شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

چتر شارژ ایرانسل بانک صادرات وایمکس ایرانسل
این سرویس دارای امکانات شارژ ایرانسل بانک صادرات ارزش افزوده از جمله اختصاص شماره داخلی، کنفرانس تلفنی (تصویری، صوتی و متنی)، انتقال تماس، خط گروهی و انتظار مکالمه برای کاربران تجاری است.
همچنین این سرویس، در مواردی چون برقراری جلسات موثر بدون نیاز به گردهمایی در یک محل، آموزش از راه دور و حتی درمان از راه دور کاربردی بوده و شارژ ایرانسل بانک صادرات قابلیت استفاده دارد.
این سرویس می تواند به عنوان رسانه ای هدفمند و اثربخش در راستای اهداف تبلیغاتی و اطلاع رسانی بر بستر تلفن همراه عمل کند. سرویس تبلیغات هوشمند منطقه ای با ویژگی‌های منحصر به فردی چون امکان اطلاع رسانی با استفاده از پیامک یا پیام چند رسانه‌ای به مشتریان هدف در یک محدوده جغرافیایی خاص، ارسال تبلیغات موثر به جامعه هدف بر‌اساس ویژگی های مختلف مثل سن، جنسیت، علایق و سطح درآمد، ارسال کوپن و کارت‌های تخفیفی شخصی سازی شده و همچنین با قابلیت استثنائی «مشاهده و شارژ ایرانسل بانک صادرات تحلیل نتایج کمپین های تبلیغاتی»، فصل نوینی را در عرصه تبلیغات همراه رقم بزند.سرویس اعلام دسترسی
بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون شارژ ایرانسل بانک صادرات نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات تبلیغات هوشمند منطقه ای
این سرویس با ویژگی هایی چون عدم نیاز به خط تلفن و یا سیم‌کارت و پرداخت هر گونه هزینه فعال سازی، امکان برقراری تماس های تلفنی داخلی و بین المللی مقرون به شارژ ایرانسل بانک صادرات صرفه را برای کاربران وایمکس ایرانسل فراهم می کند.
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات اتصال از طریق حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
این سرویس که به سادگی و از طریق شماره شارژ ایرانسل بانک صادرات گیری کدهای دستوری ویژه فعال می شود، قابلیت افزایش اعتبار متناسب با موقعیت مکانی مشترک را داشته و می تواند پیشنهادهای تشویقی و تخفیفی متنوع و جذاب را در قالب شارژ شگفت انگیز و طرح های نوین به صورت منطقه ای به مشترکین ارائه کند.
شارژ ایرانسل بانک صادرات تماس تصویری
شارژ ایرانسل بانک صادرات مودم بی سیم جیبی
این شارژ ایرانسل بانک صادرات مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات در این مراسم رونمایی شد.
این سرویس جدید ایرانسل، امکان پاسخ دادن به پیامک صوتی دریافتی و یا شارژ ایرانسل بانک صادرات ارسال همان پیامک صوتی برای مشترکین دیگر و نیز امکان دسترسی به صندوق پیامک صوتی از سایر خطوط و تلفن ثابت را نیز برای مشترکین فراهم کرده است.
پیامک صوتی، خدمتی جدید از ایرانسل است که برای استفاده از آن یک تلفن گویا در اختیار مشترکین قرار گرفته تا در ۶۰ ثانیه، پیامک صوتی خود را به شارژ ایرانسل بانک صادرات سایر مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها به روش های متنوعی چون پیامک، پیام چند رسانه ای و زنگ تلفن ارسال کنند.
VoIP، علاوه بر شارژ ایرانسل بانک صادرات امکان نصب بر روی گوشی تلفن ثابت، از طریق تلفن نرم افزاری ایرانسل (آآوآآ) نیز ارتباط تلفنی به همراه انتقال متن و تصویر را امکان پذیر می کند.
سرویس تلفن اینترنتی ايرانسل یا VoIP که با تکنولوژی تبديل سيگنال هاي آنالوگ صوتی به داده هاي ديجيتال و انتقال آن شارژ ایرانسل بانک صادرات از طريق بستر وایمکس عمل می کند، دیگر محصول نوین ایرانسل در مراسم رونمایی بود.
پیامک صوتی ایرانسل شارژ ایرانسل بانک صادرات
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام «چتر وایمکس ایرانسل» خود شارژ ایرانسل بانک صادرات نمایی می کرد.
سرویس تماس تصویری، بر بستر VoIP با آآوآآ ارائه شده و انتقال ساده تصویر تنها با استفاده از یک دوربین، کیفیت مناسب تصویر، هزینه کم جهت برقراری تماس، سرعت بالا برای برقراری ارتباط رودرو شارژ ایرانسل بانک صادرات و کاهش هزینه های حمل و نقل و ... تنها بخشی از مزایای ویژه آن محسوب می شود.
تلفن اینترنتی وايمكس ايرانسل شارژ ایرانسل بانک صادرات
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان شارژ ایرانسل بانک صادرات دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات شارژ ایرانسل بانک صادرات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
این سرویس جدید نیز به سهولت و تنها با شماره گیری یک کد دستوری فعال شده و از طریق آن می توان به وسیله پیامک از زمان بازگشت به شبکه مشترکینی که شارژ ایرانسل بانک صادرات خط ایرانسل آنها خاموش یا خارج از شبکه بوده، مطلع شد. در فاز اول راه اندازی این سرویس، امکان استفاده آن برای مشترکین اعتباری ایرانسل فراهم می شود.
سرویس شارژ ایرانسل بانک صادرات افزایش اعتبار مبتنی بر موقعیت





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: