شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 به گفته متخصصین، شبکه‌های اجتماعی در دوران نوجوانی دیدی بازتر و عمیق‌تری از زندگی، مشکلات و چالش‌های آن را در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا در شادی‌ و غم یکدیگر شریک شده، از تجارب دیگران درس گرفته و از موفقیت آن‌ها ایده بگیرند. همچنین به نوجوانان فرصت می‌دهد تا با سلایق دوستان شارژ ایرانسل بانک صادرات خود آشنا شده و نیازها و علایق جامعه خود را بشناسند.
در این بین حضور والدین در کنار نوجوانان در دنیای مجازی، به نوعی هر دو طرف را در موقعیتی یکسان قرار داده و با دغدغه‌ها و شارژ ایرانسل بانک صادرات مشکلات همدیگر رو به رو می‌کند. بزرگ‌ترها می‌توانند نیازها، ترس‌ها و آرزوهای فرزندانشان را درک کرده و در موقعیت‌های واقعی، واکنش‌های منطقی‌تر و درست‌تری بروز دهند.
به شارژ ایرانسل بانک صادرات زودی تولید محدود آن برای آزمایش تولیدکنندگان را آغاز می‌کند. حال به نظر می‌رسد یکی از کمپانی‌های مطرح دنیای موبایل نسبت به استفاده از تراشه‌ جدید میدیاتک، چراغ سبز نشان داده است.تراشه MT6592 دارای ۸ هسته از نوع Cortex-A7 است که با فرکانس بین ۱.۷ گیگاهرتز تا ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کند. این تراشه با لیتوگرافی ۲۸ نانومتری ساخته می‌شود و انتظار می‌رود مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشد. Cortex-A7 یکی از بهینه‌ترین معماری‌های هسته ارم است که در آن مصرف انرژی در سطح بسیار پایینی قرار دارد اما قدرت و بازده آن نسبت به A15 و یا نسل‌های جدیدتر کمتر است. حال میدیاتک با قرار دادن ۸ هسته A7 توانسته قدرت و بازده را نیز به خوبی ارتقاء دهد.
شاید مدیران کوپرتینو دلشان بخواهد معرفی یکی دو محصول را به بهار منتقل کنند٬ چیزی که -با توجه به رونمایی از پرچمدارهای اندرویدی در بهار- در مورد آیفون منطقی به نظر می رسد و در این صورت شارژ ایرانسل بانک صادرات احتمال معرفی آیفون ۶ در زمانی کمتر از ۱ سال نیز تقویت می شود.
آیفون ۶ با نمایشگر ۴.۸ اینچی برای اوایل ۲۰۱۴؟ مدتی شارژ ایرانسل بانک صادرات هست که درباره نمایشگر ۴.۵ تا ۵ اینچی برای آیفون ۶ می شنویم. تحلیلگران می گویند این احتمال وجود دارد که اپل آن را در نیمه اول ۲۰۱۴ معرفی کند تا بیش از این از رقبای اندرویدی خود عقب نماند. اپل همیشه روی مناسب بودن ابعاد آیفون برای کار یکدستی با آن مانور داده٬ جالب خواهد بود که ببینیم چطور نمایشگر آیفون بزرگ می شود بدون آنکه این مورد زیر سوال برود.
در آزمایشات اولیه انجام شده شارژ ایرانسل بانک صادرات بر روی این تراشه، امتیاز بسیار خوب و بالاتر از ۳۰ هزار در AnTuTu بدست آمده که آن را در حد و اندازه Snapdragon 800 قرار می‌دهد. انتظار می‌رود تراشه ساخت میدیاتک قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به S800 کوالکام داشته باشد.احتمالا سونی قصد دارد با انتخاب MT6592، تلفن‌های رده میانی خود را با قدرت و بازده بالاتری روانه بازار کند. البته فعلا سونی، کاندید آزمایش تراشه جدید میدیاتک شده تا آزمایشات خود را برروی آن انجام دهد و شاید این تراشه در نهایت نتواند نمره قبولی را از این شرکت دریافت کند.
آیا اینها هیاهو برای هیچ است؟ یادمان نرود که سال گذشته هم گفته می شد چرخه به روز رسانی محصولات اپل به ۹ ماه یا کمتر کاهش خواهد یافت که تا الآن غلط از کار در آمده. با این حال چیزی که مشهود است٬ تمرکز معرفی سخت افزارهای این شرکت در نیمه دوم سال است که باعث شده نیمی از سال٬ اپل تقریبا به شرکتی حاشیه نشین و خسته شارژ ایرانسل بانک صادرات کننده تبدیل شود.
البته این موضوع ممکن است گاهی باعث سوء تفاهم شود: “چون شما با فرزندانتان در فیس‌بوک دوست هستید، بهترین پدر و مادر دنیایید و روابتتان با فرزندان بسیار قوی و پایدار است”. در حقیقت، رسانه‌های اجتماعی مجازی تنها دو شارژ ایرانسل بانک صادرات طرف را با یکدیگر پیوند داده و پلی به افکار یکدیگر ایجاد می‌کند. حال این وظیفه هر دو جناح، هم والدین و هم فرزندان است تا با استفاده فضای آنلاین، زندگی واقعی خود را بهبود بخشند.
تاخیر در رونمایی آیفون ۵S به خاطر نمایشگری بزرگتر از ۴ اینچ؟ این دیگر باورنکردنی است.عکس های زیادی از بدنه آیفون ۵S لو رفته و در هیچ کدام از آنها کوچکترین علامتی از تغییر ابعاد تلفن یا نمایشگر به چشم نمی آید. در شارژ ایرانسل بانک صادرات اصل اپل با آیفون ارزان قیمت دنبال این است که اندازه نمایشگر آیفون های مختلف را یک دست کند و احتمالا آیفون ۴ و ۴S برای همیشه بازنشسته خواهند شد٬ حال بیاید و چنین کند؟
ولی نه شارژ ایرانسل بانک صادرات صبر کنید٬ شایعه سازان حواسشان به این ایرادهای ما بوده و ادعا کرده اند که اپل در همین اواخر به فکر ارائه آیفون ۵S با نمایشگر ۴.۳ اینچی افتاده و شاید حتی این تغییر به قیمت معرفی محصول در زمانی غیر از شهریور ماه بینجامد. به نظر ما چنین اتفاقی رخ نخواهد داد٬ اپل یکی از معدود شرکت هایی است که با فاصله کمی از معرفی محصول آن را در بازارهای مختلف عرضه می کند٬ تعویق چند ماهه برای محصولی به این مهمی آن هم به خاطر تغییر ناگهانی در مشخصات٬ بعید است.
همچنین گفته می شود که آیپد مینی رتینا هم در سال ۲۰۱۴ از راه خواهد رسید و قبل از آن٬ نسل دوم آیپد مینی با حاشیه نمایشگر نزدیک به صفر رونمایی شارژ ایرانسل بانک صادرات می شود.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: