل بانک تجارت دسته از پیشرفت های نرم افزار، مانند حرکات، و اطلاعیه ها ارائه می دهدو به سرعت می توان تغییراتی در تنظیمات انجام داد.علاوه بر این ویژگی هایی مثل جابجایی های معمول فایل ها از طریق Wi-Fi، بلوتوث و GPS، و همچنین باید تنظیماتی برای حالت تماس، مسدود کردن و ردیابی حرکات چشم را ببینید.
اما هنگامی که شما از طریق یک چک لیست به بررسی ویژگی های گوشی می پردازید که همچنین شامل مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی داخلی و خارجی و RAM است می فهمید که این ویژگی نرم افزارهای سامسونگ است که سامسونگ با تکیه بر گوشی های کهکشانی خود یک گام شارژایرانسل بانک تجارت جلوتر از سایر رقیبان خود برداشته است.
شایعات و نشت پیشگویی ها از این قرار است که : GS4 دارای ینچ اینچ صفحه شارژایرانسل بانک تجارت نمایش فوق العاده HD بر روی صفحه نمایش AMOLED است. در حالی که ، گودی های کوچکتر باعث می شود صفحه نمایش وسیع تر به نظر آید.
در شارژایرانسل بانک تجارت روشنایی کامل، صفحه نمایش تراکم پیکسل ۴۴۱ppi نگاه غنی و واضح است.
گلکسی جدید از آندروید ورژن ۴٫۲٫۲ استفاده می کند ( بالاترین ورژن آندروید تا این لحظه ) که شما شارژایرانسل بانک تجارت می توانید این ورژن را دریافت کنید.همچنین در نظر داشته باشید که بعد از سیستم عامل Android OS ، Key Lime Pie باید در ۱۵ ماه می به بازارآید ، که این زمان خیلی زیادی نیست . پس امیدواریم که سامسونگ s4 به زودی ارتقا یابد.
برنامه کنترل تلویزیون که با IR شارژایرانسل بانک تجارت BLASTER کار می کند یک استثنا است ( که گوشی HTC ONE هم همین ویژگی را داراست.)
صفحه نمایش بزرگ تر شده است ( ۵ اینچ ) و همین طور افزایش وضوح (۱۰۸۰ پیکسل) و همین طور باتری با ظرفیت بالاتر (۲۶۰۰ میلی آمپر)، پردازنده سریعتر (۱٫۹GHz چهار هسته ای و یا OCTA هسته ای شارژایرانسل بانک تجارت ۱٫۶GHz) و در انتها دوربین بسیار قوی برای وضوح عکس و فیلم برداری ( ۱۳ مگا پیکسل)
متقاعد کردن یک خریدار آینده نگر GS4 مشکل است چون گوشی های دیگری مثل :HTC One, Nokia Lumia شارژایرانسل بانک تجارت 920, iPhone 5
گوشی کهکشانی سامسونگ S4 شما را به آرامش تشویق می کند، با صفحه نمایش بزرگ و تراشه ۸ هسته ای و بله ، مهم تر از همه ردیاب چشمی . شارژایرانسل بانک تجارت
طراحی و ساخت: شارژایرانسل بانک تجارت
گوشی کهکشانی s4 تقریبا از همان راه و روش شارژایرانسل بانک تجارت طراحی s3 استفاده کرده است اما هر مشخصه بسیار فوق العاده طراحی شده است.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: