شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

صفحه نمایش گلکسی اس 4 قطری برابر 5 اینچ داشته و با بهره گیری از رزولوشن 1920x1080 پیکسل (Full HD) تراکم پیکسلی بسیار بالای 441 پیکسل بر اینچ را داراست. این صفحه نمایش در اصل نخستین صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن Full HD در جهان محسوب می شود. این صفحه نمایش با استفاده از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 3 که از فرمولاسیون جدید شارژ ایرانسل بانک صادرات شرکت Corning بهره می گیرد در مقابل خط و خش و آسیب مقاوم است و اگر خراشیدگی هایی نیز بر روی آن به وجود آید کمتر قابل روئیت خواهد بود.
چیپ ست های GPS هر دو گوشی بار دیگر شباهت های نزدیکی به یکدیگر دارند زمان اتصال به ماهواره در Wildfire S در حدود 1 دقیقه و 40 ثانیه و برای Galaxy Ace در حدود 2 دقیقه است هر دو نیز بر طبق انتظار بصورت پیش فرض از Google Maps بعنوان نرم افزار مسیریاب اصلی خود استفاده می کنند. قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات ها و امکانات این نرم افزار پیش از این بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته و این بار نیز هیچ نکته جدید و تازه ای در آن به چشم نمی خورد.
Samsung Galaxy S 4 - شارژ ایرانسل بانک صادرات سامسونگ گلکسی اس 4
هر دوی شارژ ایرانسل بانک صادرات این مدل ها به 2 گیگابایت RAM مجهزند و با سه پیکربندی حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شوند. پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 64 گیگابایت نیز برای گلکسی اس 4 درنظر گرفته شده است.
سامسونگ شعار Life Companion (همدم زندگی) را برای گلکسی اس 4 انتخاب کرده و در معرفی این گوشی تأکید زیادی بر نزدیک تر شدن ویژگی های این گوشی به آنچه در زندگی نیازمندیم دارد. سامسونگ هدف از توسعه این گوشی را تعریف دوباره روش زندگی و به حداکثر رساندن رضایت حاصل از نائل شدن به اهداف در زندگی دانسته -- شارژ ایرانسل بانک صادرات چیزی که شاید به عنوان شعار برای یک گجت الکترونیکی جذاب باشد.
HTC Wildfire S و Samsung Galaxy Ace به رقم تفاوت های کوچک و بزرگی که در بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری خود دارند هر دو به دسته میان قیمت بازار با امکانات متوسط تعلق داشته و هیچکدام نیز به تنهائی واجد کلیه نکات مثبت این کلاس نیستند در یک نگاه گذرا نکات مثبت Wildfire S شارژ ایرانسل بانک صادرات شامل کیفیت ساخت بدنه، طراحی یک دست بخش پشتی، ورژن 2.3 سیستم عامل اندروید، استفاده از 512 مگابایت حافظه RAM، اینترفیس پیشرفته Sense UI با جزئیات فراوان، صدای زنگ و تماس بالاتر، کیفیت متوسط فیلمبرداری و بلاخره بلوتوث نسخه سوم می شوند و در سوی دیگر نیز نکات مثبت Galaxy Ace به طراحی برجسته کاور پشتی، ظرفیت بالاتر باتری، صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده اورکلاک شده و دوربین عکاسی با کیفیت تر اشاره کرد. اصلی ترین نکته منفی مشترک این دو دستگاه پردازنده نسبتا ضعیف آنهاست که منجر به نتایج ضعیف در پخش ویدئو و فیلمبرداری این دو مدل گردیده و عدم امکان پخش محتوای فلش نیز بطور مستقیم از آن نشأت می گیرد. HTC Wildfire S مدت زمان نسبتا کوتاهی ست که به بازارهای داخلی وارد شده و قیمت آن همچنان به ثبات کافی نرسیده است قیمت فعلی این مدل در حدود 345 هزار تومان است این در حالیست که Samsung Galaxy Ace S5830 مدت زمان بیشتری در بازارهای داخلی حضور داشته و قیمت آن تقریبا ثابت شده است قیمت این مدل نیز حول و حوش 330 هزار تومان است.
Samsung Galaxy S 4 - سامسونگ گلکسی شارژ ایرانسل بانک صادرات اس 4
در یک مقایسه اجمالی میان گلکسی اس 4 و گلکسی اس 3 می توان به صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده پرتوان تر، دوربین قدرتمندتر، RAM پرظرفیت تر، سطح بزرگتر، ضخامت باریکتر و وجود برخی از ویژگی های جدید و بهبود یافته در گلکسی اس 4 اشاره نمود (برای مقایسه مشخصات این دو گوشی در قالب یک شارژ ایرانسل بانک صادرات جدول به اینجا مراجعه نمائید.)
گزینه های ارتباطی دو دستگاه به سبب بکار گیری چیپ ست های پردازشی یکسان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد جائیکه هر دو مدل از چهار فرکانس GSM و دو فرکانس اصلی HSDPA در برقراری تماس استفاده کرده و Wildfire S از دو شارژ ایرانسل بانک صادرات فرکانس دیگر HSDPA نیز پشتیبانی می کند. GPRS، EDGE و 3G تا سرعت 7.2Mbps دیگر گزینه های مشترک این دو مدل را تشکیل می دهند. Wi-Fi هر دو از نوع پر سرعت 802.11b/g/n بوده و از hotspot نیز پشتیبانی می کنند. Galaxy Ace در این زمینه با پشتیبانی از DLNA برتری محسوسی بر حریف خود دارد. اتصال بلوتوث حاضر در Galaxy Ace از نوع 2.1 و در Wildfire S از نوع پر سرعت 3.0 است. پورت Micro USB اتصالات حاضر در دو دستگاه را تکمیل می کند.
تصویر بالا: مراسم رونمایی از گلکسی شارژ ایرانسل بانک صادرات اس 4 سامسونگ در نیویورک
ظاهر گوشی گلکسی اس 4 مشابه بسیاری از عکس های لو رفته از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن است و از نظر طراحی شباهت زیادی به نسل های پیشین خانواده گلکسی اس دارد. بدنه باریک 7.9 میلی متری گلکسی اس 4 تماماً از جنس پلی کربنات است و هرچند نواری که ظاهری متالیک دارد در لبه دور گوشی قرار گرفته، اما جنس این نوار نیز پلی کربنات است و به نوعی محافظ لبه های آسیب پذیر شارژ ایرانسل بانک صادرات گوشی خواهد بود. وزن این گوشی 130 گرم است که برای اسمارت فونی با صفحه نمایش 5 اینچی کاملاً مناسب به نظر می رسد و حتی 3 گرم سبکتر از گلکسی اس 3 با صفحه نمایش 4.8 اینچی است.
نسخه بین المللی گلکسی اس 4 به چیپ ست 8 هسته ای Exynos 5 Octa مشتمل بر شارژ ایرانسل بانک صادرات 4 هسته پردازشی 1.6 گیگاهرتزی Arm Cortex-A15 و چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی Arm Cortex-A7 و واحد پردازش گرافیکی IT PowerVR SGX544MP3 مجهز است. نسخه دیگری نیز برای برخی بازارها درنظر گرفته شده که از چیپ ست Snapdragon 600 کوالکام مشتمل بر 4 هسته پردازشی 1.9 گیگاهرتزی Krait 300 و واحد پردازش گرافیکی Adreno 320 بهره می گیرد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: