شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در iOS 7، اپل نوار زمان براق و درخشان خود را که در بالای صفحه قفل قرار داشت کنار گذاشته و آن‌را به یک طرح غیر براق و به رنگ سیاه تغییر داده است. مضاف بر این‌که قسمت مربع‌شکل که برای وارد کردن کد ورود به دستگاه طراحی شده بود کلا تغییرشکل داده و به شکل دایره‌ای با دکمه‌های به رنگ مشکی و با متون و کناره‌های سفید‌رنگ تبدیل شده‌اند. علاوه بر همه این‌ها بنابر گزارش‌ها شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بخش اعلانات در صفحه قفل جدید نیز دچار تغییرات شده‌اند و قابل تغییر و شخصی‌سازی با حالت‌ها و ژست‌های گوناگون می‌باشند.
طرح قبلی این بخش که شبیه پارچه کتان و چرم بود را تغییر داده و آن‌را با رنگ‌های سیاه و سفید یک‌دست و مسطح جایگزین کردند. برای مثال پنل کشویی موجود در نسخه فعلی از مرکز اعلانات، همانطور که در تصویر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد می‌بینید، با پس‌زمینه‌ای به شکل پارچه کتان سیاه‌رنگ که راه راه است پوشیده شده اما در iOS 7 قرار است پس زمینه آن به رنگ سیاه /خاکستری همراه با متون به رنگ سفید تغییر کند.
مراسم بارسلون فردا آغاز می‌شود و کمپانیهای موبایلی آخرین گوشی‌ها و دستاوردهای خود را برای عموم به نمایش خواهند گذاشت. اما بعضی از کمپانی‌ها مانند سامسونگ طاقت ندارند تا فردا صبر کنند.به گزارش جی اس شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ام امروز سامسونگ به طور رسمی گلکسی نوت ۸٫۰ خود را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرده بود، گرچه پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در بارسلون از این تبلت رونمایی خواهد کرد اما مشخصاتی از آن را اعلام نکرده بود. اکنون می‌توانید مشخصات و عکس‌های این تبلت زیبا در ذیل مشاهده نمایید.
همانطور که قبلا اشاره کردیم آیکون اپلیکیشن‌های مخصوص اپل مجددا طراحی شده‌اند و مسطح‌تر، خلوت‌تر و ساده‌تر شده‌اند؛ جدیدترین تغییرات قابل توجه در اعمال تغییرات جدید مربوط به اپلیکیشن‌های مخصوص عکس و فیلم‌برداری می‌شود که بسیار مدرن طراحی شده‌اند. آیکون مخصوص مرکز بازی‌های iOS 7 نیز تغییر کرده و علاوه بر مدرن شدن، نمد سبز رنگ پس زمینه و قطعات شطرنجی خود شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را از دست داده است.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
گفتنی است یکی از برگ‌های برنده سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
همچنین ناوبری و نوار زبانه مجددا طراحی شده‌اند تا شیب و شلوغی طراحی‌های قبل از بین بروند. هنوز نوارهایی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در iOS هستند که به طور مختصر دارای افکت مات می‌باشند.
در iOS 7، اپل در بخش مرکز اعلانات خود پنل‌هایی با قابلیت دسترسی سریع قرار داده تا کاربر بتواند در کم‌ترین زمان ممکن به اطلاعات اضافی هم‌چون خبر‌خوان های محلی (RSS Feeds) دسترسی پیدا کند. همچنین این شرکت در حال شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد آزمایش یک بخش اختصاصی با دسترسی آسان برای تنظیم وای-فای، حالت هواپیما و گزینه‌های مخصوص بلوتوث می‌باشد.
به هر حال صفحه قفل جدید از لحاظ طراحی ورای آن‌ چیزی‌ است که تا الان کاربران تجربه‌ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کرده‌اند اما از لحاظ کارایی تغییر آنچنانی مشاهده نخواهد شد.
مشخصات کامل : شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
رم ۲ گیگابایتی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
درست است که iOS 7 در زمینه تغییرات ظاهری دست‌خوش تغییرات گسترده شده‌است اما همه تغییرات تنها در ظاهر خلاصه نمی‌شوند. اپل اعلام کرده که در این نسخه قصد دارد تا iOS را با Flickr و Vimeo یکپارچه کند و همچنین سعی دارد تا برای عملکرد هرچه بیشتر آیفون در داخل ماشین، «سیری» را با نقشه‌های خود تلفیق نماید.از آنجا که بنابر گزارشات موثق، واسط گرافیکی جدید نه‌ تنها یک تغییر عمده برای مصرف‌کننده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد خواهد بود، بلکه یک بروز‌رسانی بسیار جاه‌طلبانه را برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای مخصوص این سیستم‌عامل رقم خواهد زد.
S-Pen یا همان قلم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد بهبود یافته
صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰ x 800 پیکسل و تراکم پیکسلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۸۹ پیکسل در اینچ
بنا به گفته‌ها و شنیده‌ها از داخل اپل، تمام تلاش مهندسان و طراحان شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این شرکت بر روی توسعه نسخه مخصوص آیفون متمرکز شده است و بعد از آن بر روی نسخه مخصوص آیپد کار خواهند کرد که این موضوع به خودی خود نشان دهنده این است که اپل قصد دارد به زودی آیفون ۵S را معرفی نماید
حافظه داخلی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایتی – پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
پردازنده شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چهار هسته‌ای Exynos با سرعت ۱٫۶ گیگاهرتزی
در iOS 7 صفحه اصلی تغییر آنچنانی نخواهد کرد و تقریبا شبیه به نسخه اولیه iOS می‌باشد. تفاوت اصلی به آیکون‌ها بر می‌گردد که دیگر براق و درخشان نیستند و سایه ندارند؛ اما همچنان گرد و دارای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد افکت‌های مخصوص به خود هستند.
دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱٫۳ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد مگاپیکسلی





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: