شارژ ایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

در این مراسم، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سخنانی گفت: امروز و با امضای این قرارداد همکاری، فصل جدیدی از فعالیت های مشارکتی کمیته شارژ ایرانسل بانک تجارت امداد در جهت جذب منابع و کمک های مردمی آغاز می شود.
مهندس شارژ ایرانسل بانک تجارت علیرضا قلمبر دزفولی -مدیرعامل ایرانسل- در مراسم امضای تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر که عصر روز سه شنبه در محل این سازمان برگزار شد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با این سازمان به امضا رسید، جام ۹۰-۹۱ فوتبال کشور به نام ایرانسل نامگذاری شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در لوح تقدیر وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل آمده است: «براساس بررسی های به عمل آمده توسط هیئت علمی همایش نوآوری و عدالت اقتصادی و با توجه به خدمات و تلاش های ارزشمند و سازنده حضرتعالی در جهت توسعه و اعتلای کشور، در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفته اید. از خداوند ممنان مزید توفیق آنجناب شارژ ایرانسل بانک تجارت و مجموعه تحت مدیریت شما در ابعاد مختلف صنعت و بازرگانی کشور را خواستاریم.»
وی ادامه داد: ارایه محصولات ورزشی و فرهنگی در کنار دیگر محصولات ویترین، ما را وادار می‌کند که از حضور در مجامع ورزشی غافل نمانیم.در این مراسم، عزیزمحمدی رئیس شارژ ایرانسل بانک تجارت سازمان لیگ برتر نیز گفت: سازمان لیگ برتر با کمک فدراسیون فوتبال در راه گسترش و توسعه درآمدزایی اقدامات مناسبی انجام داده است.
مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته، گفت: این سامانه کاملا براساس نیات شارژ ایرانسل بانک تجارت خیرخواهانه و ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی ایرانسل راه‌اندازی شده است.
وی افزود: پس از آنکه توانستیم در حق پخش تلویزیونی و محیطی افزایشی مناسبی داشته باشیم، قصد درآمدزایی بیشتر برای این سازمان را داشتیم که امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل از جمله آنها است.ایرانسل با شارژ ایرانسل بانک تجارت سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
ایرانسل با سوابقی چون برگزاری مسابقه عکاسی با MMS شارژ ایرانسل بانک تجارت ویژه بازی ایران و استرالیا مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ پکن، هدیه سفر به بازی‌های آسیای مالزی ۲۰۰۷ و حمایت از تیم‌های بزرگ، به بهترین گزینه برای این دوره از مسابقات لیگ برتر کشور تبدیل شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با شروع جام شارژ ایرانسل بانک تجارت ایرانسل، فصلی جدید در تعامل ایرانسل به عنوان راهبر بازار تلفن همراه کشور با متولیان ورزش و حمایت از فوتبال کشور آغاز شده است.
ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت. با انتخاب هیئت علمی «چهارمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی»، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در زمره برگزیدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور شارژ ایرانسل بانک تجارت در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی قرار گرفت و با اعطای لوح تقدیر توسط وزیر دادگستری به مدیرعامل ایرانسل، از جایگاه این شرکت به عنوان برگزیده و جهادگر نمونه اقتصادی کشور در عرصه تولید، صنعت و بازرگانی تقدیر شد.
تلاش برای افزایش اقبال عموم هموطنان به ورزش فوتبال از طریق رسانه‌های عمومی به ویژه بستر شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل، معرفی هرچه بهتر فوتبال کشور و لیگ‌های فوتبال به ایرانیان با تعریف محصولات نوآورانه ارزش افزوده تلفن همراه و شارژ ایرانسل بانک تجارت بسترسازی مناسب برای ارتباط هرچه بهتر بین کارشناسان، مسوولان، ورزشکاران و مخاطبان فوتبال با استفاده از خدمات پیشرفته تلفن همراه و وایمکس ایرانسل از اهداف این طرح است.
مهندس دزفولی نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده شارژ ایرانسل بانک تجارت بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی ۸۱۳۳ برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال پیام کوتاه رایگان و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک‌های خود را به این نهاد اهدا کنند.
به گفته سعید ستاری، با عقد این قرارداد همکاری بین ایرانسل و کمیته امداد امام خمینی(ره) گامی بلند، روزآمد و با تاثیر گذاری فوق العاده در گسترده کل کشور برای جذب مشارکت های شارژ ایرانسل بانک تجارت مردمی از طریق مجموعه مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل برداشته شده است.
وی تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره ۸۱۳۳، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به کمیته امداد كمك كنند، به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی شارژ ایرانسل بانک تجارت از سوی مشترك، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورتحساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.
دزفولی با اشاره به فعالیت ایرانسل در زمینه ارایه محتواهای ورزشی و فرهنگی روی بستر ویترین ایرانسل در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: با امضای این شارژ ایرانسل بانک تجارت تفاهم‌نامه با سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، تبلیغات محیطی اطراف زمین مسابقات و تلویزیون متعلق به ایرانسل و این مسابقات با عنوان لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل برگزار خواهد شد.
جام شارژ ایرانسل بانک تجارت لیگ برتر فوتبال ایران به نام ایرانسل کلید خورد
وی افزود: باتوجه به ضریب نفوذ سیم‌کارت‌های ایرانسل در میان جوانان و علاقه آنها به ورزش فوتبال، مشارکت ایرانسل در جام ۹۰-۹۱ باعث شارژ ایرانسل بانک تجارت شور و نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.
با برگزاری مراسم امضای قراردادی بین رئیس سازمان لیگ برتر کشور و مدیرعامل ایرانسل، مسابقات فوتبال لیگ برتر سال ۹۰-۹۱ ایران با نام لیگ برتر شارژ ایرانسل بانک تجارت خلیج فارس، جام ا





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: