شارژ ایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یکی از اصلی ترین تفاوت های این مدل با مدل های قبلی مانیتور بزرگ تر آن است که همین تفاوت موجب شده اندازه بدنه لومیا 920 از سایر لومیاها بزرگ تر باشد. طول بدنه این گوشی 130 میلی متر و عرض آن هم 70 میلی متر می باشد. وزن شارژ ایرانسل بانک مسکن این گوشی هم با توجه به اجزای بدنه به 185 گرم رسیده است.
بنا بر گزارش‌ها این دستگاه تحت نام One Max شارژ ایرانسل بانک مسکن شناخته می‌شود و قرار است با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی با قابلیت پخش تصویر به صورت تمام اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۰ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، تکنولوژی محبوب Boomsound، دوربین اولتراپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال و در نهایت یک قلم اختصاصی عرضه خواهد شد.
نوکیا اخیراً تلاش زیادی کرد تا با همکاری مایکروسافت و سیستم عامل شارژ ایرانسل بانک مسکن این شرکت بتواند خود را مجدداً در بازار مطرح کند ولی ظاهراً نتایج این همکاری هم چندان موثر نبوده است. با این حال متخصصان نوکیا در تلاش هستند تا با ایجاد مزایای رقابتی خاص و ساخت تلفن های همراه با مزیت های تکنولوژیک بتوانند همچنان به کاربران ثابت کنند که در دور رقابت حضور دارند. یکی از سری گوشی هایی که نوکیا با این هدف به سراغ آن رفته گوشی های سری Lumia هستند که تجربه چندان ناموفقی هم نداشتند. در این مجله در شماره های پیشین لومیا 800 و لومیا 900 را بررسی کرده ایم و اکنون نوبت به بررسی قدرتمند ترین لومیا نوکیا با نام لومیا 920 رسیده است.
دوربین اصلی این گوشی در قسمت پشت بدنه آن همانند لومیا 900 از لنز کارل زایس با کیفیت 8 مگاپیکسل بهره می برد و می تواند عکس های شما را با رزولوشن 3264 در 2448 پیکسل ثبت شارژ ایرانسل بانک مسکن کند. البته دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی از قابلیت های بیشتری بهره می برد که از آن جمله می توان به تکنولوژی PureView اشاره نمود. علاوه بر این تکنولوژی های اتوفوکس، فوکوس لمسی و لرزش گیر اشاره نمود. علاوه بر این فلاش LED دو گانه هم در این گوشی به آن امکان عکاسی در محیط های تاریک را هم داده است. فیلم برداری این گوشی هم با کیفیت HD و سرعت 30 فریم در ثانیه صورت می پذیرد. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین دوم این گوشی با کیفیت 1.3 مگاپیکسل در بالای مانیتور برای تماس تصویری به کار گرفته شده است.
در سمت چپ بدنه این گوشی هیچ المان خاصی تعبیه نشده است. در سمت راست بدنه بر خلاف سمت چپ اجزای زیادی چون دکمه های نقره ای رنگ کم و زیاد کردن صدا، دکمه پاور و دکمه شاتر دوربین دیده می شود. در قسمت بالای بدنه جک هدفون 3.5 میلی متری در وسط و در کنار آن اسلات سیم کارت گوشی قرار گرفته است. در این قسمت میکروفون دوم گوشی که برای حذف صدای محیط از صدای کاربر، کاربرد دارد نیز قرار گرفته است. جالب است بدانید که خروجی هدفون این گوشی از تکنولوژی Dolby هم پشتیبانی می کند. لومیا شارژ ایرانسل بانک مسکن 920 هم همانند لومیا 900 از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.
طراحی: شارژ ایرانسل بانک مسکن
مانیتور: شارژ ایرانسل بانک مسکن
همانطور که در بالا هم اشاره شد لومیا 920 بزرگ ترین مانیتور گوشی های سری لومیا را با اندازه 4.5 اینچ در اختیار دارد. این مانیتور می تواند تصاویر را با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل نمایش دهد که این به معنای تراکم 332 پیکسل در هر اینچ مربع می باشد. تراکم شارژ ایرانسل بانک مسکن رنگی این مانیتور هم به 16 میلیون رنگ می رسد. با توجه به اینکه تکنولوژی هایی چون ClearBlack و PureMotion در این مانیتور به کار گرفته شده بر مبنای بررسی های مستقل کیفیت مانیتور لومیا 920 نسبت به رقبای آن بسیار خوب ارزیابی شده است. این مانیتور از تکنولوژی لمسی خازنی برخوردار است که این تکنولوژی قابلیت Multi Touch را هم به این گوشی بخشیده است. Gorilla Glass 2 هم در این مانیتور موجب حفاظت آن از آسیب های فیزیکی شده است.
دوربین: شارژ ایرانسل بانک مسکن
اچ‌تی‌سی شارژ ایرانسل بانک مسکن فبلت One Max را برای رقابت با گلکسی نوت ۳ معرفی خواهد کرد‎
لومیا 920 با الهام از تجربه لومیا 800 و 900 طراحی و ساخته شده و بدون اغراق مدل تکمیلی برای این دو گوشی شناخته می شود. با این تفسیر عجیب نیست که لومیا 920 از طراحی کاملاً مشابه لومیا 900 و برادر بزرگ تر آنها لومیا 800 برخوردار شارژ ایرانسل بانک مسکن باشد. این گوشی هم همانند برادران بزرگ تر خود از بدنه فلزی و طراحی کاملاً خمیده در کناره ها بهره می برد. در این گوشی هم، بدنه به صورت یکپارچه طراحی شده و تنوع رنگی مدل های قبلی در آن رعایت شده است. نوکیا، لومیا 920 را در رنگ های مشکی، خاکستری، قرمز، زرد و سفید به بازار عرضه کرده که تنوع رنگی بسیار مناسبی برای یک گوشی هوشمند در این سطح محسوب می شود.
تصویر متعلق به فبلت جدید این شرکت تایوانی یعنی One Max است. همانطور که از ظاهرش پیداست شارژ ایرانسل بانک مسکن همان گوشی محبوب One است؛ البته در ابعاد بزرگ‌تر.
حافظه: حافظه داخلی این گوشی نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و به 32 گیگابایت رسیده است. امکان افزایش این میزان حافظه شارژ ایرانسل بانک مسکن در این گوشی به دلیل عدم برخورداری آن از اسلات کارت حافظه وجود ندارد که نکته منفی برای این مدل محسوب می شود. میزان حافظه رم هم در این مدل نسبت به مدل قبل از 512 مگابایت به یک گیگابایت رسیده است. لازم به ذکر است که 7 گیگابایت حافظه ابری SkyDrive هدیه مایکروسافت به کاربران این گوشی خواهد بود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: