شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در بالاي گوشي جك ٣.٥ میلی‌متری هدفون در كنار دكمه پاور قرار دارد، دكمه پاور نيز هم سطح بدنه طراحي شده و به علت جايگيري نا مناسب در استفاده از شارژ ایرانسل بانک صادرات آن تا حدودی با مشکل مواجه خواهید شد.
طراحی و شارژ ایرانسل بانک صادرات راحتی در دست
هر چه در مورد این دستگاه بگوییم نمی‌توانیم منکر این موضوع بشویم که این یک حرکت خلاقانه از سوی ایسوس است که اگر شما علاوه بر گوشی نیاز به تبلت هم داشته باشید بدون نیاز به خرید دو دستگاه مجزا با خرید این گجت هر دو را در اختیار دارید، تنها مشکل در اینجا این است که قسمت تبلت بدون وجود گوشی در قسمت پشت آن قابل استفاده نیست و به تنهایی روشن نخواهد شد، که این تقریبا یک امر منطقی برای دستگاهی است که چنین کاربری را شارژ ایرانسل بانک صادرات دارد.
در شارژ ایرانسل بانک صادرات سمت چپ گوشي هيچ چيزي جز درگاه سيم كارت ديده نمی‌شود. كه از سيم كارت ميني پشتيباني می‌کند.
اچ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را شارژ ایرانسل بانک صادرات معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا یک سوپرفون ارائه کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند
گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را اذیت نخواهد کرد، به خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است. در قسمت جلوي گوشي صفحه نمايش ٤.٧ اينچي با كيفيت فول اچ دي خودنمايي می‌کند، در بالا و پايين اين صفحه نمايش اسپيكرها قرار شارژ ایرانسل بانک صادرات دارند كه صداي فوق‌العاده اي را به همراه دارند. در زير صفحه نمايش همان‌طور كه گفتيم يكي از اسپيكرها قرار دارد كه ميكروفون گوشي نيز در اين اسپيكر جاي گرفته است، همچنين در اين قسمت دو كليد لمسي يكي بازگشت به عقب و دیگری دكمه هوم قرار دارند كه در وسط اين دو دكمه آرم اچ تي سي قرار گرفته است دکمه هوم علاوه بر بازگرداندن شما به صفحه اصلی وظیف دیگری نیز دارد، با دو بار ضربه زدن بر روی این دکمه تسک منیجر گوشی که بسیار ساده است فعال خواهد شد.
در سمت راست كوشي كليدهاي كم و زياد کردن صدا قرار دارند، نكته اي كه در مورد اين كليدها وجود دارد اين است كه اين كليدها دقيقا هم سطح بدنه طراحي شده‌اند و شايد تصور کنید که براي پيدا كردن آن‌ها كمي دچار مشكل خواهید شد اما لازم نيست نگران اين موضوع باشید زيرا اچ تي سي بدنه اين شارژ ایرانسل بانک صادرات كليد را شيار دار ساخته تا در هنگام لمس كردن متوجه آن‌ها شوي
اگر به دنبال یک گوشی خاص هستید که در کنار شارژ ایرانسل بانک صادرات کارآیی، طراحی زیبایی نیز داشته باشد و هر موقع که نیاز بود تبدیل به تبلت شود ما حتما خرید این گجت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار شارژ ایرانسل بانک صادرات فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود است.
در اینجا به راحتی و تنها با خارج کردن گوشی به صورت کشویی می‌توانید به سرعت به حالت گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات و یا تبلت بروید که این موضوع بسیار کاربردی است، چیزهایی که ما در این دستگاه بسیار دوست داریم، جنس خوب بدنه، دوربین با کیفیت تنها در حالتی که با گوشی به تنهایی عکس می‌گیرید و نه در حالت تبلت، در دسترس بودن دو باتری و بالاخره صفحه نمایش بسیار با کیفیت گوشی هستند.
مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا از تمامی شارژ ایرانسل بانک صادرات جوانب آن را بررسی کنیم.
در بالاي صفحه نمايش اسپيكر ديگري قرار دارد كه ذر شارژ ایرانسل بانک صادرات داخل آن LED هشدار دهنده تعبيه شده در حالي كه دوربین دوم و سنسورهاي مجاورت و نور محيط در اين قسمت هستند.
در پشت گوشي همان‌طور كه گفتيم هيچ چيز خاصي مشاهده نمي کنید در اينجا تنها دوربين اصلي گوشي با كيفيت ٤ اولترا پيكسل به همراه شارژ ایرانسل بانک صادرات يك فلاش قرار دارند. در ضمن میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافه در حین مکالمه نیز در اینجا قرار گرفته است.
طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، شارژ ایرانسل بانک صادرات گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.
مورد آخر که ذکر آن را خالی از لطف ندیدیم کیف موجود در بسته بندی دستگاه است، این کیف کارآیی خوبی دارد و علاوه بر محافظت از دستگاه شما این شارژ ایرانسل بانک صادرات امکان را به شما می‌دهد که از آن به عنوان یک استاد استفاده کنید و کار کردن را دستگاه را راحت‌تر می‌کند، در اینجا دو حالت وجود که حالت اول کمی دستگاه را بالاتر از حالت افقی قرار خواهد داد و برای تایپ کردن مناسب است، حالت دوم کمی دستگاه را بالاتر قرار می‌دهد که برای دیدن فیلم مناسب است فقط دقت کنید زمانی که دستگاه را در حالت دوم قرار می‌دهید احتمال افتادن دستگاه بسیار محتمل است.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: