شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

این صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد و ما می توانیم توانایی این صفحه نمایش را در ان گوشی ببینیم
هنوز مشخصات این گوشی ها منتشر نشده است اما همانظور که از نامشان پیداست ، یکی از انها کوچک خواهد بود و یکی امکنات بسیار زیادی خواهد داشت و در نهایت یک%NL/BM5نیز به احتمال زیاد امکانات متوسط خواهد داشت. طرز کار گوگل همیشه همینطور می باشد و دوست دارد یه خانواده از یک محصول را درست کند. بعد از نکسوس حالا نوبت به دروید موتورولا رسیده است. باید منتظر شارژ ایرانسل بانک صادرات ماند و دید که گوشی های گوگل چگونه در بازار به فروش می رسند
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی داشته باشد و نازکتر باشد.
این اتفاق برای گوشی های سامسونگ اولین نمی باشد و مدتی قبل شارژ ایرانسل بانک صادرات نیز گلگسی نوت در جیب یک نفر منفجر شده بود و بعد از گذشت بیش از یک سال از ان اتفاق هنوز از طرف سامسونگ علت ان اعلام نشد. پیشنهاد می کنم کسانی که گوشی ساسونگ دارند ، مراقب خود باشند چون ممکن است گوشی انها نیز منفجر شود.
موتورلا که یکی از شرکت های موفق ساخت موبایل می باشد و چندی پیش توسط گوگل خریداری شد و اکنون گوگل در حال پیاده کردن شارژ ایرانسل بانک صادرات برنامه های خود با این شرکت می باشد و اکنون خبر ساخت سه گوشی با امکانت مختلف از این شرکت به گوش می رسد. این سه گوشی سر گوشی های DROID می باشد و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند و برای افراد مختلف ساخته شده اند. این گوشی ها نام های Droia mini و Droid Maxx و در نهایت Droid Ultra را یدک می کشند.
دوربین این گوشی همانقدر که با کیفیت می باشد ، همانقدر قوی می باشد و شما در یک لحظه می توانید یک عکس با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل بگیرید و در همان لحظه یک عکس ۵ ماگپیکسلی نیز بگیرید. برای این دوربین با کیفیت نوکیا یه برنامه ریزی دقیق هم انجام شده و شما می توانید به همه تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. شما می توانید با این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰ به دلخواه خودتان فیلم برداری بکنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی در داخل خود یک چیپ Snapdragon S4 را دارد و پردازنده ی دو هسته ای Krait را روی ان سوار کرده است که سرعت ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. رم این گوشی اینبار برخلاف دیگر گوشی های نوکیا افزایش یافته و دو گیگابایت رم دارد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 225 می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن ان ۷۲۰*۱۲۸۰ می باشد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی امپر می باشد و قابلیت شارژ وایرلس را دارد و شما می توانید گوشی خود را بدون وصل کردن شارژر ، شارژ کنید. امکانات دیگری همچون وای فای و بلوتوث نیز در این گوشی قرار دارند. سیستم عامل گوشی را نیز همانطور که می دانید ویندوز فون ۸ می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۱۰ میلیمتر می باشد و وزن ان ۱۵۸ گرم می باشد. شارژ ایرانسل بانک صادرات قیمت این گوشی نیز فعلا ۲۹۹ دلار بیان شده است. در ادامه مطلب می توانید عکس هایی از این گوشی را ببینید.
وکیا بالاخره گوشی ای خیلی وقت بود قولش شارژ ایرانسل بانک صادرات را داده بود را معرفی کرد. نام این گوشی Lumia 1020 می باشد و مهمترین مشخصه ی ان دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ان می باشد. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با ویژگی PureView که بسیار با کیفیت می باشد و نه تنها با کیفیت ترین دوربین موبایل می باشد ، بلکه در بین دوربین های عکاسی نیز با کیفیت ترین دوربین می باشد و یا خرید این گوشی شما حتی برای عکاس شدن نیز به یک دوربین عکساسی نیاز ندارید. در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED و یک فلش Xenon نیز وجود دارد که باعث می شود شما در شب نیز بدون هیچ افت کیفیت ، عکاسی بکنید. رزولوشن و کیفیت عکس ها را می توانید در این گوشی تغییر دهید اما در اخرین کیفیت ، این گوشی عکس هایی با رزولوشن ۵۳۶۸*۷۱۵۲ می گیرد و حجم بالایی دارند.
ه خبر جالب برای دوستداران سامسونگ داریم! در طی یک حادثه گوشی گلگسی اس ۳ در شلوار یک دختر ۱۸ سوئیسی منفجر شده و پای این دختر را سوزانده است و او را راهی بیمارستان کرده است. هنوز علت وقوع این اتفاق مشخص نشده است اما نمایندگی اصلی سامسونگ شارژ ایرانسل بانک صادرات در سوئیس گفته است که تحقیقات برای کشف علت این اتفاق ادامه دارد و گوشی منفجر شده نیز به کره ارسال می شود تا بر روی ان تحقیقاتی انجام شود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: