شارژایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ارها همچنین نشان داده شارژایرانسل بانک تجارت که کاربران گوشی‌های هوشمند چین از ایالات متحده آمریکا بیشتر شده است.
گوشی مذکور دارای نمایشگر 3.5 اینچی با وضوح تصویر 480×320 پیکسل است و 256 مگابایت RAM و 512 مگابایت حافظه شارژایرانسل بانک تجارت داخلی دارد.
بر این اساس انتظار می‌رود این دستگاه با شارژایرانسل بانک تجارت نسخه 4.2.2 Jelly Bean سیستم عامل آندروید و صفحه نمایش 5.9 اینچی عرضه شود.
از دیگر شارژایرانسل بانک تجارت ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین 3.2 مگاپیکسلی اشاره کرد.
چین شارژایرانسل بانک تجارت به عنوان بزرگ‌ترین کشور دنیا، دارای بالاترین ضریب نفوذ استفاده از گوشی‌های هوشمند است.
بر این اساس انتظار می‌رود تا چهار سال آینده 95 درصد گوشی‌هایی که قرار است در چین شارژایرانسل بانک تجارت به فروش برسد هوشمند باشد.
به تازگی اطلاعاتی درباره نسخه سوم فبلت Galaxy Note سامسونگ منتشر شده شارژایرانسل بانک تجارت که از دوربین 13 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، آمارها نشان داده 92 درصد شارژایرانسل بانک تجارت مردم چین که میانگین سنی 18 تا 30 سال دارند از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.
با قرار گرفتن تصویر گوشی زد‌تی‌ایی روی وب‌سایت کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا، به نظر می‌رسد که این دستگاه تاییدیه FCC را دریافت کرده و یک شارژایرانسل بانک تجارت گوشی استاندارد به شمار می‌رود.
افراد متولد دهه 1980 تا شارژایرانسل بانک تجارت 1990 بیشترین میزان کاربرد فناوری را در این کشور دارند. بر این اساس این افراد بیشترین آمار استفاده از گوشی‌های هوشمند و دسترسی به اینترنت را دارند.
از سوی دیگر اپل برنامه‌ای روی iOS 7 با نام "Activation Lock" قرار داده که درصورتی که فردی غیر از صاحب گوشی بخواهد به اطلاعات گوشی دسترسی داشته یا برنامه‌ " آ‌ی‌فون من‌را پیدا کن " از کار بیندازد یا قصد استفاده از گوشی را شارژایرانسل بانک تجارت داشته باشد دستگاه را قفل می‌کند.
این دستگاه احتمالا شارژایرانسل بانک تجارت به پردازنده Snapdragon 800 کوالکام یا Exynos 5420سامسونگ مجهز می‌شود و از فناوری ردیاب چشمی پشتیبانی می‌کند و می‌توان از حرکت چشم به عنوان اسکرول در این گوشی بهره برد.ه تازگی تصاویری از گوشی ZTE با پشتیبانی از سیستم‌عامل فایرفاکس روی وب‌سایت FCC منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تاییدیه کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا را دریافت کرده است.
بر این اساس سامسونگ هنوز اطلاع دقیقی درباره این فبلت ارایه نکرده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که به دوربین شارژایرانسل بانک تجارت 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.
بر اساس گزارش دولت چین، 270 میلیون نفر از جمعیت چین میانگین سنی 18 تا 30 شارژایرانسل بانک تجارت سال دارند. این افراد همچنین بیشترین کاربران شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند.
سامسونگ در صدد ساخت برنامه‌ای برای گوشی‌های هوشمندش است تا امکان سرقت اطلاعات از این دستگاه‌ها را به شارژایرانسل بانک تجارت حداقل برساند.
بر این اساس انتظار می‌رود سامسونگ ماه آینده برنامه‌ای ارایه کند که بر اساس آن امکان کنترل گوشی‌های هوشمند دزدیده شده از شارژایرانسل بانک تجارت راه دور فراهم شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اوایل سالجاری میلادی در جریان برگزاری کنگره شارژایرانسل بانک تجارت جهانی موبایل در اسپانیا، ZTE از نخستین گوشی خود با پشتیبانی از پلات‌فورم Firefox رونمایی کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، انتظار می‌رود شارژایرانسل بانک تجارت سامسونگ تا چند روز دیگر از فبلت Galaxy Note 3 در کنفرانس خبری خود در لندن رونمایی کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، به تازگی شرکت‌هایی شارژایرانسل بانک تجارت مثل اپل و سامسونگ اقدام به مذاکره برای ارایه برنامه‌ای ویژه کاهش میزان سرقت اطلاعات از گوشی‌های هوشمند کرده‌اند.
گفته می‌شود شارژایرانسل بانک تجارت زد‌تی‌ایی این دستگاه را برای بازار کشورهای جهان سوم طراحی و تولید کرده و برنامه‌ها و نرم‌افزارهای خود را روی آن قرار داده است.
به این ترتیب یکی از بالاترین ضرایب نفوذ استفاده از گوشی‌های هوشمند در چین همانند آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا شارژایرانسل بانک تجارت خواهد بود.
البته این گوشی هنوز وارد بازار نشده و انتظار می‌رود شارژایرانسل بانک تجارت تا یکی دو ماه دیگر در اختیار مشتریان قرار گیرد.
بر این اساس هنگامی که گوشی به دست فردی غیر از صاحب گوشی می‌افتد قادر است اطلاعات مکانی و همچنین عکسی از یابنده گوشی را برای صاحب دستگاه ارسال کند و امکان ردیابی شارژایرانسل بانک تجارت گوشی را فراهم می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به شارژایرانسل بانک تجارت دو گیگابایت RAM و حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی اشاره کرد.
گفته می‌شود صفحه نمایش از نوع Full HD شارژایرانسل بانک تجارت است و می‌تواند تص





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: