شارژ ایرانسل بانک مسکن
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

یکی از امکانات جالب این قسمت قابلیت انتقال کنتاکت ها از یک گوشی دیگر به Wildfire S است در ایجا نیازی به کامپیوتر برای Sync کردن نبوده و شارژ ایرانسل بانک مسکن با پشتیبانی از بسیاری مدل های قدیمی و جدید در این لیست می توان به راحتی با کمک بلوتوث کنتاکت ها را به دفترچه تلف جدید منتقل کرد.
شماره گیر عددی دستگاه در بخش بالائی خود قسمت هائی برای دسترسی مستقیم به Call Log، Favorites و Contacts فراهم آورده است و میانبری به منوی پیام ها نیز در پائین آن مشاهده می شود. شماره گیری هوشمند با امکان جستجوی عددی و حروفی در دفترچه تلفن از امکانات پیش فرض این فسمت است که شارژ ایرانسل بانک مسکن البته در هر
در مجموع نگفته پیداست که تنوع امکانات و قابلیت ها Sense UI اچ تی سی کاملا در سطح بالاتری نسبت به اینترفیس ساده تر TouchWiz سامسونگ قرار می گیرد و Sense UI از این لحاظ شارژ ایرانسل بانک مسکن برتری محسوس و نسبتا کاملی به رقیب خود دارد.
htc_wildfire_s_vs_samsung_galaxy_ace_s5830_24.jpg شارژ ایرانسل بانک مسکن
دفترچه تلفن Wildfire S همان نمونه همیشگی مبتنی بر Sense است که علاوه بر امکانات معمول این قسمت، تطابق کاملی با شبکه های اجتماعی نیز دارد. صفحه اصلی دفترچه تلفن شامل یک لیست از شماره ها با شارژ ایرانسل بانک مسکن تصویر قابل تنظیم کنتاکت هاست که به صورت عمودی قابل اسکرول می باشند. در پائین صفحه نیز سه Tab برای نمایش تمامی کنتاکت ها، نمایش گروه کنتاکت ها ( از جمله کنتاکت های Favorites) و بلاخره Call Log در نظر گرفته شده است. با باز کردن تکی هر کنتاکت با صفحه ای با پنج Tab در پائین روبرو می شویم که در اولین قسمت اطلاعات اولیه شخص شامل نام، عکس، شماره، ایمیل و مواردی از این دست دیده می شود دومین Tab به پیام ها و سومی به ایمیل های تبادل شده با شخص تعلق دارد در چهارمین قسمت آپدیت های ف**یس ب***وک شخص جای گرفته و بلاخره آخرین قسمت آلبوم عکس های وی در F**lic***er و ف**یس ب***وک را نشان می دهد.
منوی اصلی دستگاه نیز همچون دیگر تجربه های سامسونگی در تمامی کلاس ها بصورت ماتریسی با اسکرول جانبی طراحی شده است که این نوع طراحی در مقایسه با نوع معمول اسکرول عمودی بعلت احتمال بیشتر فشردن تصادفی آیکون ها از جذابیت کمتری برخوردار است. در این قسمت نیز درست همانند Home Screen از نقاط شمارنده بالای صفحه نمایش برای نشان دادن موقعیت صفحات و حرکت سریع به شارژ ایرانسل بانک مسکن آنها استفاده شده و می توان با Pinch Zoom نمودن پنل ها رو به خارج نیز به بخش ویرایشی این قسمت وارد شد که در این بخش علاوه بر مرتب کردن پنل ها می توان به افزودن تعداد آنها نیز اقدام نمود.
پردازنده استفاده شده در Galaxy Ace از نوع Qualcomm MSM7227-Turbo با فرکانس اورکلاک شارژ ایرانسل بانک مسکن شده 800 مگاهرتز و چیپ ست گرافیکی نسبتا ضعیف Adreno 200 است که با اینکه برای گروه قیمتی این مدل چیپ ست مناسبی محسوب می شود اما همچنان دو نسل قبل از تر از چیپ ست های جدید این کلاس است. حافظه RAM این مدل 384 مگابایت و حافظه فلش آن 512 مگابایت است که از این دو عدد به ترتیب در حدود 278 و 180 مگابایت در اختیار کاربران هستند. کاهش حافظه RAM این مدل در مقابل Wildfire S یکی دیگر از نقاط ضعف Galaxy Ace در مقابل حریف خود است. نتیجه تست Quadrand بروی این مدل عددی در حدود 570 را نشان می دهد و تست محاسبه عددی پی در این مدل نیز در زمانی در حدود 1980 میلی ثانیه به پایان می رسد. در نهایت تست گرافیکی Neocore نیز عدد 53 فریم در ثانیه را برای Galaxy Ace ثبت می کند. با نگاهی به این اعداد و مقایسه آن با Wildfire Sبا اینکه برابر نبودن سیستم عامل دو دستگاه تا حدودی بر نتیجه کار تاثیر گذاشته است اما در کل رقابت در سمت گرافیکی بیشتر به سمت Ace و در رده پردازشی تا حدودی برابر دنبال می شود.
دفترچه تلفن موجود در Galaxy Ace همان نمونه کاملا تکراری اینترفیس TouchWiz 3.0 است که بدون کوچکترین تغییر در تمامی مدل های دارای این پوسته تکرار شده است در صفحه اصلی کنتاکت ها در بالا چهار تب شامل لیست کامل کنتاکت ها، Groups، History و بلاخره Activities به چشم می خورد که وظیفه هرکدام از روی نام آنها به خوبی مشخص است. کنتاکت های حاضر در این قسمت علاوه بر امکان جستجو با نوشتن شارژ ایرانسل بانک مسکن نام آنها در کادر بالای صفحه از طریق لمس ستون الفبائی حاضر در سمت راست نیز قابل دسترسی هستند. برای برقراری تماس یا فرستادن پیام به یک شخص علاوه بر امکان همیشگی لمس تصویر و ظاهر شدن منوی pop-up کوچک می توان کل کنتاکت را به سمت راست برای برقراری تماس و به سمت چپ برای فرستادن پیام اسکرول کرد.
یکی از امکانات اینترفیس TouchWiz حضور Task Manager جداگانه آن است این برنامه از چهار Tab مختلف با عناوین Applications، Package، RAM و Summary تشکیل شده که در هرکدام اطلاعات شارژ ایرانسل بانک مسکن مختلفی در رابطه با قسمت های مربوطه تهیه شده است مثلا در قسمت RAM سایز فعلی آن با امکان بستن برنامه ها و خالی کردن رم نشان داده می شود قسمت Summary نیز بصورت گرافیکی میزان در دسترس حافظه داخلی و کارت حافظه را نشان می دهد. در ترکیب با این Application کاربردی یک Widget جدید نیز تعداد برنامه های در حال اجرا را به نمایش می گذارد.
در بخش شماره گیر این اینترفیس علاوه بر صفحه کلید مجازی، میانبری برای ورود به Call Log و کنتاکت ها وجود دارد و از تماس های صوتی و شماره گیری هوشمند نیز در آن پشتیبانی می شود. گزینه های مرتبط با شارژ ایرانسل بانک مسکن شتاب سنج گوشی در حین تماس با Wildfire S شامل قطع صدای زنگ با برگرداندن دستگاه، فعال کردن اسپیکر با دور کردن دستگاه در حین تماس و قرار دادن آن به پشت، قطع صدای زنگ به محض برداشتن دستگاه و بلاخره حالت قرار گرفتن در جیب است که این آخری با کمک Proximity Sensor در هنگام قرار گیری گوشی در جیب صدای زنگ را بالا می برد. نکته جالب دیگر در این بخش نمایش آخرین آپدیت تو***یت**ر و یا ف**یس ب***وک شخص بروی صفحه در حین دریافت تماس از وی است که می تواند کاربر را از وضعیت تماس گیرنده مطلع سازد. Wildfire S در حین برقراری تماس با هیچ مشکلی روبرو نیست و صدای دریافتی و ارسالی آن از کیفیت بالائی برخوردار است. صدای زنگ گوشی در سطح مناسبی قرار دارد اما در مقایسه با Wildfire اصلی اندکی کاهش یافته است.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: