شارژ ایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

 فریم دور گوشی از جنس فیبر کربن، پوشش کلی دستگاه شارژ ایرانسل بانک تجارت از جنس گوریلا گلس 3
اما استفاده از این پردازنده در G Pad، باعث خواهد شد تا قیمت نهایی آن به مراتب کمتر از زمانی باشد که این تبلت مجهز به اسنپدراگون 800 شود، و این نکته عاملی تعیین کننده برای شارژ ایرانسل بانک تجارت جلب توجه خریداران خواهد بود.
پیش از این شایعه شده بود که سونی شارژ ایرانسل بانک تجارت از فلاش زنون یا فلاش دوگانه LED در تلفن بعدی خود بهره خواهد برد، اما از تصویر جدید سونی می‌توان متوجه فلاش تکی LED شد.
کمتر از شارژ ایرانسل بانک تجارت یک هفته تا معرفی تلفن پرچمدار بعدی سونی که از آن با نام Sony i1 Honami یاد می‌شد، زمان باقی مانده است. سونی امروز سومین تصویر مرتبط با این گوشی را منتشر کرد که در آن وجود G Lens سونی تایید شده است. علاوه بر این لنز، یک فلاش LED نیز در قسمت پایین دریچه دوربین قابل مشاهده است.
از این سه تصویری که تا به امروز برای هونامی منتشر شده، می‌توان متوجه شباهت ظاهری هونامی با Xperia Z سونی شد، حتی دریچه دوربین نیز در این دو تلفن کاملا شبیه به هم است با این تفاوت که گفته می‌شوند تلفن شارژ ایرانسل بانک تجارت هونامی از یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
صفحه نمایش 5 اینچ با شارژ ایرانسل بانک تجارت رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، با 16% طیف رنگ بیشتر
نظر شما در مورد این تبلت چیست؟ به نظر شما آیا ال‌جی قیمت شارژ ایرانسل بانک تجارت این دستگاه را طوری در نظر خواهد گرفت تا نظر حداکثر کاربران را جلب نماید؟
جنبه‌ی جالب دیگر این برنامه این است که می‌توانید به یک میانبر صفحه کلید نیز پنجره مورد نظر خود را پنهان کنید. تنها کافی است پس از فشردن ناحیه‌ی H/S کلیدهای میانبر مد نظر خود را فشار داده و سپس apply را انتخاب کنید. در بخش ماوس نیز می‌توانید از سه گزینه‌ی کلیک وسط، اسکرول کردن، استفاده شارژ ایرانسل بانک تجارت کنید.
امکانات اتصال: MHL / Miracast / شارژ ایرانسل بانک تجارت NFC، بلوتوث 4.0، پشتیبانی از LTE و وای-فای a/b/g/n/ac
پردازنده اسنپدراگون 600 شارژ ایرانسل بانک تجارت از لحاظ حجم و اندازه اندکی کوچکتر از اسنپدراگون S4 بوده و مصرف انرژی آن نیز در مقایسه با اسنپدراگون 800 بیشتر است.
سونی در این تیزر تبلیغاتی از این جمله استفاده کرده شارژ ایرانسل بانک تجارت است:
همین حالا می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از لینک این لینک (دانلود HiddeX) دریافت کنید و با قابلیت‌های آن شارژ ایرانسل بانک تجارت بیشتر آشنا شوید. این برنامه بر روی ویندوزهای XP، ویستا، 7 و 8 کار می‌کند.تبلت G Pad ال‌جی اکنون چند هفته‌ای می‌شود که توجه رسانه‌های گوناگون را به خود جلب کرده است. بسیاری از شایعات منتشر شده در مورد این محصول اذعان کرده بودند که G Pad مجهز به پردازنده قوی اسنپدراگون 800 است، اما به نظر می‌رسد که نباید انتظار حضور پردازنده‌ای قوی‌تر از اسنپدراگون 600 را در این تبلت داشته باشیم. همچنین منابع نزدیک به کمپانی ال‌جی تایید کرده‌اند که این زمان عرضه به بازار این تبلت، شهریورماه امسال تعیین شده است.
این تبلت جدید مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل، اندروید نسخه 4.2 و دو گیگابایت شارژ ایرانسل بانک تجارت حافظه رم خواهد بود.
پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت گرافیک Adreno 330 GPU
G Lens برند سونی برای لنزهای گران قیمت و با کیفیت دوربین‌های DSLR است، این لنزها از نظر کیفیت با لنزهای زایس رقابت می‌کنند. اکثر لنزهای سری G سونی دارای دریچه فوق شارژ ایرانسل بانک تجارت العاده عریض و قابلیت جذب بسیار بالای نور را ارائه می‌کنند که موجب افزایش بازده عکاسی در نور کم می‌شوند.
حافظه ذخیره سازی شارژ ایرانسل بانک تجارت 16 گیگابایت، به همراه درگاه میکر SD جهت افزایش حجم حافظه
البته اصلی‌ترین نکته در مورد این تبلت قیمت آن است که متاسفانه شارژ ایرانسل بانک تجارت هنوز هیچ اطلاع دقیقی از آن در دست نیست.
سیسم عامل اندروید 4.2.2. یا آبنبات پاستیلی شارژ ایرانسل بانک تجارت
باتری 3100 میلی آمپرساعت به همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت نسخه جدید از نرم افزار STAMINA
تلفن Xperia Z1 دارای دکمه مستقل شاتر برای شارژ ایرانسل بانک تجارت عکس برداری است. تا اینجای کار مشخصات فنی Xperia Z1 یا هونامی به موارد زیر اشاره دارند:
به علاوه شما می‌توانید عملکرد این برنامه را برای فعالسازی پنجره یا اجرای خودکار و شارژ ایرانسل بانک تجارت بسیاری از دیگر قابلیت‌های دیگر کنترل کنید (بیخود نمیگن فلفل نبین چه ریزه!).
خبر خوش برای طرفداران این تبلت این است که کمتر از یک ماه دیگر شاهد حضور آن در شارژ ایرانسل بانک تجارت بازارهای جهانی خواهیم بود (البته لازم به ذکر است که احتمالا ورود این محصول به بازار ایران با تاخیری چند ماهه یا حتی یک ساله صورت می‌گیرد).
ضد شکه، گرد و غبار و آب با پشتیبانی از استاندارد IP55/58 شارژ ایرانسل بانک تجارت
تبلیغات متنی شارژ ایرانسل بانک تجارت
آیا ما هنوز توجه شما را ضبط شارژ ایرانسل بانک تجارت نکرده‌ایم؟





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: