شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

-یک دستمال تمیز کننده شارژ ایرانسل بانک ملی
2- شارژ ایرانسل بانک ملی عدد کابل 1.5 منفرد است.
-یک مجموعه پد گوشی شارژ ایرانسل بانک ملی اضافی برای هدفون
-ضد شارژ ایرانسل بانک ملی آب، ضد لرزش و مقابل در برابر گردو غبار
سبکی فوق العاده این فلش مموری،امکان حمل و جابه جایی آسان را برای شارژ ایرانسل بانک ملی کاربر فراهم می کند و سرعت فوق العاده این فلش USB3 از تکنولوژی COB (Chip on Board) بهره می برد.
استفاده از Jewel J10 با رویه ای ضد زنگ و ظاهری خیره کننده ،حس فوق شارژ ایرانسل بانک ملی العاده و لذت بخشی را در انسان ایجاد کرده و طراحی لوکس و مجلل آن ،سلیقه مردم کشورهای اروپای شمالی را تداعی می کند.
-رنگ : نقره ای شارژ ایرانسل بانک ملی براق
-وزن شارژ ایرانسل بانک ملی : 3.1 گرم
کمپانی سیلیکون پاور شارژ ایرانسل بانک ملی یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت مموری در دنیا، فلش مموری پرسرعت Jewel J10 را با طراحی و ظرافتی منحصر به فرد به بازار عرضه کرد.
گفته می شود بهترین گوشی دارنده پلتفورم ویندوز در بازار است طراحی در لومیا 925 به کلی متفاوت شده و ترکیب شارژ ایرانسل بانک ملی فلز و پلی کربنات با رنگ روشن تر از قبل با حاشیه فیزیکی شفاف خودنمایی کرده که بهتر از مدل 920 خودش را نشان می دهد. در واقع فلز با پلی کربنات خاکستری جلوه خاصی به آن داده است.
-مواد سازنده : شارژ ایرانسل بانک ملی استیل ضد زنگ
لومیا 925 شارژ ایرانسل بانک ملی نوکیا سومین گوشی هوشمند از سری لومیا است که کمپانی فنلاندی برای ماندن در بازار گوشی هوشمند عرضه کرده است.
داده پرداز رایانه متین نماینده انحصاری محصولات سیلیکون پاور در ایران این فلش را با گارانتی لایف تایم به بازار عرضه می کند.مروری بر نوکیا لومیا شارژ ایرانسل بانک ملی 925
-یک آدابتور شارژ ایرانسل بانک ملی 8/1 به 4/1 اینچی
این گوشی همراه با بسته کامل شارژ ایرانسل بانک ملی ویندوز فون با کلی اپ عرضه می شود. مدل 16 گیگ 599 یورو و مدل 32 گیگ 649 یورو برای بازار اروپا تعیین شده است.
-طراحی شارژ ایرانسل بانک ملی نفیس و زیبا با پوشش نقره ای و لوگوی حکاکی شده
صفحه 4.5 اینچی داشته و اسکرین زیبا و متفاوتی را در مقایسه با مدل های قبلی به نمایش می گذارد. از لحاظ شکل ظاهری بین اچ تی سی وان و آیفون شارژ ایرانسل بانک ملی 5 است.
اتصالات LTE داشته و تا 100 مگابیت شارژ ایرانسل بانک ملی بر ثانیه سرعت دانلود شما را بالا می برد.اتصالات GSM/EDGE, WiFi a/b/g/n, and Bluetooth 3.0. There's also NFC, A-GPS, A-GLONASS نیز داشته و دوربین اصلی آن 8.7 مگاپیکسل بوده و لنز کارل زیس داشته و فلش LED نیز در خود جای داده است.
-طراحی در ظرفیت های مختلف به منظور ذخیره شارژ ایرانسل بانک ملی و استفاده آسان
-سیستم عامل : Windows8/7/ Vista/XP/, Mac OS 10.3.x, Linux 2.6.x شارژ ایرانسل بانک ملی
Jewel J10 علاوه بر مزایای فوق ،ضد اثر انگشت ، ضد آب، ضد لرزش و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار می باشد و فضایی برای نصب زنجیر در بالای آن تعبیه شده تا از گم شدن آن جلوگیری شده و حمل آن آسانتر شود.مشخصه های برجسته این فلش مموری و طراحی مدرن و کاربردی شکل ظاهری آن،کاربر را ترغیب می کند تا حتما این محصول را شارژ ایرانسل بانک ملی تجربه کند.
" نگینی درخشان در میان فلش مموری شارژ ایرانسل بانک ملی های پرسرعت
مانند لومیا 920 دارای پردازنده کوآلکوم دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بوده و 1 گیگ رم دارد. حافظه آن تا 32 گیگ بوده و شارژ ایرانسل بانک ملی اسلات اضافی برای حافظه بیشتر ندارد. در عوض روی محیط کلود 7 گیگ به شما دسترسی داده می شود تا مشکل فضا حل شود.
-یک مجموعه هدفون M4U 1 شارژ ایرانسل بانک ملی
قیمت این هدفون 299 دلار است. شما وقتی این هدفون را شارژ ایرانسل بانک ملی دریافت می کنید تجهیزات جانبی همراه با خود دارد این مجموعه شامل:
گوشی 798 دلاری جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی شفاف TFT یا کیفیت 1,280 x 720 پیکسل است شارژ ایرانسل بانک ملی که از نقاط قوت این گوشی هوشمند محسوب می شود. از دیگر نقاط قوت این گوشی می توان به عمر باطری مناسب، امکان ارتباط LTE و بدنه محکم این گوشی اشاره نمود. ابعاد این گوشی 67.6 x 88 x 8 میلی متر است.
رزولوشن 1280 در 768 پیکسل برایش تعریف داشته و کیفیت شارژ ایرانسل بانک ملی تصویری فوق العاده (گوریلا گلس دو) با آپشن هایی مانند PureMotion HD+ ClearBlack دارد.
-یک کیف محکم و مقاوم زیپی شارژ ایرانسل بانک ملی
-ابعاد : 31.5 شارژ ایرانسل بانک ملی x 12.2 x 4.6 میلی متر
-تکنولوژی COB (Chip شارژ ایرانسل بانک ملی On Board)
ویژگیها و مشخصات این فلش بصورت خلاصه به شرح زیر می باشد: شارژ ایرانسل بانک ملی
به منظور برآوردن تمامی احتیاجات کاربران، J10 در ظرفیت های 8،16،32 و 64GB ساخته شده است. تمامی مزایای فوق در کنار گارانتی مادام العمر و داشتن نرم افزار SP Widget با 7 برنامه اصلی و ابزار امنیتی و 60 روز برنامه NIS که مختص محصولات سیلیکون شارژ ایرانسل بانک ملی پاور است،باعث می شود که این فلش چون نگینی در میان تمامی فلش مموری ها بدرخشد.
-روکش ضد زنگ و ضد اثر انگشت شارژ ایرانسل بانک ملی
-اینترفیس شارژ ایرانسل بانک ملی : سازگار با





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل, خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی, شارژایرانسل بانک تجارت, شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: