شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

پردازنده گوشی به خوبی از وظیفه‌ای که به آن محول شده بر شارژ ایرانسل بانک صادرات می‌آید، در اجرای فرامین شما هیچ کندی دیده نخواهد شد و گوشی به سرعت تمام فرامین شما را اجرا خواهد کرد.
پردازنده و حافظه داخلی شارژ ایرانسل بانک صادرات
دوربین شارژ ایرانسل بانک صادرات دوم گوشی نیز که در جلوی ان قرار دارد کیفیت VGA دارد.
در پشت گوشی که از جنس پلاستیک ساخته شده دوربین گوشی و در زیر آن یک فلاش LED قرار دارد، در سمت چپ دوربین اسپیکر و در زیر فلاش میکروفون دوم برای حذف صداهای اضافی قرار گرفته است. در وسط قاب پشتی نیز آرم Xperia حک شارژ ایرانسل بانک صادرات شده است.
در پایین‌ترین قسمت وجه تمایز این گوشی با دیگر گوشی‌ها وجود دارد، در اینجا شما می‌توانید یک نوار شیشه‌ای را مشاهده کنید که مانند آن را در دیگر Xperia ها نیز دیده بودید اما این شارژ ایرانسل بانک صادرات نوار شیشه‌ای در اینجا کارهایی انجام می‌دهد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.
در داخل گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات یک پردازنده دو هسته‌ای ساخت شرکت کو آل کام قرار دارد این پردازنده می‌تواند حداکثر سرعت 1.7 گیگاهرتز را داشته باشد. یک رم 1 گیگابایتی نیز پردازنده را در اجرای فرامین کاربر همراهی می‌کند.
جنس اطراف بدنه از آلومینیوم ساخته شده است، در نگاه اول این آلومینیوم جنس زیاد خوبی ندارد و حس یک گوشی بسیار رده پایین را به شما القاء می‌کند، اما بعد از گذشت مدت زمانی چشم شما شارژ ایرانسل بانک صادرات به این موضوع عادت خواهد کرد و از جنس آن خوشتان خواهد آمد.
دوربین شارژ ایرانسل بانک صادرات
سیستم عامل گوشی اندروید شارژ ایرانسل بانک صادرات است، نسخه‌ اندروید این گوشی 4.1.2 است که تقریباً جزو نسخه‌‌های خوب و به روز به حساب می‌آید.
در اینجا شما با یک صفحه نمایش 4.6 اینچی از نوع TFT، با کیفیت 720×1280 که تراکم پیکسلی 319 پیکسل در اینچ است روبرو هستید، این صفحه نمایش تا بیش از 10 انگشت را به صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات همزمان شناسایی می‌کند و با محافظ گوریلا گلس تقویت شده است.
در بالای دکمه پاور در سمت راست دکمه‌های کم شارژ ایرانسل بانک صادرات و زیاد کردن صدا قرار دارند، شما در اینجا در حد فاصل دکمه پاور و دکمه دوربین می‌توانید پیچی که برای بستن گوشی به کار رفته شده را نیز مشاهده کنید.
گوشی تقریباً در دست راحت جای می‌گیرد و انحنایی که در قسمت پشت گوشی قرار دارد و باعث می‌شود گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات در داخل کف دست شما قرار بگیرد این راحتی را بیشتر می‌کند، تنها عیب در اینجا این است که ضخامت گوشی کمی زیاد است و وزن آن به خوبی در همه جای گوشی تقسیم نمی‌شود اما در کل آن را نمی‌توان جزو گوشی‌هایی که در دست خوب جای نمی‌گیرند قرار داد.
سونی در اینجا یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به کار برده است که توانایی عکاسی در اندازه 3264×2448 پیکسل را دارد، یک فلاش LED این دوربین را در نورهای کم پشتیبانی می‌کند، شارژ ایرانسل بانک صادرات این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1080p را دارد.
حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 5.8 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر خواهد شارژ ایرانسل بانک صادرات بود. اما اگر قصد گوشی کردن آهنگ و دیدن فیلم را دارید زیاد نگران نباشید این گوشی از حافظه خارجی از نوع microSD تا 32 گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد.
صفحه قفل گوشی شارژ ایرانسل بانک صادرات دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود.
کیفیت عکس‌های دوربین قابل قبول هستند، این موضوع نیز به این علت است که سونی این دوربین را تولید کرده و همان‌طور که در ساخت صفحات نمایش خوب سونی حرف‌هایی برای گفتن دارد در ساخت دوربین نیز سونی یک شارژ ایرانسل بانک صادرات کمپانی بزرگ به حساب می‌آید.
سونی از موتور براویای 2 خود برای بیشتر کردن کیفیت این صفحه نمایش استفاده کرده است، اما در استفاده تجربی باید بگوییم که کیفیت صفحه نمایش بسیار مطلوب است، همان‌طور که می‌دانید سونی یکی از وزنه‌های سنگین در تولید صفحات نمایش است بنابراین دور از انتظار نبود که این گوشی نیز صفحه نمایش با کیفیتی داشته باشد.خوانایی آن در زیر نور خورشید و در محیط باز مطلوب است و شما شارژ ایرانسل بانک صادرات هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.
در بالای گوشی تنها خروجی شارژ ایرانسل بانک صادرات جک 3.5 میلی‌متری هدفون قرار دارد.
علاوه بر کیفیت خوب دوربین به امکاناتی از جمله تمرکز خودکار، تشخیص شارژ ایرانسل بانک صادرات لبخند، تثبیت کننده تصویر و HDR مجهز است.
در سمت چپ گوشی تنها گزینه‌ای که تعبیه شده درگاه اتصالی گوشی به رایانه و شارژر است. در این قسمت نیز پیچ دیگری را که شارژ ایرانسل بانک صادرات باز هم برای بستن گوشی به کار رفته می‌توان دی





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: