شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 برای شارژ ایرانسل بانک صادرات هر یک از محصولات 3 مدل از نزدیک‌ترین رقبا در کلاس مشابه آورده شده تا خوانندگان محترم انتخاب‌های دیگر در بازه قیمتی مورد نظر از سایر برندها را نیز پیش روی داشته باشند.
در سمت شارژ ایرانسل بانک صادرات راست تبلت از بالا به پايين ميكروفون دوم، دكمه پاور، دكمه هاي كم و زياد كردن صدا و پورت اینفرارد قرار گرفته‌اند. قلم تبلت نيز در اينجا جاسازي شده است كه در پایین‌ترین قسمت و در گوشه كناري سمت راست قرار دارد
همان طور که از نام این تبلت مشخص است صفحه نمایش آن به اندازه 8.0 اینچ است. این صفحه نمایش از نوع TFT است و کیفیت 1280×800 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 189 پیکسل در اینچ (از نظر تراکم پیکسلی نیز از آی پد مینی بهتر است) و نسبت ابعاد آن نیز 16:10 است. درست است که این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند امروزی که فول اچ دی هستند چیزی برای گفتن ندارد اما باید به شارژ ایرانسل بانک صادرات شما بگوییم که این صفحه نمایش در نوع خود یکی از بهترین‌ها است ما از تماشای این صفحه نمایش بسیار لذت بردیم زیرا روشنایی آن در حد کاملا مطلوب است و اشباعیت رنگ‌ها در حدی است که رنگ‌ها را به صورت کاملا پر رنگ و طبیعی مشاهده خواهید کرد. همچنین زاویه دید این صفحه نمایش نیز بسیار خوب است اگر حتی تبلت را در حالت افقی قرار دهید به راحتی می‌توانید تمام جزئیات را مشاهده کنید. در زیر نور خورشید نیز با این صفحه نمایش به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و در محیط باز به همان راحتی که در محیط بسته از صفحه نمایش استفاده می‌کنید می‌توانید بهره ببرید.
در اينجا فاصله شارژ ایرانسل بانک صادرات لبه هاي صفحه نمايش از لبه هاي تبلت مناسب است و به اندازه اي است كه انگشت شصت شما می‌تواند به راحتي بدون لمس صفحه در كنار صفحه نمايش قرار بگيرد كه اين امر براي راحت در دست گرفتن تبلت بسيار مهم است.
طراحي و جنس بدنه شارژ ایرانسل بانک صادرات
خانواده گلكسي نوت همانند خانواده گلكسي اس با استقبال خوبي روبرو شد، سامسونگ برای اولين بار با معرفي فبلت گلكسي نوت نسل اول خانواده نوت شارژ ایرانسل بانک صادرات را به جهان معرفي كرد، بعد از آن با معرفي گلكسي نوت ٢ و گلكسي نوت ١٠.١ اين خانواده را بزرگ‌تر كرد و اكنون در حال توليد محصولاتي در رنج‌های مختلف قيمتي و اندازه اي است. به تازگي جديدترين عضو خانواده گلكسي نوت ها با نام گلكسي نوت ٨.٠ توسط اين كمپاني معرفي شد كه امروز به بررسي آن می‌پردازیم.
یکی از خصوصیات قابل توجه این محصول، استفاده از سایز واقعی تک تک گوشی‌ها و تبلت‌هاست. شما می‌توانید مطمئن باشید تمام کالاها، همان اندازه‌ای هستند که در بازار تجربه شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهید کرد.
اين تبلت اندازه بسيار مناسبي دارد شما به راحتي می‌توانید با يك دست آن را نگه داريد در ضمن اينكه ضخامت كم اين تبلت حس بسيار خوبي شارژ ایرانسل بانک صادرات را به شما می‌بخشد.
کالایاب جامع موبایل در یک شارژ ایرانسل بانک صادرات نگاه
در بالاي تبلت تنها خروجي جك ٣.٥ میلی متری قرار شارژ ایرانسل بانک صادرات دارد
مدل های شارژ ایرانسل بانک صادرات رقیب
در پايين تبلت ميكروفون شارژ ایرانسل بانک صادرات اصلي تبلت به همراه دو اسپيكر درگاه اتصالي قرار دارند.
صفحه شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایش
جداول مشخصات شارژ ایرانسل بانک صادرات فنی کامل
جداول مشخصات فنی در 11 بخش اصلی و 39 زیر بخش اطلاعات جامعی را در یک نگاه ارائه شارژ ایرانسل بانک صادرات خواهند داد.
سایز واقعی تمامی شارژ ایرانسل بانک صادرات محصولات
در پشت گوشي در بالاترين قسمت دوربين قرار دارد، در زير آن لوگوي سامسونگ و در پایین‌ترین قسمت قاب پشتي نوشته هاي مخصوصي قرار دارند شارژ ایرانسل بانک صادرات كه توسط آن‌ها می‌توانید تشخيص دهيد كه حافظه داخلی تبلت چقدر است و نسخه اي كه در دست داريد از سيم كارت پشتيباني می‌کند يا خير.
این شماره کالایاب جامع موبایل هم بهترین محصول برای یک خرید حرفه‌ای است. نگاه کالایابی شارژ ایرانسل بانک صادرات گروه جی اس ام در این محصول دیده می‌شود و گوشی‌ها کاملا بر اساس مهم‌ترین نیازهای کاربران طبقه‌بندی و معرفی شده‌اند.
در جلوي گوشي یک صفحه نمايش ٨.٠ اينچي قرار دارد كه در زير آن سه دكمه (دو تا لمسي و يكي سخت افزاري) قرار گرفته است. نكته جالب در مورد اين دكمه هاي لمسي اين است كه با شارژ ایرانسل بانک صادرات ضربه قلم نيز كار می‌کنند و اگر قلم گوشي را در دست بگيريد لازم نيست كه در هيچ كجا از انگشتان خود استفاده كنيد.
تلفن‌ها و تبلت‌های بازار در 7 بخش مختلف شامل «سیستم‌عامل و پردازنده»، «پخش کننده چند رسنه‌ای»، «صفحه نمایش»، «برنامه و بازی»، «دوربین»، «امکانات ارتباطی» و «باتری» مورد بررسی قرار گرفته‌اند و چکیده تجربیات کارشناسان گروه جی‌اس‌ام تقدیم خوانندگام محترم گردیده است. در توضیح هر گوشی، تمام جزئیات سخت‌افزاری و البته کاربردی نیز آورده شده است. معایب و مزایای یک گوشی به مرور و در اثر استفاده کاربران و کارشناسان مشخص می‌شود و ما در این شماره، تمام این مسائل را به روز کرده‌ایم و شما را با تجربه استفاده از تک تک گوشی‌ها آشنا خواهیم کرد. موضوعی که لازمه یک خرید حرفه‌ای است و بر اثر تجربه و استفاده مدام به دست می‌آید و به هیچ وجه از روی مشخصات فنی یک گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات قابل دستیابی نیست.
در بالاي صفحه نمايش دوربين دوم و حسگرها و خروجي صداي مخاطب قرار گرفته‌اند، لوگوي سامسونگ نيز در زير خروجي صداي مخاطب قرار گرفته است. شارژ ایرانسل بانک صادرات
در سمت شارژ ایرانسل بانک صادرات چپ تبلت دو درگاه قرار دارند بالاترين درگاه براي حافظه خارجي است و در زير آن نيز درگاه سيم كارت قرار دارد كه تنها از سيم كارت ميكرو پشتيباني می‌کند.
همان طور كه پيش از اين نيز دیده‌ایم سامسونگ تمام محصولات خود را از پلاستيك مي سازد اين محصول نيز تماما جنسي پلاستيكي دارد و تنها در اطراف آن از يك نوار آلومينيومي استفاده شده است. در مجموع جنس بدنه با وجود پلاستيك بودن رضايت بخش شارژ ایرانسل بانک صادرات است زيرا علاوه بر اينكه باعث سبكي دستگاه شده به آن عمر زيادي می‌دهد.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: