شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، چینی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
ایده هایی که از طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد زاده معرفی گردید:
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی ارائه گردید.
1. GPS Based Life شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد – Attached Apply
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3 مبحث اعلام شد:-کمک شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا سود مشترک از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد این بابت به دست آوریم
جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمایید.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
3. Social Network شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد & Mash – up
2-سقف تکنولوژی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد را در ایران توسعه دهیم
به نظر می‌رسد هفته‌های آینده و همزمان با انجام تغییرات در بدنه مدیریت ارتباطی کشور که طی هشت سال گذشته چندان اعتقادی به توسعه اینترنت در کشور نداشته و صرفا روی پروژه‌های با پسوند ملی (‌اینترنت ملی، شبکه ملی ، جست و جو گر ملی و … ) تمرکز کرده بسیار تعیین کننده است. آیا دولت یازدهم شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد تجربه موفق خصوصی سازی موبایل را در اینترنت نیز دنبال خواهد کرد؟ آیا شورای عالی مجازی قادر به تغییر ساختارهای سنتی و قانونی موجود در وزارت ارتباطات خواهد شد؟ آیا بخش خصوصی تازه امیدوار شده به فضای اقتصادی کشور، قادر به فعالیت در عرصه بازار جهانی اینترنت نیز خواهد شد؟
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
این دستگاه از شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد فناوری دالبی پشتیبانی می کند و دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
در سایت Samsungapps به صورت آنلاین می شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد توانید محصولات ارائه شده را خریداری نمایید.
شرکت تایوانی ایسر از گوشی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد هوشمند اندروییدی با نام Iconia رونمایی کرد.
چکیده مطلب شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام داده اند.
گوشی Iconia دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است که نسبت به سایر گوشی های هوشمند صفحه شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد نمایش بزرگ‌تری دارد.
2. Mobile Payment شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد IM – Commerce SVC
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
5. Web شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد based / Cloud SVC
4. Segmented target and شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد Niche Appl
آقای میثم تفاق مدیر فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه 13 اسفند شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: