خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

البته بد نیست بدانید که این دستگاه تنها به عنوان یک الگو و نمونه طراحی تولید شده و برای فروش در اختیار خریداران قرار نمی‌گیرد. این تبلت دارای پردازنده چهار هسته‌ای ۱/۶۶ گیگاهرتزی قدرتمند Bay Trail Atom شرکت Intel، صفحه نمایش از نوع IPS با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، ۲ گیگابایت رم، SSD با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت به همراه اسلات کارت حافظه، Wi-Fi، دوربین به همراه dual-LED Flash، بدنه‌ای آلومینیومی در چهار رنگ، ضخامت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۱۱ میلیمتری و وزن ۴۷۰ گرم است.
وشی های هوشمند نوکیا هرچند در مقابل رقبای خود بازار را تقریبا واگذار کردند اما در سال اخیر با ورود گوشی‎های ویندوز فون باز هم نوکیا حرفی برای گفتن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی میان گوشی های هوشمند دارد.
برخی مشخصات این تبلت عبارتند از صفحه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۱۱٫۶ اینچی ، وضوح صفحه ۱۳۶۶*۷۶۸ ، پردازنده چهار هسته ای Rockchip Cortex A9 ، دو گیگ رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگی قابل ارتقا.
تبلتی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی با قابلیت اجرای بازی های سه بعدی معرفی شد
تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست نام آن در اخبار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تکنولوژی شنیده می‌شود، بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نقل از دنیای اقتصاد، این تبلت که به طور ویژه برای گیمرها و طرفداران بازی‌های ویدئویی طراحی و تولید شده است، همراه با یک گیم پد قرار است روانه بازار شده و به فروش عمومی برسد. این دستگاه دارای نمایشگری با وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و ضخامت بدنه آن به ۷ اینچ می‌رسد.
باتری این تبلت در هر بار خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ کامل حدود ۳/۵ ساعت کارکرد در حالت تماشای فیلم دارد. بر اساس اخبار اعلام شده در این زمینه، این تبلت قرار است با قیمتی کمتر از ۳۵۰ دلار به بازار عرضه شود و به فروش عمومی برسد.
این دستگاه دارای پردازنده Tegra 3 شرکت Nvidia بوده و از حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. البته کاربران این تبلت هم امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های microSD را در اختیار خواهند داشت. این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴/۱ بوده و از پلی‌استیشن موبایل هم پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل کاربران می‌توانند بازی‌های PS را از کتابخانه‌ بازی‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Sony دانلود و اجرا کنند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام وبه نقل از دنیای اقتصاد، در همین راستا در نمایشگاه Computex امسال شرکت مایکروسافت تبلت Lyon را که توسط شرکت Inventec خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ساخته شده است، به عنوان اولین تبلت ۷ اینچی مبتنی بر ویندوز ۸/۱ به نمایش گذاشت.
نکته قابل توجه دیگر در مورد این تبلت این است که می تواند بازی های رایانه ای سه بعدی را نیز اجرا کند از جمله بازی Warfare . قیمت این تبلت هنوز اعلام نشده است اما براساس اعلام شرکت سازنده از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی قیمت مناسبی برخوردار خواهد بود.
از آنجا که این تبلت دارای پردازنده Tegra 3هم هست، کاربران آن می‌توانند به بازی‌های موجود در TegraZone خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شرکت Nvidia هم دسترسی داشته باشند. تبلت ویکی‌پد در واقع برای رقابت با تبلت‌های لمسی که گیمرها از کنترل لمسی آن راضی نیستند، عرضه شده است و با توجه به گیم‌پدی که کلیدهای فیزیکی دارد و البته قیمت پایین آن، یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد.
حالا قرار است این تبلت ویژه از روز یازدهم ژوئن به صورت رسمی روانه بازار شده و با قیمت ۲۵۰ دلار همراه با گیم پدش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به فروش عمومی برسد.
منتشر شده توسط:برسام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بالایخرداد ۱۹, ۱۳۹۲ درآرشیو, اخبار, تبلت نظر شما چیست؟
Wind-Fine11صفحه بزرگ این تبلت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و وضوح صفحه بالای آن برای تماشای برنامه های ویدیویی و انجام بازی های رایانه ای بسیار مناسب است. پشت این تبلت فلزی و سایر بخش های آن از جنس پلاستیک است. کناره های ضخیم این تبلت موجب می شود بخوبی دردست جای بگیرد حتی هنگام انجام بازی های رایانه ای.
تلنا: با توجه به نوسانات نرخ ارز، گوشی‌های عرضه شده در بازار معمولا با اختلاف قیمت بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در مناطق مختلف و با لحاظ کردن گارانتی اصلی و متفرقه نیز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان اختلاف به فروش می‌رسد که قیمت‌های اعلام شده در جدول زیر میانگین قیمت عرضه شده در مراکز اصلی خرید و فروش تلفن‌همراه تهران است.
تبلت معروف Wikipad که مدت‌هاست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نام آن در اخبار تکنولوژی شنیده می‌شود، بالاخره قرار است در ماه جاری میلادی یعنی ماه ژوئن روانه بازار شود.
شرکت Wind از جمله شرکت های سازنده تبلت های اندرویدی است خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که به تازگی تبلتی با نام تبلت های اندرویدی عرضه کرده است.
شرکت Wind خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از جمله شرکت های سازنده تبلت های اندرویدی است که به تازگی تبلتی با نام Wind Fine11 عرضه کرده است.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: