شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

وضوح تصویر کم، محدودیت نرم افزارهای سازگار با دستگاه، نداشتن باتری قابل تعویض و نداشتن قابلیت شارژ ایرانسل بانک صادرات شماره‌گیری هوشمند از نقاط ضعف گوشی X10 mini بسیار به شمارمی آید.
X10 mini مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی با وضوح تصویر 1920در2560 شارژ ایرانسل بانک صادرات پیکسل و فلش LED است.
از جمله امتیازات برجسته‌ی این بازی، رابط کاربری ساده و جذاب و هم‌چنین طراحی سه مرحله‌ای آن بود که مخاطب را به‌راحتی با خود همراه می‌کرد. در نهایت این بازی روز 25 شهریور به پایان رسید و ده نفر اولی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده بودند برنده‌ی یک گوشی Sony Xperia Neo L شدند که در مراسمی و با حضور برخی از برنده‌های تهرانی به آن‌ها اهدا شد. در مراسم اهدای جوایز، برخی کاربران اعلام کردند که به صورت شبانه‌روزی مشغول این بازی بوده‌اند و زحمت زیادی برای کسب امتیازها کشیده‌اند. نکته‌ی جالب‌تر آن که چند وبلاگ و فروم اختصاصی نیز توسط هواداران این بازی تاسیس شده بود که در آن‌ها بازی‌کنان به بیان دیدگاه‌ها و پیش‌رفت‌های خود در این بازی پرداخته بودند. با توجه به استقبال زیاد و تلاش کاربران، علاوه بر ده نفر اول، به ده نفر دوم شارژ ایرانسل بانک صادرات و سوم نیز جوایزی هم‌چون حافظه‌ی فلش سونی اهدا شد که به این ترتیب، عده‌ی بیش‌تری برنده‌ی این بازی آنلاین شدند.
چندی شارژ ایرانسل بانک صادرات پیش شرکت Sony Mobile Communications باهدف آشنایی هر چه بیش‌تر کاربران با گوشی هوشمندSony Xperia Neo L مسابقه‌ای را در قالب یک بازی رایانه‌ای برگزار کرد.
وضوح مناسب صفحه نمایش این گوشی در زیر نور خورشید به عنوان یکی از مزایای XPERIA X10 شارژ ایرانسل بانک صادرات mini به شمار می آید.
به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا ، در این شارژ ایرانسل بانک صادرات بازی یک گوشی مجازی Neo L وجود داشت که کاربران باید در فواصل زمانی مشخص به آن سر می‌زدند تا با نگه‌داری و برآورده کردن نیازهای آن از جمله شارژ، تفریح و سرگرمی، گوش دادن به موسیقی و غیره امتیازهای بیش‌تری کسب کنند و به مراحل بالاتر بروند. با پیش‌رفته‌تر شدن مراحل، تامین نیازهای گوشی پیچیده‌تر می‌شد و هم‌چنین مراحل مخفی نیز به بازی اضافه می‌شدند
Timescape نرم افزاری است شارژ ایرانسل بانک صادرات که تمامی ارتباطات کاربر را با هم ارایه می‌دهد و تصویری از SMS ، MMS ، ایمیل، تماس‌های ناموفق را روی یک صفحه نشان می‌دهد.
این گوشی سونی اریکسون 88 گرم وزن دارد و شارژ ایرانسل بانک صادرات در ابعاد 16در50در83 میلی‌متری ساخته شده است و تا کنون در بازارتلفن همراه ایران از استقبا خوبی برخوردار شده است.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان، افزایش نرخ ارز طی ماه های گذشته باعث شده تا تمامی گوشی های شارژ ایرانسل بانک صادرات موبایل از جمله x10 mini سونی اریکسون با افزایش قیمت فوق در بازار عرضه شوند.
نرم افزار پخش موسیقی در این گوشی به‌رغم اینکه طراحی جدیدی دارد، دارای ویژگی‌ها و امکانات شارژ ایرانسل بانک صادرات جدیدی نیست.
به گزارش خبرنگار موبنا، دو مدل فوق به دلیل برخورداری از قیمت و امکانات مناسب توانسته شمار بالایی از تقاضای مشتریان این برند را از آن خود شارژ ایرانسل بانک صادرات کند.
از مشخصات فنی گوشی پرفروش Xperia mini سونی می توان به صفحه نمایش لمسی خازنی 3 اینچ LCD با 16 میلیون رنگ، نسخه 2.3 سیستم عامل آندروید (Gingerbread) ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش Geatagging ، شتاب سنج و حسگر Proximity ، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری ، رادیو FM شارژ ایرانسل بانک صادرات استریو باRDS و شماره گیری صوتی اشاره کرد
گوشی Xperia X10 mini سونی اریکسون از نسخه شارژ ایرانسل بانک صادرات 1.6 آندرویید بهره می‌برد. سونی اریکسون توانسته ساختار منو را شخصی کند.
گوشی X10 mini سونی اریکسون که چندی پیش با قیمت242 هزار شارژ ایرانسل بانک صادرات تومانی در بازار به فروش می رسید هم اکنون با قیمت292 هزار تومانی در اختیار کاربران تهرانی قرار می گیرد.
این گوشی کوچک سونی اریکسون دارای صفحه نمایش 2.55 اینچی است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ شارژ ایرانسل بانک صادرات را داراست.
از آنجا که صفحه نمایش گوشی خازنی شارژ ایرانسل بانک صادرات است، از حساسیت کافی برخورداربوده، بنابر این برای لمس صفحه نمایش به نیروی زیادی نیاز ندارید.
دفترچه تلفن X10 mini به کاربر امکان می‌دهد تعداد نامحدودی شماره و اسم را وارد کند و علاوه بر نام، آدرس پستی، نام شرکت، عنوان شغلی و چندین یادداشت، بخشی شارژ ایرانسل بانک صادرات هم به ایمیل اختصاص داده شده است.
برای تجربه‌ی این بازی و دیدن لیست برندگان این مسابقه می‌توانید به سایت رسمی شارژ ایرانسل بانک صادرات این بازی (www.neol.ir) سر بزنید. ضمنا این بازی هم‌چنان فعال است، اما سیستم امتیازدهی آن غیر فعال شده و البته دیگر از جایزه هم خبری نیست! البته در سایت به این نکته اشاره شده که ممکن است تجربه‌ی انجام این بازی در آینده مفید باشد؛ پس بد نیست سری به این سایت بزنید و در آن تجربه کسب کنید، شاید شما هم بتوانید در بازی‌های آینده‌ی این شرکت جزو برندگان باشید.
حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا 16 گیگابایت ارتقا می شارژ ایرانسل بانک صادرات یابد.
همچنین دارای تعداد زیادی آیکون است که محتوای آنها را می‌توان براساس شارژ ایرانسل بانک صادرات نوع مرتب کرد.
منوی دوربین بسیار ساده است شارژ ایرانسل بانک صادرات و کلا چهار کلید دارد که شامل سوییچ دوربین عکاسی وفیلمبرداری، کلید گالری، حالت صحنه و تنظیمات فلش است.
فروشندگان گوشی های سونی مدل های Xperia mini و x8 این برند را به عنوان پرفروش شارژ ایرانسل بانک صادرات ترین های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی کردند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: