شارژ ایرانسل بانک صادرات
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

ارائه به روز رسانی برای گوشی های Asha از طرف نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات
تحلیلگران که برخی از آنها گفته اند، نوکیا برای متقاعد کردن آنها به بقایش در بازار اسمارت فون ها باید در ماههای آتی 10 میلیون دستگاه لومیا بفروشد، گفتند: نگران این هستند که مدلهای ویندوز موبایل نوکیا شارژ ایرانسل بانک صادرات خیلی دیر وارد رقابت شده باشند. بنا به اعلام شرکت آی دی سی که رو .
روش ضعیف گوشی های هوشمند شرکت نوکیا باعث روانه شدن نوک پیکان انتقادات به سمت استیون الوپ رئیس اجرایی این شرکت شده که تصمیمش مبنی شارژ ایرانسل بانک صادرات بر استفاده از سیستم عامل ویندوز موبایل هنوز نتوانسته باعث بهبود جایگاه این شرکت در بازار رقابتی تلفن همراه شود.
این به روز شارژ ایرانسل بانک صادرات رسانی عرضه شده توسط نوکیا هم اکنون از دو طریق OTA و Nokia PC Suit قابل دریافت می باشد.
اخبار به دست آمده و شایعات حاکی از آن است که به نظر می رسد نوکیا قصد رقابت با Note II سامسونگ را دارد. بنابراین پردازنده ۴ هسته ای و صفحه نمایش FullHD محتمل به نظر می رسد. نوکیا نیز تولید صفحه های بزرگتر از ۵ اینچ را در دستور کار خود دارد که صحت این خبر را تا حدودی تایید می کند. همچنین به نظر می رسد گوشی جادویی نوکیا با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی واقعی و جانشین ۸۰۸ Pureview با پردازنده چهار هسته ای به زودی عرضه خواهد شد. البته تمامی این اخبار مسلما به سود نوکیا خواهد بود اما شریک تجاری جدید نوکیا یعنی مایکروسافت از شنیدن این خبر خوشحال خواهد شد. نوکیا که شارژ ایرانسل بانک صادرات همچنان در شرایط نه چندان جالبی به سر می برد تمام امید خود را بر روی گوشی های مبتنی بر Windows Phone 8 معطوف کرده است.
نوکیا ارائه به روز رسانی برای دیوایس Asha خود را شروع کرده است و این به روز رسانی قابلیت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد. این به روز رسانی با پشتیبانی بهبود یافته برای تبادل ایمیل ها، لانچر اختصاصی یوتیوب و قابلیت های اجتماعی بهبود یافته پا به میدان گذاشته است. برخی قابلیت ها فقط برای برخی مدل ها از سری گوشی های Asha ارائه خواهد شد ولی همه فیکس ها و ترفندها برای همه مدل ها ارائه می شود. اپلیکیشن WhatsApp که یک مسنجر می باشد برای اولین بار برای مدل های Asha 305، Asha 306 و نسخه های دو سیم کارته Asha 308 و Asha 310 ارائه خواهد شد. شارژ ایرانسل بانک صادرات
این هم یک خبر خوب برای طرفداران نوکیا. نوکیا اخیرا از عرضه جدید ترین گوشی خود ملقب به Nokia N96 در انگلستان خبر داد. این گوشی قرار است در اولین روز ماه اکتبر تحت شبکه های مخابراتی ۳، کارفون ویرهاوس، اورنج، فونز فور یو، تی موبایل و وودافون عرضه شود. مهم ترین چیزی که باید در مورد این گوشی دانست مربوط به مشخصات آن است؛ داشتن صفحه نمایش ۲.۸ اینچ، HSDPA یا همان High-Speed Downlink Packet Access ( که متاسفانه این سرویس بدلیل فعال نبودن شبکه ۳G در ایران غیر قابل استفاده است)، داشتن WiFi، دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۱۶ گیگابایت حافظه فلش داخلی و خروجی تلویزیون ( DVB-H ). همچنین N96 فایل های تصویری MPEG 4، فایل های تصویری ویندوز مدیا و فایل های تصویری فلش را می تواند به خوبی پخش کند شارژ ایرانسل بانک صادرات .
به گزارش همشهری، نوکیا به گوشی های هوشمند سری لومیا امید بسته بود تا بتواند به پیشتازی سامسونگ و اپل در بازار پایان دهد، اما روند فروش این سری از گوشی های نوکیا باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران شده است. سهام نوکیا روز پنجشنبه پس از اعلام این شرکت مبنی بر فروش 7 میلیون شارژ ایرانسل بانک صادرات و 400 هزار دستگاه گوشی لومیا در سه ماهه دوم امسال، 6 درصد سقوط کرد. اگرچه فروش نوکیا 32 درصد از سه ماهه اول امسال بیشتر است، اما از پیش بینی تحلیلگران مبنی بر فروش هشت میلیون و 100 هزار دستگاه کمتر است.
به شارژ ایرانسل بانک صادرات گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی فنلاندی نوکیا در نظر دارد بیلیون ها نفر دیگر را به اینترنت وصل کند و به منظور دستیابی به این هدف اعلام کرد که گوشی جدید نوکیا Asha 205 را که دارای قابلیت دسترسی به اینترنت است و با استفاده از آن می توان به صورت آن لاین به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کرد در اختیار مردم آفریقا قرار می دهد. کاربران آفریقایی با نوکیا Asha 205 به راحتی می توانند به فیسبوک وصل شوند زیرا یک دکمه اختصاصی برای وب سایت فیسبوک در این گوشی وجود دارد که فیسبوک را برای هر نرم افزار گوشی اجرا می کند. کاربران از طریق این نرم افزار می توانند از مزایای این شبکه اجتماعی مانند پیام رسانی ، به اشتراک گذاشتن عکس ، به روزرسانی وضعیت و … بهره مند شوند. نوکیا Asha 205 یک گوشی مناسب برای بازار موبایل آفریقا است زیرا بررسی ها نشان داده است که ۹۰ درصد کاربران در نیجریه از طریق گوشی موبایل خود به اینترنت دسترسی پیدا می کنند.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: