شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

علي اصغر عيني پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر افزود: اگر کسي درباره برگشت پيامک به ارسال کننده يا ارسال به شخصي غير از شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین مقصد، ادعا و يا مصداقي دارد به شرکت ايرانسل براي پيگيري اعلام کند.
بسته افزایشی ایرانسل دارای تاریخ انقضا و میزان مصرف معین شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین بوده و مشترک تا همان تاریخ و سقف میزان مصرف تعیین شده در بسته ها میتواند از اعتبار موجود در آنها برخوردار شود.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، با عرضه طرح تشویقی جدید و پیشرفته بسته افزایشی و برای نخستین بار در ایران، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین اعتباری ایرانسل میتوانند در یک بازه زمانی معین، از بهای کاهش یافته در ارسال پیام کوتاه (SMS) داخل شبکه ایرانسل برخوردار شوند.
ICTna.ir - بانك ملت در راستاي ترويج استفاده از پول الكترونيك در مبادلات روزمره، خريد شارژ كارت‌هاي شركت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ايرانسل را از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي خود، امكان پذير كرد.
بر اين اساس، بانك ملت در يك برنامه مدون، در آينده اي نزديك اين امكان را براي همه پايانه‌هاي فروشگاهي منصوب در سطح شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین كشور فعال خواهد كرد.
عرضه بسته افزایشی شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین و تخفیف در بهای پیام کوتاه توسط ایرانسل
[Only registered and activated users شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین can see links]
اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های جشنواره تابستان 88 ایرانسل از جمله کدهای دستوری (USSD) مربوط به انتخاب و فعال سازی بسته افزایشی ایرانسل و همچنین طرح 50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه، از طریق سایت رسمی ایرانسل به نشانی [Only registered شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]) و همچنین اطلاعیه ها و بروشورهای راهنمای جشنوراه تابستان 88 ایرانسل در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
در این طرح، مشترکین میتوانند با خرید یک بسته افزایشی 14400 ریال، 100 پیام کوتاه داخل شبکه، با خرید یک بسته 27200 ریالی، 200 پیام کوتاه داخل شبکه و با خرید یک بسته 38400 ریالی 300 پیام کوتاه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین داخل شبکه ارسال کنند.
در عين حال، بانك ملت در نظر دارد امكانات جديدي را به پايانه‌هاي فروشگاهي اضافه كند كه در اين زمينه، پيشتر شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین امكان پرداخت تمامي قبوض شركت‌هاي خدماتي از طريق اين پايانه‌هاي عملياتي شده است.
وي گفت: اگر پيامي بعد از ارسال به مقصد نرسد، در صورتي که مشترک از سيم کارت دائمي ايرانسل استفاده مي کند، در صورت حساب منظور نمي شود و اگر از سيمکارت اعتباري استفاده مي کند در صورت ارسال ناموفق، هزينه آن به حساب مشترک بر مي شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین گردد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومي بانك ملت اعلام كرد: با عملياتي شدن اين طرح، از اين پس متقاضيان قادر خواهند بود تا با استفاده از تمامي كارت‌هاي بانكي عضو شتاب، نسبت به خريد شارژكارت‌هاي مورد نظر خود اقدام كنند. شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین
برای برخورداری از این تخفیف، مشترکین میبایست در ابتدا سیم کارت اعتباری خود را حداقل به مبلغ بیست هزار ریال شارژ کرده و پس از دریافت یک پیام کوتاه خودکار از سوی ایرانسل، با شماره گیری کد دستوری #شماره مورد نظر*1*5*3*3*140* جهت انتخاب شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شماره مورد نظر خود اقدام کنند، سپس مشترکین طی 48 ساعت یک پیام کوتاه مبنی بر موفقیت آمیز بودن انجام فرآیند دریافت خواهند کرد.
اين گزارش حاكي است، پيش از اين نيز ارائه خدمات فروش شارژ ايرانسل در محيط اينترنت و همچنين سايت بانكداري اينترنتي بانك ملت به نشاني [Only registered and activated users can see شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین links] فراهم شده است.
شارژ كارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي بانك شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ملت
از سوی دیگر، در طول جشنواره تابستان 88 ایرانسل، تمامی مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های اعتباری ایرانسل میتوانند شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین با تکمیل ثبت نام و فعال سازی سیم کارت خود، در فاصله 20 تیر تا 31 شهریورماه، یک شماره ایرانسل را به دلخواه خود انتخاب کنند تا از آن پس، هزینه تمامی پیام های کوتاه ارسالی به شماره فوق با 50 درصد تخفیف محاسبه شود.
ICTna.ir ([Only registered and activated users can see links]) - با آغاز جشنواره تابستان 88 ایرانسل و تا 31 شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین شهریور، طرح های تشویقی جدید "بسته افزایشی" و "50 درصد تخفیف پیام کوتاه داخل شبکه برای یک شماره دلخواه" به مشترکین ایرانسل ارائه می شوند.
معاون فني شرکت ايرانسل درباره برگشت پيام ها و يا ارسال پيام به غير از مقصد شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین گفت: چنين مشکلي تاکنون نداشتيم.
تاریخ انقضا برای هر بسته افزایشی ایرانسل 30 روز می باشد اما در صورتی که هر یک از مشترکین بسته افزایشی ایرانسل را مجددا سفارش دهند، میتوانند باقی مانده اعتبار دروه قبل، شامل روزها و اعتبار باقی مانده را در دروه جدید مصرف کنند. حداکثر روزهای ممکن برای استفاده از اعتبار موجود در بسته های افزایشی، با توجه شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین به قابلیت تمدید این بسته ها 90 روز می باشد.
به این ترتیب مشترکین در صورت اطمینان از میزان مصرف در ارسال پیام کوتاه، میتوانند در دروه ای که بیشترین مصرف را خواهند داشت با استفاده از بسته افزایشی ایرانسل، هزینه های خود را کنترل و مدیریت شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین کنند.
هزینه SMSهای ناموفق شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین از مشترکین ایرانسل دریافت نمی شود
بر اساس اين گزارش، هم اكنون امكان خريد شارژكارت‌هاي ايرانسل از طريق پايانه‌هاي فروشگاهي بانك ملت در مراكز فروش اين شركت فراهم شده است و دارندگان سيم كارت‌هاي ايرانسل مي‌توانند شارژ كارت‌هاي مورد نظر را در مبالغ 10، 20، 50 ،100 و 200 هزار ريالي از طريق اين شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین سامانه خريداري كنند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: