شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
یک تفاوت مشهود این بخش با دوربین XPERIA Z نبود حالت Superior Auto است که با یک آیکون طلایی در مدل‌های پیشرفته‌تر سونی حضور دارد. یکی از امکانات اصلی این دوربین به‌جز موارد معمول و همیشگی قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با امکان HDR است که در مورد سوژه‌های با نور و قسمت‌های حاضر در سایه جزئیات بیشتری را نمایان می‌کند. حداکثر وضوح عکاسی با فعال کردن HDR به 7 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند. HDR در XPERIA L در آزمایش عملی تا حدود زیادی موفق عمل می‌کند و بعنوان مثال تصویرهای بسیار قابل قبولی از آن در شب و سوژه‌های با نور بسیار اندک ثبت می‌شود تنها مشکل در این میان تاخیر شاتر بسیار زیاد دوربین در شب با فعال شدن HDR است که این زمان حتی تا نزدیک به 9 ثانیه نیز ادامه پیدا می‌کند در این حالت با اینکه در همان یکی دو ثانیه اول تصویر ظاهرا گرفته شده و روی صفحه‌نمایش بصورت ثابت به نمایش گذاشته شده است اما پروسه ذخیره شدن و اعمال HDR در آن ادامه داشته و هرگونه حرکت دست تا شارژ ایرانسل بانک ملی زمان ذخیره نهایی منجر به خراب شدن تصویر خواهد شد. XPERIA L در اعمال HDR به‌ویژه در مورد سوژه‌های بسیار تاریک ظاهرا از ترکیب زمان بازگشایی بیشتر دیافراگم و الگوریتم نرم‌افزاری نورگیری بیشتر استفاده می‌کند.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا مشاهده نمائید شارژ ایرانسل بانک ملی
کیفیت تصاویر شارژ ایرانسل بانک ملی معمول دوربین XPERIA L طبق انتظار مناسب است و سرعت مطلوبی را نیز ثبت می‌کند. مشکل اصلی این دوربین در برخورد با سوژه‌های نزدیک مسئله فوکوس دقیق است که از دقت مناسبی برخوردار نیست و با نبود گزینه‌ای برای تصویربرداری ماکرو، عکاسی از این سوژه‌ها مشکل خواهد بود. به‌جز این مورد از تصویربرداری L بعنوان یک گوشی میانی می‌توان رضایت کامل داشت.
ساختار منویی این دوربین نمونه ساده شده‌ای از اینترفیس XPERIA Z است و به‌جز برخی تنظیمات و تغییرات ظاهری، تفاوت خاص دیگری بین آن‌ها دیده نمی‌شود. دو شاتر مجزا برای عکاسی و فیلم‌برداری، تعویض‌کننده دوربین اصلی و دوربین دوم و آخرین عکس‌های گرفته شده اجزای حاضر در ستون سمت راست این دوربین را تشکیل می‌دهند. از کلیدهای پنج‌گانه ستون سمت چپ نیز سه کلید میانی شارژ ایرانسل بانک ملی به دلخواه کاربر قابل تغییر و جایگزینی هستند و دو کلید دیگر غیر قابل تغییر هستند. این دو کلید یکی در پایین برای دسترسی به تمامی تنظیمات و دیگری در بالا برای دسترسی مستقیم به 7 حالت مختلف از جمله عکاسی، فیلم‌برداری، افکت‌های تصویری، عکاسی پانوراما و Sceneهای آماده در نظر گرفته شده است.
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی Sony Xperia L
زمان بوت سیستم‌عامل در XPERIA L پس فشردن دکمه پاور و حس کردن ویبره اولیه نزدیک به 30 ثانیه است ولی در خاموش کردن تنها به 5 ثانیه زمان احتیاج دارد. ورژن سیستم‌عامل دستگاه نسخه 4.1.2 اندروید است که در حال حاضر معمول‌ترین نسخه اندروید برای گوشی‌های جدید سال 2013 به حساب می‌آید. در این مدل طبق انتظار شارژ ایرانسل بانک ملی از لانچر پیش‌فرض سونی استفاده شده که بدون استثنا در تمامی اندرویدفون‌های این برند دیده می‌شود.
سیستم‌عامل و ساختار شارژ ایرانسل بانک ملی منوی
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
زیر باتری L و درست در زیر سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه دستگاه قرار گرفته است که با کمک آن می‌توان تا 32 گیگابایت به ظرفیت حافظه داخلی افزود. دسترسی به کارت حافظه بدون درآوردن باتری شارژ ایرانسل بانک ملی و خاموش کردن دستگاه طبیعتا امکان‌پذیر نیست.
سونی اکسپریا شارژ ایرانسل بانک ملی ال - Sony Xperia L
در صفحه قفل یا Lock Screen، زمان و تاریخ در مرکز و دو میانبر کنترلرهای موسیقی و دسترسی مستقیم به دوربین در دو سمت آن دیده می‌شود. فعال کردن دوربین از این طریق تابع دستورالعمل Quick Launch می‌تواند منجر به گرفتن عکس یا ویدئوی فوری یا تنها احضار اپلیکیشن دوربین شود. دو میانبر دوربین و موسیقی شارژ ایرانسل بانک ملی این قسمت ثابت بوده و از طریق منوها نمی‌توان آن‌ها را تغییر داد. بخش قابل اسکرول بالای صفحه‌نمایش نیز در این حالت در دسترس قرار دارد. برای بازگشایی قفل در این حالت می‌توان از حرکت آزادانه دست رو به بالا و پائین استفاده کرد.
فیلم‌برداری XPERIA L با وضوح 720p با فرمت MP4 و با بیت‌ریت نزدیک به 11.5Mbps‌ انجام می‌شود که برای این وضوح عدد مناسبی است. شارژ ایرانسل بانک ملی دقت فوکوس در فیلم‌برداری این دوربین بسیار بهتر از بخش عکاسی آن است و با اینکه رنگ‌ها تا حدودی سردتر از معمول ضبط می‌شوند اما میزان جزئیات و کنترل نویز در محیط‌های خارجی مطلوب ارزیابی می‌شود. در حین فیلم‌برداری با این دوربین امکان عکاسی با وضوح 1 مگاپیکسل نیز وجود دارد.
سونی اکسپریا ال - Sony Xperia L شارژ ایرانسل بانک ملی
دوربین استفاده شارژ ایرانسل بانک ملی شده در XPERIA L یک نمونه 8 مگاپیکسلی اتوفوکوس است که در حالت 4:3 قادر به برداشت تصاویری با وضوح 2448×3264 پیکسل است و در حالت 16:9 حداکثر با وضوح 5 مگاپیکسل یا 1746×3104 پیکسل عکاسی می‌کند.
مجموعه دوربین شارژ ایرانسل بانک ملی
عکس با ابعاد اصلی را در اینجا شارژ ایرانسل بانک ملی مشاهده نمائید
سونی اکسپریا ال - شارژ ایرانسل بانک ملی





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: