شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
fov video نیم نگاهی به معایب Galaxy شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد S4
روشی کهGalaxy Note 2 عکس میگیرد را دوست داریم، شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد اما با حالت HDR یا Panorama میتوانید کمی فراتر از دوربین بروید. برای فعال کردن آن، برنامه دوربین را اجرا کنید، بر روی دکمه حالت Shooting ضربه بزنید. با HDR و Panorama امکان به اشتراک گذاری عکس دوستان، گرفتن عکس هنگام لبخند زدن و غیره خواهد بود.- عکس های بهتر بگیرید:
سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد چندی پیش چهارمین نسخه از غول های سری گلکسی اش را معرفی کرد . اما این پرچم دار جدید چندان هم بی عیب نیست …
در نگاه اول Galaxy S IV یک اسمارت فون فوق العاده با قابلیت های فوق العاده است که به راحتی نمیتوان از کنار این قابلیت ها گذشت . اما در زمانی که همه از قابلیت های خارق العاده ی این اسمارت فون صحبت میکنند ما شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در این پست سعی در بررسی نقاط ضعف این اسمارت فون فوق العاده داریم . با ما همراه باشید .
در نهایت Samsung I9500 Galaxy S4 را میتوان یکی از غول های بازار دانست که در تلاش است تا خود را به عنوان برنده ی بلامنازع میدان معرفی کند . اما خب بعضی اوقات یک عیب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هر چند کوچک میتواند شما را از خرید یک پرچم دار منع کند .
حداقل برای کاربران ایرانی که از نعمت رادیوهای ایرانتی بی بهره اند رادیو میتواند قابلیت خوب و مفیدی باشد شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد . اما سامسونگ پرچم دار جدید خود را بدون رادیو ی FM رونمایی کرده است . کاری که در سری گلکسی اس بی سابقه بوده و این اولین بار است که پرچم داری بدون رادیو را می بینیم .
آپلود(بارگذاری) شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تصاویر به صورت خودکار:
طراحی چندان خلاقانه نیست شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در حقیقت همان طراحی نسخه ی قبلی ست
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد میدان دید بسیار محدود
s3 s4 3 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
ما چندین مقاله در مورد اینکه چگونه از گوشی هوشمند خود برای شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گرفتن عکس هایی بهتر اسفتاده کنید، منتشر کرده ایم، پس حتما از آنها بازدید کنید. شامل آموزشی در مورد چگونگی جذب بهتر نور و چگونگی ارسال عکس خود، میباشد.
۲۹- روشن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد کردن Panorama یا HDR:
من بسیار به پشتیبان گیری از فایل ها در هر زمان ممکن اعتقاد دارم که در مورد پشتیبان گیری از تصاویر چندین راه برای آپلود آنها به صورت خودکار وجود دارد. شما میتوانید از Google+، Facebook یا برنامه های Dropbox برای آپلود خودکار عکس ها در پوشه شخصی آنلاین استفاده کنید که همه این سرویس ها رایگان است. از تنظیم بودن آپلود عکس ها فقط شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در زمان متصل بودن Wi-Fi اطمینان حاصل کنید تا حجم شبکه داده سیم کارت هدر نرود.
دوربین Galaxy S4 دارای اینترفیسی همانند Galaxy Camera شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد دارد . تصاویر ۱۳ مگاپیکسلی میتواند بگیرد . میتواند ۱۰۸۰ ضبط کند و قابلیت های بسیار خوبی دارد اما این بین یک نکته ی آزار دهنده وجود دارد و آن میدان دید است ! بله درست حدس زدید در این صفحه ی بزرگ محیط بزرگی را نمیتوانید ببینید . نکته ی وحشتناک تر این قسمت این است که میدان دید Galaxy S4 از Galaxy S III هم کمتر است ، بماند که از HTC One هم کمتر است ! شاید با دیدن تصویر زیر بهتر منظورم را متوجه بشوید :
دیگر نرم افزار خاص سامسونگ Share Shot نام دارد که امکان به اشتراک گذاری تصاویر با افراد در نزدیکی شما به صورت همزمان را میدهد. در نرم افزار دوربین، بر روی کلید shooting mode کلیک کرده سپس تیک گزینه Share Shot را بزنید. با این کار، دیگر کاربرانGalaxy Note 2 و Galaxy S3 که در شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد حدود ۱۰۰ متری شما قرار دارند، میتوانند تصاویر گرفته شده توسط شما را ببینند.
طراحی گلکسی اس ۴ به خودی خود خیلی جذاب نیست . مخصوصا این که طراحی نسبت به گلکسی اس قبلی نیز تغیری نکرده است . در کل به نظر می رسد سامسونگ در سری گلکسی خلاقیتی از خود نشان نداده . با نگاهی به دو اسمارت شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد فون گلکسی اس ۳ و گلکسی اس ۴ بیشتر به شباهت این دو پی میبریم .
۲۸- پخش گروهی: شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
با فعال کردن این گزینه، به گروهی از افراد این امکان داده میشود که با یک دستگاه به صورت همزمان در تعامل باشند. جهت فعال کردن شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این قابلیت، مطمئن شوید که همه افراد در یک شبکه Wi-Fi متشرک قراردارند و سپس یک عکس را باز کنید، روی کلید Share کلیک کنید، سپس روی Group Cast ضربه بزنید. این قابلیت با گوشی های Galaxy Note 2 و Galaxy S3 سازگاری دارد.
samsung galaxy s41 شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نیم نگاهی به معایب Galaxy S4
۲۷- Share Shot برای به اشتراک شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد گذاری عکس ها:
Hyperglaze به خوبی آلومینیوم در HTC One یا شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شیشه در XPeria Z نیست.شاید جنس بدنه ی گلکسی اس ۴ که Hyperglaze است خیلی بد نباشد اما بهتر است نگاهی به رقبا بندازیم . آیا Hyperglaze به اندازه ی آلومینیوم احساس خوبی را منتقل میکند ؟
شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در نهایت …





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: