شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

اندازه بزرگ حتی برای یک گوشی- شارژ ایرانسل بانک صادرات تبلت
منوی اصلی بسیار بلند بالاست و شامل آیکون های شارژ ایرانسل بانک صادرات برنامه های مختلف می‌شود که می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بعلاوه می‌توانید با دسترسی به فروشگاه بزرگ نوکیا، یعنی OVI Store برنامه های بیشتری را نیز دانلود کنید. در کل اینترفیس MeeGo خیلی دوست داشتنی است. مرورگر اینترنت آن هم به نظر بسیار خوب است. این مرورگر می‌تواند از Adobe Flash پشتیبانی کند و بدین طریق می‌توانید محتوای Flash سایت ها؛ نظیر ویدیوها و تصاویر متحرک را مشاهده نمایید.
همانند Sony Ericsson Xperia Arc تیم طراحی نوکیا هم تلاش کرده که در راستای افزایش کیفیت تصاویر، نمایشگر را هرچه بیشتر به شیشه‌ی جلویی آن نزدیک کنند. بدین طریق وقتی نمایشگر خاموش است، کاملا مشکی دیده می‌شود. شاسی گوشی از دکمه های فیزیکی کمی استفاده شده است و بر روی آن فقط دکمه هایی چون کلید کنترل صدا و دکمه‌ی پاور دیده می‌شوند که همگی در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته اند. دکمه‌ی Home بر روی این گوشی وجود ندارد و نوکیا ترجیح داده که از یک نوع حرکت لمسی به نام Swipe شارژ ایرانسل بانک صادرات یا کشیدن با انگشت برای آن استفاده کند.
شبکه ، ارتباطات و اینترنت: سامسونگ Galaxy Mega 5.8 دارای چهار باند GSM / GPRS / EDGE نسل سوم برای هر دو سیمکارت است. پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n و سازگاری باند 2.4GHZ و 5GHZ است. این گوشی دارای بلوتوث 4.0 است. قابلیت Allshare DLNA بعنوان یك نرم افزار جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد كه اكنون در نرم افزارهای مربوطه سامسونگ نیز ادغام شده است. برای به اشتراك گذاری محتوا یا دسترسی به آن دستگاه های مجاور با قابلیت DLNA می توانید مستقیما از نرم افزار My Video و پخش موسیقی این شارژ ایرانسل بانک صادرات كار را انجام دهید. سامسونگ Galaxy Mega 5.8 دارای صفحه نمایش بزرگی است که از نظر سهولت مرور در صفحات وب می تواند رقیب تبلت های 7 اینچ شود. اگرچه تراکم پیکسل صفحه نمایش خیلی زیاد نیست اما فقط زمانی که متن را در میزان پایین زوم می خوانید، خود را نشان می دهد.
وضوح پایین برای اندازه شارژ ایرانسل بانک صادرات صفحه نمایش
گزینه روشنایی و رنگ، چهار پیش تنظیمات متفاوت را برای تنظیم صفحه نمایش براساس اولویت های شما ارائه می دهد. گزینه روشنایی اتوماتیک نیز وجود دارد و در مرورگر بخوبی کار می کند. مرورگر وب با ویژگی چند پنجره کار شارژ ایرانسل بانک صادرات می کند و گزینه ترجمه نیز وجود دارد و در مواردی که وب سایت به زبان شما نباشد بسیار سودمند است. از آنجایی که پشتیبانی Plug-in وجود ندارد حتی در مرورگر قدیمی آندروید نیز می توان Flash را فعال کرد.
مرورگر از دوبار ضربه زدن روی صفحه ، زوم با نیشگون گرفتن صفحه و زوم با دو انگشت پشتیبانی می كند. امكاناتی مانند چندین Tab ، تنظیم مجدد متن ، پیدا كردن شارژ ایرانسل بانک صادرات روی صفحه و ... نیز وجود دارد. با زوم كردن ورای حداقل اندازه ، حالت مشاهده Tab باز می شود.
این گوشی در دو نسخه‌ی 16 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود و در عین حال از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند. از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز نسبتا خلوت است و بر روی آن یک جک 3.5 میلی متری هدفون، کاور Pop-up که به عنوان درب پورت micro USB کار می‌کند و یک کشویی Pop-up برای میکرو سیم کارت دیده می‌شود. بله میکرو سیم کارت، نوکیا N9 نیز همانند iPhone 4 از سیم کارت نوع micro SIM پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما اگر از سیم کارتهای معمولی استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را با ابزار مخصوص Micro SIM Cutter ببرید و آن را به شارژ ایرانسل بانک صادرات یک Micro SIM تبدیل کنید و سپس درون قسمت مربوطه جای بدهید.
معایب: شارژ ایرانسل بانک صادرات
طراحی کمی شارژ ایرانسل بانک صادرات قدیمی
کارایی متوسط شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوکیا N9 نخستین گوشی نوکیاست که از سیستم عامل جدید MeeGo بهره می‌برد. بهره گیری از سیستم عامل MeeGo 1.2 بر روی N9 تصمیم بزرگی برای نوکیا در فاصله گرفتن از سیستم عامل Symbian بوده است. این در حالیست که بر روی N8 از آخرین نسخه‌ی سیستم عاملSymbian بهره گرفته شده بود. شاید هنوز زود باشد که در مورد سیستم عامل جدید MeeGo اظهار نظر کرد، اما به هر تقدیر پیش بینی می‌شود که در رقابت با اندروید، ویندوز و شارژ ایرانسل بانک صادرات البته iOS راه سختی را در پیش داشته باشد.
شاسی یکپارچه‌ی پلی کربناتی N9 ، بر خلاف بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه‌ی N8، ممکن است در دست کمی پلاستیکی به نظر برسد؛ ولی فوق العاده مستحکم است و کاملا با پنل 3.9 اینچی AMOLED که نمایشگری از نوع ClearBlack را ارایه می‌کند ترکیب شده. این نمایشگر لمسی خازنی شارژ ایرانسل بانک صادرات رنگ مشکی را بسیار عمیق و رنگ های دیگر را کاملا شفاف نمایش می‌دهد. این نمایشگر، از نمایشگر 3.5 اینچی نوکیا N8 فقط کمی بزرگتر می‌باشد ولی رزولوشن کاملا بالاتری برابر با 854X480 پیکسل را ارایه می‌کند. چنین نمایشگرهای AMOLED کیفیت فوق العاده و مثال زدنی را به خصوص در کیفیت دید از زوایا ارایه می‌کنند. سطح این نمایشگر توسط شیشه‌ی بسیار مستحکم Gorilla Glass پوشیده شده و با اندود ضد بازتابشی که دارد؛
منوی مشترک دوربین، شارژ ایرانسل بانک صادرات فریم بندی را کمی پیچیده می کند.
درست مانند قبل، سال پردازنده های چندهسته ای و همچنین سال صفحه نمایش های بزرگ است. زمانی اندازه 5 اینچ برای صفحه نمایش، اندازه ای خیلی بزرگ محسوب میشد اما اکنون تمامی برندهای مطرح دارای محصولاتی با صفحه نمایش های پنج اینچ Full HD می باشند و ظاهراً تنها راه برای ادامه این روند، عرضه محصولاتی با صفحه نمایش های بزرگتر است. سامسونگ با ارائه Galaxy Mega 6.3 و Galaxy Mega 5.8 بدنبال نامشخص کردن مرز بین گوشی و گوشی- تبلت است و اندازه صفحه نمایش را در محصولات خود بزرگتر می کند. اگر اندازه 6.3 اینچ برای شما خیلی بزرگ است می توانید 5.8 اینچ را انتخاب کنید. علاوه براین بعضی کاربران آن را بعنوان یک گوشی در نظر می گیرند. Galaxy Mega 5.8 شارژ ایرانسل بانک صادرات همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت است.





:: برچسب‌ها: همراه اول , شارژ همراه اول , خرید شارژهمراه اول , شارژ همراه اول بانک ملی , شارژهمراه اول بانک تجارت , شارژ همراه اول بانک پاسارگاد , شارژهمراه اول بانک ملت , شارژ همراه اول بانک صادرات , شارژهمراه اول بانک مسکن , شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: